Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-23, 19:59
  #1
Medlem
hur går man ner i vikt fort, behöver gå ner ca 3 kilo, på 4 dar, hur gör jag?? Ge mig era bästa tips, spelar ingen roll om det är ohälsosamt, måste gå ner i vikt. Ska gifta mig och måste kunna få på min klänning.
2017-10-23, 20:07
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urlocalstalker
hur går man ner i vikt fort, behöver gå ner ca 3 kilo, på 4 dar, hur gör jag?? Ge mig era bästa tips, spelar ingen roll om det är ohälsosamt, måste gå ner i vikt. Ska gifta mig och måste kunna få på min klänning.
vätskedrivande 40mg furix x 2 no probs, det är enda sättet
2017-10-23, 20:17
  #3
Medlem
Förlåt om jag fnissar gott åt detta.

Du får helt enkelt se till att göra av med väldigt mycket energi, äta minimalt och kanske till och med kräkas lite. Se till att bajsa innan du drar på dig klänningen också, sägs att man går ner ett par hekto då.

Sen när du väl fått på dig klänningen och gått upp till altaret som en jävla zombie så kanske du kommer på att beställa en klänning i rätt storlek inte hade varit så dumt iallfall.
2017-10-23, 20:24
  #4
Medlem
Blir svårt som fan.
Första 3-4 dagarna tömmer du dina glykogendepåer om du går på strikt diet, lägger du till träning så kanske du tömmer dom på 2-3 dagar. Ca 2 kg. Sen börjar kroppen ta av fettdepåer och eller muskelmassa beroende på vilken typ av diet du väljer och hur du tränar. När glygogendepåerna är tömda så KAN du gå ner 5-8kg på en vecka med rätt kost och med motion OM du är KRAFTIGT överviktig, är du ganska nära din idealvikt så kan du nog räkna på 1-2 kg på en vecka. Snarare 1 om du är kvinna, max 2 om du ör man....
2017-10-23, 20:25
  #5
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urlocalstalker
hur går man ner i vikt fort, behöver gå ner ca 3 kilo, på 4 dar, hur gör jag?? Ge mig era bästa tips, spelar ingen roll om det är ohälsosamt, måste gå ner i vikt. Ska gifta mig och måste kunna få på min klänning.


Kika i (FB) Näring, kost och kosttillskott där kan dom säkert hjälpa dig/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback