Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-23, 15:21
  #1
Medlem
Hej,

Har svårt att förklara vad jag efterfrågar men jag gillar spel. Jag har en brun fondvägg hemma, väldigt stor och jag vill typ ha en poster på den. Om jag googlar på nätet finns det massa wallpaper, men kan man göra om dessa wallpaper typ till en genomskinlig poster, vill inte det ska se billigt ut och vill det ska liksom sitta fast i väggen, inget papper som man hänger upp utan det ska vara ett i väggen, ska nästan se ut som målat i väggen.

Eller finns det speciella målare som man kan anlita som ritar på en vägg? Bilden jag vill ha är väldigt svår men typ som denna utan bakgrunden som är svart:
http://www.wallpaperist.com/wallpape...l-1024-768.jpg

Hör av er om jag bara drömmer och inte kommer få detta gjort.
Citera
2017-10-23, 16:49
  #2
Medlem
LadyGanjas avatar
Kan tyvärr inget om vägar eller sånt, men jag skulle nog ta flera favorit karaktärer ifrån olika spel som du gillar.Och klippa ihop till något fint så det blir typ en blandning på ett snyggt sätt
Citera
2017-10-23, 16:50
  #3
Medlem
killawifes avatar
Du kan givetvis anlita en målare som målar bilden men det lär kosta en hel del. Det enklaste är att kontaktas en dekalfirma som printar ut bilden åt dig så du bara klistrar upp den på väggen. Det finns dock ett ganska stort problem med det. Den måste vara VÄLDIGT högupplöst för att man inte ska se pixlarna. Och det kommer inte heller att se målat ut.

Lite knepigt det där.
Citera
2017-10-23, 16:54
  #4
Medlem
mmais avatar
gå till nån som håller på med folie till typ bilar och få det utskrivet... blir som ett stort klistermärke
Citera
2017-10-23, 22:03
  #5
Medlem
Tack för era tips utmärkt
Citera
2017-12-14, 20:26
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av killawife
Du kan givetvis anlita en målare som målar bilden men det lär kosta en hel del. Det enklaste är att kontaktas en dekalfirma som printar ut bilden åt dig så du bara klistrar upp den på väggen. Det finns dock ett ganska stort problem med det. Den måste vara VÄLDIGT högupplöst för att man inte ska se pixlarna. Och det kommer inte heller att se målat ut.

Lite knepigt det där.
Bra tips!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback