Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-24, 22:37
  #13
Medlem
S.O.Stolps avatar
För att svara TS...

Man kan ju åka till Koh Samui och ta in på antingen Banyan Tree Samui, Conrad eller Four Seasons resort där.

Sen kan man ju alltid hyra en katamaran, med guide. Hyra några vattenscootrar, gå på fina klubbar o restauranger osv. osv.

Hyfsat kungligt.
Citera
2017-10-24, 22:45
  #14
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Skulle inte vilja ta ladd i Thailand. Skulle iståfall ta pain killers från farmacy. Har inte varit i Pattaya men i Patong och det är väl ganska lika där.
Koh Chang borde du dra till om du vill uppleva lyxiga 5-stjärniga boenden och gillar att leva på öar.
Annars är ju Bangkok bäst.
Citera
2017-10-24, 23:10
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Skulle inte vilja ta ladd i Thailand. Skulle iståfall ta pain killers från farmacy. Har inte varit i Pattaya men i Patong och det är väl ganska lika där.
Jag tror du hade haft roligare i Sydamerika för det finns mer att både se och göra där, vad är det som lockar dig till Thailand egentligen? Är det den där speciella thailooken på brudarna som inte går att få någon annanstans för möjligtvis singapore/laos?
Citera
2017-10-25, 12:34
  #16
Medlem
Tack för alla svar. Det som lockar till Thailand är att jag skulle tro att jag skulle bli älskad där. Jag har en fin look liksom. Jag tror dock inte att jag är beredd att spendera flera hundratusen på en resa, ville mer säga att pengarna inte spelar nån större roll.
Citera
2017-11-06, 00:07
  #17
Medlem
Domyojis avatar
Fast iofs sa sa du att du ville bolla? Antar att du omedvetet ger ifran dig dubbla budskap nu?

Tanker val annars att det bara ar att checka in pa lyxiga hotell for lyxen det ger,
det mesta med thailand ar billigt och betalar man mer sa far man anda bara samma,
och det tror jag du vet lite grann sa darfor du vill hanga i Pattong osv, for det ar kul liksom,
och det ar ju det det handlar om.

Asiatiska tjejer gillar pengar och snygga killar, sa fragan ar ju dock vilken av de tva du vill framsta att vara...

Flera hundra tusen ar svart att spendera pa en manad om man inte gor det till vardags,
sa tror inte du skulle kunna aven om du forsokte, speciellt inte i Thailand,
tbh. Budgeten kanske inte landar pa 5.000 som en backpacker, men med 20.000 far du en hyfsat bra upplevelse och for det dubbla eller tredubbla daromkring sa kanns det ju som du unnat dig tillrackligt... kanner jag personligen.

Citat:
Ursprungligen postat av dicf
Tack för alla svar. Det som lockar till Thailand är att jag skulle tro att jag skulle bli älskad där. Jag har en fin look liksom. Jag tror dock inte att jag är beredd att spendera flera hundratusen på en resa, ville mer säga att pengarna inte spelar nån större roll.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2884265

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback