Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-01-04, 18:32
  #85
Medlem
Kapuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrius
1. Ha stenkoll på hans ekonomi, ta reda på vart alla pengarna tar vägen. Många kontantuttag kan ofta knytas till köp av div droger. Har svårt att se att hans kompisar i den åldern skulle sponsra hans bruk av narkotika.

I den åldern kritar man drogerna och blåser färskingar. Han är 16, tror du ens att han har ett kontokort?


2. Få honom att börja spela golf, min drogbruk har minskat oerhört sen jag började spela golf. Dels för att det tar upp väldigt mycket tid och man kan få en schysst ny wedge för priset av två gubbar ladd..

Det låter som om du var på ladd nu! Lycka till att få en 16 åring att börja spela golf, du måste på allvar skämta? Visst Rocket League, men golf?

Oroa inte ihjäl dig, jag började visserligen inte använda några tyngre droger förrän jag var 18-19 men har alltid varit rak med mina föräldrar om vad jag gjort och det gjort det väldigt lätt att prata om det ifall något skulle gå för långt!

Ja det lät ju väldigt lugnande.

👍
Citera
2018-01-05, 01:10
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapuff
👍


Talar bara av egen erfarenhet, säger inte att det gäller för alla! Dock tror jag att de flesta har något slags bankkort idag.
Citera
2018-01-05, 08:55
  #87
Medlem
Kapuffs avatar
Jag tänkte faktiskt på det, idag har väll varenda fjortis kreditkort.
Citera
2018-01-05, 17:00
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Dags för er att flytta från orten då.
Hahha jävla mongo. Tror du att det är mer kokain i orten än i de fina städerna?
Citera
2018-01-05, 17:12
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2bigmacplz
Inte konstigt att din son knarkar när du beskrev ditt livs kärlek i nått annat ämne på fb som kriminell och en stor missbrukare av gräs, och att denne lämnade dig för gräset. Och nu är du förvånad vad din son sysslar med? Inte för o va den men som man bäddar får man ligga.

Ungdomar i den åldern rör knappt droger, förutom gräs. Och ännu mer sällan springer de runt på stamp hela kvällen höga på tyngre droger. Men om det verkligen är något som din son gör och du har bevis på det så borde du göra allt för att förändra denna livsstil. Om han fortsätter tar du kontakt med Mini Maria direkt, de har sekretesskyldighet och Polisen blir aldrig inblandad.

Btw finns knappt spice längre i Sverige, så det där är skitsnack att 15-16 åringar ska få tag på.
Hahaha jävla stolpskott vad snackar du om? Jag bor i sthlm och känner flera 15 åringar som knaprar E en gång per månad och röker gräs varje dag. Skriv inte om något du inte har en aning om.
Citera
2018-01-05, 19:20
  #90
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TinyyRick
Hahha jävla mongo. Tror du att det är mer kokain i orten än i de fina städerna?
Whatever.
Citera
2018-01-05, 21:04
  #91
Medlem
Maunss avatar
Låt din son knarka ett tag. Han kanske blir chef en vacker dag tänk på det!!
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback