Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-10-27, 08:56
  #25
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowbreak
Det kommer du. Du kommer att bli skitnöjd. Lyssna inte på idioterna i tråden.

Nej herregud, finns mö människor som kommer till flashback bara för att spy galla på andra så dom mår lite bättre och slipper ta tag i sina problem eller sitt mående i den verkliga världen

Btw datorn kommer idag, så skickar ett pm till dig senare ikväll med hur jag skulle ställa in bios.

Ha en bra fredag
Citera
2017-10-27, 18:28
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyTimeWillTell
Nej herregud, finns mö människor som kommer till flashback bara för att spy galla på andra så dom mår lite bättre och slipper ta tag i sina problem eller sitt mående i den verkliga världen

Btw datorn kommer idag, så skickar ett pm till dig senare ikväll med hur jag skulle ställa in bios.

Ha en bra fredag

Gör så.
Citera
2017-11-04, 05:56
  #27
Medlem
Scarlettstorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winword
En snabbare hårddisk (SSD) är inget man "behöver", åtminstone inte i spel. När informationen är inläst så är den inläst och då är det övrig hårdvara som bestämmer prestandan. Snabbare disk kortar laddningstiderna men ger dig inte en enda fps mer i spel.

Är du på en budget är 64/128gb disk vettigt. Lägg Windows på den och spel/filmer/musik m.m. på HDD:n.

Dom här råden bör inte någon som spelar lyssna på. Jag spelar mycket Wow tex och jag lovar dig att det är en otrolig skillnad på att ha en vanlig hårddisk och en ssd. Och eftersom att det är mycket loadingscreeens i WoW när man dels startar spelet men även när man byter zoner så får man stå skitlänge och vänta på att spelet ska ladda medans den man spelade med som har en ssd redan är klar för länge sen och står och väntar att jag skulle komma ut från loadingscreenen.

Att lägga Windows på en ssd är dock vettigt. Men gillar man att spela så bör man lägga sina spel på ssdn också om man vill slippa att behöva hinna bli gråhårig innan spelet har laddats klart.

Andra saker kan gott ligga på en vanlig hårddisk. Jag har en vanlig hårddisk till bilder och program som jag inte använder så ofta. Men på min ssd ligger mina spel och windows.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback