Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-26, 11:51
  #1
Medlem
AldoRaines avatar
Någon som ätit på Spritbordet på restaurang hantverket och kan ge mig en hint om upplevelsen?
Citera
2017-11-09, 15:03
  #2
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Någon som ätit på Spritbordet på restaurang hantverket och kan ge mig en hint om upplevelsen?

Ingen som varit på restsurangen?
Citera
2017-12-14, 22:15
  #3
Medlem
Juchs avatar
Har enbart ätit på Hantverket och inte deras spritbord. Fick smaka många rätter då vi var ett större sällskap och var överlag nöjd. Men tycker att man kunde fått bättre handledning av servisen då rätterna varierade i storlek, vissa gick hungriga därifrån. Trevlig miljö med öppet kök och helt okej inredning, oklar över prist då jag slapp betala!
Citera
2017-12-15, 12:25
  #4
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juch
Har enbart ätit på Hantverket och inte deras spritbord. Fick smaka många rätter då vi var ett större sällskap och var överlag nöjd. Men tycker att man kunde fått bättre handledning av servisen då rätterna varierade i storlek, vissa gick hungriga därifrån. Trevlig miljö med öppet kök och helt okej inredning, oklar över prist då jag slapp betala!

Att inte gå mätt från en restaurang måste vara underbetyg. Jag åt på spritbordet förra veckan. Kul koncept med drinkar till maten. Dock inget som föll mig i smaken då vin/öl slår det med hästlängder. Maten däremot var riktigt bra!
Citera
2017-12-17, 14:09
  #5
Medlem
FuriousRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Att inte gå mätt från en restaurang måste vara underbetyg. Jag åt på spritbordet förra veckan. Kul koncept med drinkar till maten. Dock inget som föll mig i smaken då vin/öl slår det med hästlängder. Maten däremot var riktigt bra!


För nån vecka sedan var vi på julbord på Sjätte Tunnan i gamla stan, stockholm.
När jag kom hem så mikrade jag på en gorbys för att jag var hungrig.

Serverades där jag inte åt över hälften av kraffset, även om jag hade ätit av allt, så hade jag nog varit hungrig med tanke på vilken liten mängd det var av allt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback