Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-02-17, 01:58
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Förlåt, men det där låter ju rent sjukt. Och då är jag ändå både kvinna och har läst juridiklinjen på gymnasiet. Att man ens kan få det där till sexuellt ofredande är ett under. Sexuellt trakasseri - fine, men inte ofredande.
Att det dessutom inte las ner tämligen omgående och att on top of that få ett sådär hårt straff låter ännu märkligare. Visst, det är jättebra att sexualbrott uppmärksammas och utreds, men detta, särskilt som jag förstått att hon dessutom skickat liknande sms till dig, låter bara rent sjukt. Den här sexualbrottshysterin har uppenbarligen gått alldeles för långt.

Men snälla du, du förstår väl att han trollar? ”Juridiklinjen på gymnasiet”. Hahaha.
Citera
2018-02-17, 09:54
  #62
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jourlistan
Men snälla du, du förstår väl att han trollar? ”Juridiklinjen på gymnasiet”. Hahaha.

”Juridiklinjen på gymnasiet” = Ekonomiprogrammet inriktning juridik. Och ja, det finns.
Citera
2018-02-17, 10:17
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
”Juridiklinjen på gymnasiet” = Ekonomiprogrammet inriktning juridik. Och ja, det finns.

Det är inte huruvida det finns eller inte som jag gör mig lustig över.
Citera
2018-02-17, 19:57
  #64
Medlem
Rudges avatar
FUP och dom på det så tror jag dig
Citera
2018-02-18, 00:44
  #65
Medlem
TROLL, ingen polis tar det här fallet. Om det stämmer vilket det inte gör så vad har hennes klumpighet med blöt i trosan för ? Hon får ju hålla i sina saker o inte skylla ifrån sig

Om jag kör på någon med bilen men damen gick ju bara rakt ut tror jag får något för smällen. Absolut inte hennes eget fel förfan. Gå inte ut för fan. samma med telefonen. Tappa inte den för du får betala själv
Citera
2018-02-18, 00:45
  #66
Medlem
TROLL, ingen polis tar det här fallet. Om det stämmer vilket det inte gör så vad har hennes klumpighet med blöt i trosan för ? Hon får ju hålla i sina saker o inte skylla ifrån sig

Om jag kör på någon med bilen men damen gick ju bara rakt ut tror jag får något för smällen. Absolut inte hennes eget fel förfan. Gå inte ut för fan. samma med telefonen. Tappa inte den för du får betala själv plus att polisen ringer aldrig utan skickar brev mistag nr 1 du gjorde hahaha
Citera
2018-02-18, 00:47
  #67
Medlem
Finns ingen som åkt dit för sms, hur ska de veta att du skrev. Vem som helst kan ha tagit din lur i familjen.

Här i sverige måste det finnas bevis, en video sekvens, ett vittne mm.... nej ingen polis rör det här
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback