Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-24, 15:35
  #1
Avstängd
Med tanke på våldtäktsepidemin (invandrare står för 84% av alla grova våldtäkter) som försigår i Sverige idag så måste det vara tiotusentals, kanske till och med upp till hundratusentals svenska familjemedlemmar som fått sina nära och kära på ett eller annat sätt våldtagna av araber och afrikaner.

Har någon i er familj fallit offer för detta, eller känner ni någon som gjort det?

Jag lovar att det finns många även på FB, även om de flesta inte vill prata om det. Ni kan vara anonyma om ni vill, såklart.

Hur har ni bearbetat det och hur är det med våldtäktsoffrena idag? Hur klarade de sig genom detta, och hur bearbetades lidandet? Har deras syn på saker och ting förändrats?

Jag hoppas detta är en tråd som får leva vidare, för detta är ett väldigt intressant ämne, om än extremt känsligt, men relevant.
__________________
Senast redigerad av JalleKalleBalle 2017-10-24 kl. 15:39.
Citera
2017-10-24, 18:32
  #2
Medlem
Nej
Citera
2017-10-24, 19:26
  #3
Medlem
tempeZZts avatar
Nej.
Citera
2017-10-24, 19:34
  #4
Medlem
Nej

/M
Citera
2017-10-24, 22:08
  #5
Medlem
cacas avatar
Nej
Citera
2017-10-24, 22:15
  #6
Medlem
Zone69s avatar
Nej
Tyvär?
Citera
2017-10-27, 22:48
  #7
Medlem
Nej. Alla jag känner som har blivit våldtagna/antastade, har blivit våldtagna av etniskt svenskar.
__________________
Senast redigerad av Pinkfanta 2017-10-27 kl. 22:49. Anledning: Förtydligande lol
Citera
2017-11-17, 12:32
  #8
Medlem
Florencedemons avatar
Ja.
Citera
2017-11-18, 00:53
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nej.

Nu frågade väl TS inte efter folk som INTE hade släkt som blivit våldtagna av svartingar?

Idiot.
Citera
2017-11-18, 00:57
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Med tanke på våldtäktsepidemin (invandrare står för 84% av alla grova våldtäkter) som försigår i Sverige idag så måste det vara tiotusentals, kanske till och med upp till hundratusentals svenska familjemedlemmar som fått sina nära och kära på ett eller annat sätt våldtagna av araber och afrikaner.

Har någon i er familj fallit offer för detta, eller känner ni någon som gjort det?

Jag lovar att det finns många även på FB, även om de flesta inte vill prata om det. Ni kan vara anonyma om ni vill, såklart.

Hur har ni bearbetat det och hur är det med våldtäktsoffrena idag? Hur klarade de sig genom detta, och hur bearbetades lidandet? Har deras syn på saker och ting förändrats?

Jag hoppas detta är en tråd som får leva vidare, för detta är ett väldigt intressant ämne, om än extremt känsligt, men relevant.

Ja, det har renderat kontakt med psykvården för den drabbade och orsakat mycket gråt och lidande i vår familj.
Citera
2017-11-18, 07:57
  #11
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Nu frågade väl TS inte efter folk som INTE hade släkt som blivit våldtagna av svartingar?

Idiot.

Trådens rubrik är en klar och tydlig fråga:

"Är du familj med eller känner någon som blivit våldtagen av invandrare?"

Ett svar kan vara ja eller nej, mitt svar är nej.

I huvudinlägget skriver TS:

"Har någon i er familj fallit offer för detta, eller känner ni någon som gjort det?"

Mitt svar är än en gång nej.

Vad är det som är så svårt att förstå med det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback