Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-26, 09:39
  #1
Medlem
Hej jag ar sugen pa att kopa Harman kardon soundsticks till min dator som jag har i sovrummet. Jag undrar dock om det finns andra alternativ som kanske ar battre? Nu vill jag dock ha ett 2.1 system som kommer som ett paket. Sa jag ber er att inte rekommendera mig massa studiohogtalare med inbyggda forstarkare som jag sa smaning om kan komplettera med subwoofer etc.


Jag har kollat lite pa logitech z623 , grejen ar att jag har haft motsvarande for typ 10 ar sedan och visst det later inte sa dar superbra tycker jag men jag har av nagon anledning en forkarlek till datorhogtalare da jag forknippar dom med bra minnen i mitt liv.

Det jag ar lite orlig over med HK systemet ar om det ar tillrackligt med tryck i systemet med sina 40watt, nu vet jag att foretag gillar att visa watt och att allt inte kretsar kring just det men 20watt till en sub kanns lite i underkant men vad vet jag. samtidigt tycker jag att Z2200 som jag hade da kanske later lite mycket nar jag bor i lagenhet, den later burkigt och illa pa hogre volymer och inte alls sa tight som jag vill att den ska vara.

Ar det nagon som har Soundsticks som skulle kunna tala om for mig hur den star sig mot z623? Eller om jag ska kopa nagot helt annat i denna prisklass.

Mvh
Citera
2017-10-26, 10:26
  #2
Medlem
Logitech är THX-certifierade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback