Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-10-27, 11:10
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyrabbithole
Hörde nyss att mannen som hittades i skogen hittades hängd. Hörde detta från en ganska säker källa. Lutar åt självmord då skulle jag tro? Att han blir mördad och sedan hängs upp känns väl inte så troligt? Nåja, får se vad utredningen kommer fram till sen. Märkligt att inget namn kommit ut på BO ännu vilket gör att jag inte tror han var från Rissne.

Om det stämmer att magen var uppskuren så kan BO varit hängd på annat sätt än klassiska
"snara runt halsmetoden", hängd i armar eller i benen låter troligast isf. Nu blev det än mer intressant vem BO kan tänkas vara..
Citera
2017-10-28, 08:21
  #26
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ottovonknopp
Har oxå hört att han ska va hängd. Nere på pizzan i Rissne sa dom att han hade magen uppskuren.

Det där är ju inte sant.

Du tror inte varenda blaska skulle slå upp detta stort om det var sant?
Citera
2017-10-28, 09:54
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xhrey
Skämtar du eller din j-a utböling, sluta sprid osanning.
Tror du på riktigt att det går köra bil rinkeby-östermalm eller östberga-danderyd under 20 minuter?


Jag kan garantera att det går att köra Rissne - Danderyd på fem minuter, Rissne - Östermalm på fem minuter. Jag har gjort det flera gånger. Men då gäller lite trafik och tur med rödljusen.Östberga däremot är en annan ”femma”.
Citera
2017-10-28, 14:59
  #28
Medlem
DanielDemuyncks avatar
Varför är 85% av denna tråd en geografi diskussion?
Citera
2017-10-30, 16:34
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDemuynck
Varför är 85% av denna tråd en geografi diskussion?

Därför att den ursprungliga rubriken byggde på polisens uppgifter som var geografiskt felaktiga.

.
__________________
Senast redigerad av Tulk 2017-10-30 kl. 16:35. Anledning: Stavfel
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback