Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-23, 10:16
  #265
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofjax
blev pigg av tram.
och en en till jävla grej. killen som hade med sig cb skyllde på mig fast jag tog på mig allt. golar inte!

Nu väntar kanylen med H.


Det känns som att du behöver lära dig att kontrollera din ilska. Anledningen att jag knyter näven i fickan när jag kokar av vrede är inte för att jag är rädd för motståndaren utan det är för att jag är rädd om mig själv.

Dels juridiskt men inte minst för att kunna respektera mig själv.

Även om det bästa vore att du skippa hässkottet så vill jag iaf uppmana dig, likt du vet, att använda endast plomberade kanyler och pumpar.
Citera
2018-05-23, 19:24
  #266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Det känns som att du behöver lära dig att kontrollera din ilska. Anledningen att jag knyter näven i fickan när jag kokar av vrede är inte för att jag är rädd för motståndaren utan det är för att jag är rädd om mig själv.

Dels juridiskt men inte minst för att kunna respektera mig själv.

Även om det bästa vore att du skippa hässkottet så vill jag iaf uppmana dig, likt du vet, att använda endast plomberade kanyler och pumpar.

Vet. Min ilska är ett problem. Jag har pratat med soc idag om bostad.
Blir nytt behandlinghem.
Vet iinted om jag orkar,men måste.
Citera
2018-05-23, 19:28
  #267
Medlem
Rena kanyler använder jag gämt,missa bara en gång.
Nu ska jag ta H.
Det konatiga är att farsan vet att jag tar H,men ändå är han nöjd.
Enda han sa idag var,gå och dusccha.

Uppdteribg.
Citera
2018-05-23, 20:44
  #268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofjax
Rena kanyler använder jag gämt,missa bara en gång.
Nu ska jag ta H.
Det konatiga är att farsan vet att jag tar H,men ändå är han nöjd.
Enda han sa idag var,gå och dusccha.

Uppdteribg.

Jag är extremt råärlig och kommer nu säga vad jag tror din fars inställning beror på. Jag lindar inte in orden så, läs inte om du är defensiv å hans vägnar.

Citera
2018-05-24, 17:56
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag är extremt råärlig och kommer nu säga vad jag tror din fars inställning beror på. Jag lindar inte in orden så, läs inte om du är defensiv å hans vägnar.

Jag försvarar inte alls han. Han har svikit mig nog. Du har mycket rätt i det du skriver,har inte tänkt så. Fast rätt. Ska tänka på det. Tack.

Nu har jag pratat med soc idag för jag kanske ska få komma tillbaka till samma ställe. Jag måste avgiftas sa dom,ganska onödigt för jag har inte tagit så mycket på desa dagar. Är det två dagar eller en vecka? Vet ej.
Mår bra nu men kommer att gå igemon ett helvete,har tagit H morgon,middag och kväll.
Idiotjag.
Citera
2018-05-25, 22:05
  #270
Medlem
På,måndag ska jag på avgiftninib sen till nästan lika hem som sist.
Jag var portad,ellet jag fick inte komma tillbaka på samma.

Sen har jag blivit kallad till åtal som jag fått och soc sa att det försvinner om jag tar behandling över hela sommaten.
Idag har jag bara rökt lite H hos kompisar och ska sova hos farsan nu och förberda mig för veckan.

Har lite tram och benso så jag kan trappa ner.

Kommer fixa det här.

Mrn satans jaävla grannar har glott så jag bad dom dra åt helvete!

Godnatt.
Citera
2018-05-28, 23:55
  #271
Medlem
Nej,har inte åkt på rehab som tänkt. Jag har suttit på pykakuten fram till kl 20.
Jag tänkte seriöst åka imorse,bara nån öl innan tänkte jag. Kl var då ca 11. Så träffa jag nå kompisar och vi drack nån öl. Så blev jag bjuden på nått jävla afrikanskt röka och fick en snetänning i huvet,trodde alla skulle mörda mig. Jag hörde hur dom skulle frakta ut min kropp.

Det sluta med att en kompis ringde larmknapen.

Jag minns inte allt,men det blev ett satans liv och slagsmål mellan 10+ killar. Ingen allvarlit skadad,inga vapen. Bara bråk.

Jag fick åka med polis till psyket,där gav dom mig nått,vet inte vad men vakna upp och gick tillbaka till lägenheten där min vän bor och där har jag suttit tills nu.

Dom gav mig lte tram nu,så jag kan sova.

Käner mig än lite kontigt paranoid,men det går över.

Som han sa nu när vi skulle sova, "du fick bara en över-noja,lungt bror"

Fan,älskar mina vänner!!

Ny dag imorrn.

Kan inte förklara bättere. Rökt lite cb när jag skriver
Citera
2018-05-29, 19:09
  #272
Medlem
Mod kan låsa denna tråd. Leder ingen vart.
Imorrn ska jag försöka igen.
Käner att jag tar upp tid och plats i onödan,så lås.
Citera
2018-05-30, 21:23
  #273
Medlem
Sorry,tjatig tråd.
Imorsse när jag tag en dusch hos en kompis som jag bor hos,så fick jag en krampanfall.
Har bott här hos han sista dagarna.
Han gav mig stesso,eller nått,men blev amulans och sen minns jag inte så mycket.

Nu har jag bestämt mig. Imorrn lägger jag in mig,jag kan inte fortsätta så här,jag rasar både i huveut och kropp.

Har aldrig blivit nojig på cb,har aldrig krampat på tram.
Nu jävlar räcker det.
Jag väger 50kg och är 175 lång.
Kompisen till mig säger att jag måste äta. Kan inte.

Nu tar jag sista tram och allt,sen avgiftning.

Denna gång är det på riktigt.
Citera
2018-05-30, 22:07
  #274
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofjax
Sorry,tjatig tråd.
Imorsse när jag tag en dusch hos en kompis som jag bor hos,så fick jag en krampanfall.
Har bott här hos han sista dagarna.
Han gav mig stesso,eller nått,men blev amulans och sen minns jag inte så mycket.

Nu har jag bestämt mig. Imorrn lägger jag in mig,jag kan inte fortsätta så här,jag rasar både i huveut och kropp.

Har aldrig blivit nojig på cb,har aldrig krampat på tram.
Nu jävlar räcker det.
Jag väger 50kg och är 175 lång.
Kompisen till mig säger att jag måste äta. Kan inte.

Nu tar jag sista tram och allt,sen avgiftning.

Denna gång är det på riktigt.

Du kommer dö av drogerna om du inte lägger av, och du kommer dö väldigt snart!
Det finns inte mycket tid kvar.

Du har redan slutat äta, du talar om att du vill bli fri men ska bara ta "en sista..." för varje "sista" blir det värre, beroendet blir bara värre, du blir svagare, hamnar på psykakuten, eller akuten, tills du en dag dör.

Du måste förstå allvaret, att du inte har långt kvar!
Men samtidigt förstå att du är ung, så OM du slutar NU i tid, kommer du bli helt återställd och det kommer bli bra, allt kommer ordna sig.
Men bara om du lägger av nu!
Citera
2018-05-30, 22:33
  #275
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wesdom
Du kommer dö av drogerna om du inte lägger av, och du kommer dö väldigt snart!
Det finns inte mycket tid kvar.

Du har redan slutat äta, du talar om att du vill bli fri men ska bara ta "en sista..." för varje "sista" blir det värre, beroendet blir bara värre, du blir svagare, hamnar på psykakuten, eller akuten, tills du en dag dör.

Du måste förstå allvaret, att du inte har långt kvar!
Men samtidigt förstå att du är ung, så OM du slutar NU i tid, kommer du bli helt återställd och det kommer bli bra, allt kommer ordna sig.
Men bara om du lägger av nu!

Du har så rätt. Jag ska åka in nu för kompis har ringt 11717 jag har kräkt blod.
Vet intevarför. Men nu åker jag in och kommer stanna. Denna gång blir jag rädd. Blod kan inte vara bra.
Citera
2018-05-30, 23:06
  #276
Medlem
Vägrade åka med. För jag fick nyss ett sms av farsan att en kompis till mig har dött.
Vet inte om det är droger eller vapen,men måste finnas här hos kompisar.
Så jävla slut jag är. Ingen kraft nånstans,
Nu väntar vi bara på mer uppgifter.

Det var jobbigt att höra. Jag måste ta lite tram,cb för att lugna ner. Han som dött har jag länt hela mitt liv.

Jag vet vad ni tänker. "bara". Men fan,han har dött. Han var 29år. Han var min vän,em jävla bra äkta kompis.

Måste smälta in i cb.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback