Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-10-24, 23:44
  #37
Medlem
carminaburanas avatar
Absolut inget fel på hennes kropp och hade inte tänkt på det två. Gånger om. Jag skulle ha sex med henne. Men om. Det dock grämer dig så. Mycket så är det väl inte svårare än att börja träna? Det gör jag när jag böjar känna. Mig oattraktiv, så. Tar det 6 månader sen är jag i form igen.
Citera
2017-10-25, 22:31
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blommig
Det var väl inte så farligt?! Jag hade förväntat mig något mycket värre! Tycker hon har rätt fin form ändå även fast man ser att det kanske är "löst" och mjukt. Men överlag inte alls så hemskt som jag trodde när jag läste din text.

Citat:
Ursprungligen postat av scorz
När jag läser det andra skrivit verkar det mer som att de flesta killar tycker att din kropp är fin/att det inte är något som helst hinder. Det verkar som att du tolkar svaren mer negativt än vad de är? Alla människor är rädda för saker och du är rädd för att ha sex med en kille. Det bästa är att möta sina rädslor, tänk om det inte är så farligt? Tänkt om du går miste om fantastiska saker för att du är rädd? Tänk om det är så som många killar skriver här, att du inte har en ful kropp? Det verkar ju så. Dessutom kan jag skriva under på att det är väldigt få kvinnor med perfekta kroppar. De flesta är rätt dallriga faktiskt. Man behöver inte ha gått ner 60 kg för att vara dallrig och ha bristningar. Och mycket sitter som många skrivit i självförtroendet och inte utseendet i sig.

Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Absolut inget fel på hennes kropp och hade inte tänkt på det två. Gånger om. Jag skulle ha sex med henne. Men om. Det dock grämer dig så. Mycket så är det väl inte svårare än att börja träna? Det gör jag när jag böjar känna. Mig oattraktiv, så. Tar det 6 månader sen är jag i form igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Rafinha
Først - du kan ikke elske noen annen før du elsker deg selv . start trene på at acceptere deg selv gjennom at igjenkjenne det du er missførnøyd med . Ikke før at høres ut som en idiot så tenker jeg at du har selv satt deg i en dårlig situasjon gjennom att ikke ta hånd om din helse før bypass operasjonen. Det må du gjøre, du må acceptere det faktumet at DINE valg, DIN livsstil førte deg til dette, og nå skall du se stolthet i at du sakte begynner at rydde opp i dette, du begynner at fikse i dette . Finn stolthet og positivitet der du kan finne det . Ge det tid så finner du sakte en mann som liker deg for den du er, bare vær ærlig med det slik at det ikke blir en


Lykke til !

Tack ggr en miljon för att ni tagit er tid att skriva. Blir väldigt rörd. Ni får mig typ att vilja höra av mig till alla jag dissat pga rädsla o säga ”de på Flashback sa att jag e fin ändå så ni Får komma tillbaka nu” hahaha
Men jag har tränat så mkt det går, och även sparat pengar till en bukplastik jag ska göra i dec. Dock kmr jag få ärr av det.. men hur lägger man fram det här med kroppen? Ska jag bara inte säga ngt och fakea att jag har bra självförtroende och få de att oxå tänka att det inte är en big deal? Alltså att bara testa? Kan man på ngt sätt fråga ngt eller testa killen innan för att få veta vad han eventuellt skulle tänka??
Citera
2017-10-26, 00:37
  #39
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellywelly
Tack ggr en miljon för att ni tagit er tid att skriva. Blir väldigt rörd. Ni får mig typ att vilja höra av mig till alla jag dissat pga rädsla o säga ”de på Flashback sa att jag e fin ändå så ni Får komma tillbaka nu” hahaha
Men jag har tränat så mkt det går, och även sparat pengar till en bukplastik jag ska göra i dec. Dock kmr jag få ärr av det.. men hur lägger man fram det här med kroppen? Ska jag bara inte säga ngt och fakea att jag har bra självförtroende och få de att oxå tänka att det inte är en big deal? Alltså att bara testa? Kan man på ngt sätt fråga ngt eller testa killen innan för att få veta vad han eventuellt skulle tänka??


Alltså, lite såhär får du tänka. Jag är den jag är, och jag har den här kroppen jag har just nu. Tycker han inte om mig för det så är han inte värd besväret.

Du strävar efter att förbättra dig, det är inte så att du ligger hemma och svullnar smågodis och förväntar dig att män ska falla för din "naturliga" övervikt eller liknande hjärntvätt som vissa tjejer håller på med nu, och det är en viktigt skillnad tycker jag. Framåtsträvan och självförbättring är alltid attraktivt I mina ögon iallfall, sen spelar det ingen roll vart man befinner sig på den vägen, bara man tar de steg man kan för at nå målet.

Jag tycker inte din rädsla (som är självinbillad) ska hindra dig från att söka kontakt med män du gillar, då sätter du krokben för dig själv.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback