Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-05-31, 14:14
  #37
Medlem
BigFatCones avatar
Det här med dagis, skolor och så vidare. Grejen är ju att våra skolgårdar (och så vidare) är designade just för att man ska kunna hänga runt och ha det soft i kanske en timme. Som gjort för kidsen att härja på dagarna. Som gjort för människor som av en eller annan anledningar gillar att glida runt ute. Och det är ju inte fel att glida runt ute i den svenska sommaren.
Citera
2018-06-01, 03:26
  #38
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonistenisak
Hur ser egentingen livet ut för den steriotypa stonern i Sverige? Vad är typskt för svensk cannabiskultur?

Det beror på vem du frågar..

Frågar du mig: så kan jag väl relatera till mig själv och mina närmaste vänner, vi brukar gå ner till stranden på kvällen och sitta där och lyssna på måsarna och ta en rök. Eller att man kombinerar det med nån grillning. Ibland kan man bara sitta mitt på dagen ute på altanen och dricka en kaffekopp i förmiddagssolen och läsa tidningen samtidigt som man tar en rök, det är som att sitta och ta en bärs för mig, föredrar en kall öl när det är varmt och man är törstig och en rök när man ska chilla

Frågar du nån röten CB hatare så beskriver den här videon hur dom TROR att cannabis påverkar dig: https://www.youtube.com/watch?v=1RBwoUbvxx0
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback