Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-27, 21:23
  #13
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Jag tycker jag beskrev kopplingen ganska så detaljerat, vilket du ignorerade helt. Man ska sedan inte behöva sätta igång ett stort undersökningsarbete för tolka en reklam rätt, då är reklamen ganska så misslyckad om man ska behöva göra det.

Btw jag är inte ts. Jag tittar inte ens på tv. För mycket mansförtryckande feminist propaganda.
Nej den kopplingen beskrev du inte alls och det hade varit rätt svårt eftersom kopplingen varken görs eller finns. Däremot presenterar de ett antal fakta kring vatten.

Stort undersökningsarbete... Visste du vad en hashtag är eller inte? Om du inte visste det så kan jag förstå att du blev lite förvirrad, annars inte.
Citera
2017-10-28, 02:49
  #14
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nej den kopplingen beskrev du inte alls och det hade varit rätt svårt eftersom kopplingen varken görs eller finns. Däremot presenterar de ett antal fakta kring vatten.

Stort undersökningsarbete... Visste du vad en hashtag är eller inte? Om du inte visste det så kan jag förstå att du blev lite förvirrad, annars inte.


Om du inte vill läsa så vill du inte.
__________________
Senast redigerad av ulvvf 2017-10-28 kl. 03:07.
Citera
2017-10-28, 13:22
  #15
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Om du inte vill läsa så vill du inte.
Har du inget seriöst svar? Visste du vad en hashtag är eller visste du inte det?
Citera
2017-10-28, 16:11
  #16
Medlem
ulvvfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Har du inget seriöst svar? Visste du vad en hashtag är eller visste du inte det?


Jag gav dej ett detaljerat och seriöst svar som du valde att ignorera, vad är det för poäng i att upprepa mej? Du vill helt uppenbart inte läsa vad jag skriver.

Men okej.

Jag vet vad en hashtag är, men vad har det med saken att göra? Man går på vad de säger och visas i reklamen, om man måste söka på deras hashtag för förstå den så är det en rikigt dum reklam, och reklamen blir också väldigt misledande.

Om du fortsätter ignorera vad jag skriver så ser jag ingen poäng i denna diskussion.
Citera
2017-11-02, 19:30
  #17
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvvf
Jag gav dej ett detaljerat och seriöst svar som du valde att ignorera, vad är det för poäng i att upprepa mej? Du vill helt uppenbart inte läsa vad jag skriver.

Men okej.

Jag vet vad en hashtag är, men vad har det med saken att göra? Man går på vad de säger och visas i reklamen, om man måste söka på deras hashtag för förstå den så är det en rikigt dum reklam, och reklamen blir också väldigt misledande.

Om du fortsätter ignorera vad jag skriver så ser jag ingen poäng i denna diskussion.
Jag ignorerade inte men du angav helt enkelt inte den efterfrågade kopplingen. Du har haft tillräckligt med chanser så jag antar att du inte kommer att kunna visa hur svensk och afrikansk vattenförbrukning sammankopplas i filmen. Det kan ju bero på att kopplingen varken görs eller finns.

Och du visste vad en hashtag är också. Missvisande är den inte för dem som bryr sig. För dem som inte bryr sig gör den ingen skada heller då det finns goda skäl att spara på vattnet på många håll även i Sverige. Bra reklam.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback