Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-10-26, 18:48
  #1
Medlem
finskknarkares avatar
Tja, detta är min första tripp/rusrapport här på FB, och mitt skrivande är inte på expert nivå.
vilt:60-70kg
tidigare erfanheter: ecstasy, cannabis, alkohol, tramadol, concerta, kokain och LSD
kön:man

20;14
Köper 2 väderkvarnar. Har käkat e 2 gånger tidigare, och senaste gången var 1-2 månader sedan. Min polare K köper 1.

20;20
Vi sitter i polarens bil, påväg till stället vi ska chilla på. Är redan ett gäng där och blazar, jag tar mina två piller och sväljer dom rakt av. Min polare tar en.

20;22
Polaren med bilen släpper av oss vid affären, vi säger hejdå till honom och går ur bilen. K går in och köper något att dricka medans jag väntar utanför med O och pratar lite med några gemensamma vänner. Efter en liten stund kommer K ut ur affären, så vi beger oss mot våran destination. Jag börjar nojja lite, med tanke på att jag bara käkat E två gånger tidigare, och då bara tagit en halva sedan fyllt på med en halva. Men jag tänker att jag är i goda händer om något skulle gå snett, så oroar mig inte så mycket mer.

20;25, min mobil dör här så har ingen koll på tiden framöver.

Vi har nu kommit fram till våran destination. Jag tar upp mobilen för att kolla klockan, men den dör lika fort. Gåsen är redan i full fart, är kanske 5-6 personer här redan. Jag sätter mig ner på en bänk, och får det sista av gåsen vi missat. Alla snackar om olika saker, jag berättar att jag tog mina två ecstasy.
-tog du två stycken? du kommer bli så jäävla maxad
-du skulle tagit en o sen tagit en vid peaken
Jag tänker att det här kommer bli mitt livs kväll.

Ca 10-15 minuter och en gås senare känner jag hur det börjar krypa i kroppen. Känns som hela min kropp får en enda stor orgasm, mina ben vill röra på sig. Nu, är jag hög på riktigt tänker jag, och går fram till min vän O. Jag tar tag i hans axlar och kollar intensivt in i hans ögon
-Jag är så jävla maxad!
Jag sätter mig sedan på bänken igen, mina ögon rullar upp i hjärnan på mig och jag bara sotter så. Min kropp känns så jävla skön, känns verkligen som jag svävar nu.

Efter att jag suttit så i nägra minuter, har jag helt glömt av vilka jag var med men jag märker att det saknas några. Dom hade gått till affären för och köpa munch tydligen. Jaha tänkte jag, det kanske hade varit kul och hänga med, varför sa ingen något? Jag inser sedan att det no inte hade varit en så bra idé oavsett.

Jag tycker inte det är skönt att sitta på bänken längre, så jag kollar runt och ser ifall det finns någon annanstans man kan ta vägen i den här roliga lilla världen. Ser en liten kulle, med medelhögt gräs. Perfekt tänker jag, där ska jag fan sitta ner! Jag går dit, vinglig som få, men fram kommer jag allt. Jag lägger mig i gräset och bara stänger av, jag har nu igen helt glömr av att jag är med massa, och vilka dom är. Jag ligger där och krålar mig en stund, då ser jag min F tända en cigg så jag frågar om jag kan få en. Självklart får jag det, tar ciggen och tänder den. Det är så jävla gött att röka, dethär är något jag kan hålla på med hela livet. Tar några normala bloss, när det slår till i mitt huvud att jag är någon sort mästerrökare som kan röka upp en cigg på ett bloss. Jag tar ett megabloss, är som att andas in luft. Jag ber F kolla på mig, och jag suger i resten av ciggen (halva ungefär) utan att blåsa ut en enda gång.

Nu sitter jag här på bänken igen, och jag ser en man gå med sin hund på gångvägen ca 30 meter bort. Jag ber sällskapet lugna ner sig lite, då vi var ganska högljudda. Dom undrar vad jag pratar om, det är ingen där. Jag blundar hårt, och kollar igen. Dom är ju fan dumma i huvudet, vad har idioterna nu tagit tänker jag. Sen slår det mig att det är ju jag som är helt borta, kom på att det var en hallis. Fan vad coolt tänkte jag, jag har tidigare aldrig haft det. Kände mig ganska cool just då.

Strax därefter kommer mina vänner tillbaka från ica, jag sitter fortfarande på bänken. Bryr mig inte ens om att dom är tillbaka. jag kollar ut mot gångvägen igen, för att se vad för roligt man kanske kan se denna gången. På andra sidan gångvägen finns det en gräsplätt, jag såg 2-3 människor gå runt på den. Sedan stannar dom och kollar rakt mot oss. Jag är inte rädd alla nu, jag vet att det är hallisar, och jag berättar för mina vänner vad jag ser. Men jag tvivlar på att dom ska tro mig, för jag själv har aldrig tidigare hört man kan få hallisar av att käka E.
Nu blir jag irriterad, jag vet inte vart jag satt på bänken för att få skuggan av ett träd att landa där det var innan. Jag ber min vän som kom från affären stt flytta på sig, så jag kan se om det var där jag satt. Icke sa nicke, så jag glider runt pö hela bänken, testar alla möjliga positioner för att försöka få det som jag vill. Det är kört tänkte jag. Jag ser att det nu är fler personer som är på gräsplätten, upp emot 20 personer står där. Några går runt medans vissa står och kollar mot oss, jag berättar återigen för vännern. Men jag har tröttnst på det nu, inte kul att kolla på längre. Jag kollar bakåt, och ser en av mina vänneer klättra i en klätterställning. Han håller på o göra massa konstiga saker, så jag frågar vad fan h an håller på med
-vad fan gör du där uppe ***
-*** är inte ens här vad fan snackar du om
-va, han var ju här nyss?
-nej han har inte varit här på hela kvällen.
Nu börjar jag bli lite rädd, jag har inte en aning om vem jag snackar med eller vilka jag är med. Jag kollar upp på klätterställningen igen, och han ligger kvar där och göra massa grimsser. Jag berättar för mina vänner, som kyser med lampa. Då är han helt plötsligt borta. Fuck this tänker jag, jag kommer bli dum i huvudet om jag stannar kvar här. Måste gå iväg, så jag frågar K om han vill hänga med. Han var också jävligt hög, men jag var på en helt annan nivå. F säger att han också hänger med, fast han ska bara röka klart först. Okej tänker jag, hade redan rest mig upp, så sätter mig på gräsbacken istället och väntar.

När jag sedan ska resa mig upp, går det inte gå. Jag ramlar det första jag gör, mina fötter vägrar hänga med, typ som att jag hade hinkst hela kvällen. Men efter ett tag så är jag uppe på benen igen, och vi börjar gå.

När vi lämnat området, jag, K och F ser jag 4 billampor lysa mot oss. Vad fan e det för idioter, brukar inte vara bilar o folk ute vid den här tiden där vi bor. Det är två dtora lastbilar som står på en parkering, jävla idioter tänker jag.

Härifrån kommer jag inte ihåg så mycket, mer än att vi hamnsde på en bänk vid en skola för att vänta på skjuts hem till mig. Det är samma polare som släppte av oss innan. Klockan är nu CA 11, och jag är verkligen inte lika hög som innan, och det börjar dala av. Jag berättar lite kort vad som hänt, att jag ser daker hela tiden.
-tillexempel nu, ser ni hon som cyklar här med ett barn?

Vi kommer in i lägenheten, och jag bara slänger mig i soffan och sätter mobilen på laddning. Vi sätter på en film och bara chillar, jag sitter och noddar i halva filmen och fattar ingenting. Är helt slut, dethär är fan det sjukaste jag varit med om. Nu ska mina polare bege sig hemmåt, klockan är nu strax över tolv. Jag säger hejdå och låser dörren, skriver med lite folk pö snapchat och lägger sedan undan mobilen för att kolla på tv. Jag tror att en av mina polare stannat, men gått och lagt sig för det kändes som att drt var någon mer i lägenheten. Jag ropar men det är ingen där, men jag ser en svart skugga speings mot köket. Nu blev jag rädd, spökar det eller vad? Jag tänker inte dp mycket mer på det och kollar mot gardinen som ser ut att svaja, kollar om fönstret är stängt och det är det.

Jag känner mig nu helt nykter, då ser jag en kille med keps, kika fram ifrån hörnet i vardagsrummet. Aha han stannade ändå tänkte jag, men han mst tro jag sover. Killen klättrar sedan upp på byrån, som står i hörnet in mot vardagsrummet och kilar ännu en gång fram. Jag kommer på att det är en hallis, men fortsätter kolla. Sedan säger jag
-vad fan håller du på me?
Jag ville inte ens säga det, det bara flög ut ur min mun. Killen försvann och allt blev lugnt. Satte på en ny film o bara låg och tänkte tills jag somnade.
Citera
2017-10-26, 19:15
  #2
Medlem
JoeBidens avatar
Oklar rapport. Kändes som ett slöseri med MDMA. Tips från coachen, ta halva dosen nästa gång, inte förräns nyår. Gör det i en bättre set and setting.

2/5 för rapporten (2 for effort).
Citera
2017-10-26, 19:36
  #3
Medlem
finskknarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Oklar rapport. Kändes som ett slöseri med MDMA. Tips från coachen, ta halva dosen nästa gång, inte förräns nyår. Gör det i en bättre set and setting.

2/5 för rapporten (2 for effort).
Har missat väldigt mycket, och är lite såsigt ihoplagt för vet inte vad som hände när vid vissa tillfällen.

Själv tyckte jag inte det var slöseri, hade en grym kväll. Men förstår hur du menar.

Nästa rapport blir bättre.
Citera
2017-10-26, 20:07
  #4
Medlem
JoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finskknarkare
Har missat väldigt mycket, och är lite såsigt ihoplagt för vet inte vad som hände när vid vissa tillfällen.

Själv tyckte jag inte det var slöseri, hade en grym kväll. Men förstår hur du menar.

Nästa rapport blir bättre.

Förstår! Tycker dock att det viktigaste är att du tagit med dig något mentalt från kvällen. Ett minne som ger dig ett litet minilyckorus, en lärdom, en vetskap, ett starkare band med dina vänner osv...
Citera
2017-10-26, 20:12
  #5
Medlem
finskknarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Förstår! Tycker dock att det viktigaste är att du tagit med dig något mentalt från kvällen. Ett minne som ger dig ett litet minilyckorus, en lärdom, en vetskap, ett starkare band med dina vänner osv...
Okej, tackar för kritiken och tipsen.
Citera
2017-10-30, 00:04
  #6
Medlem
CrackMeistros avatar
Har också fått grova hallisar såsom ett löv men jag såg en hund sen kom jag närmare o då var det ett grodansikte, min kompis såg däremot en bebisleksak och en anka sen sparkade han på det och det var bara ett löv, såg en grön katt springa som en dinosaurie på en parkering, klockan var 03.40 kanske, hade rökt en femma om inte mer weed och poppat 1 och en halv E, gula shell 364MG MDMA tror jag det var, detta var samma kväll haha. Rätt så soft med hallisar ändå då man inte förväntar sig det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback