Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-23, 01:20
  #1
Medlem
Lasermopsens avatar
Har en liten ASUS surfplatta. Försöker köra med så få appar som möjligt samtidigt. Men det kommer ändå upp typ "76% RAM used. Time fore restart." Även om jag startar om den, så kommer det upp? Den är jätteslö hela tiden.

Kan det vara virus? Någon som har nått tips?
Citera
2017-10-23, 01:34
  #2
Medlem
Webbianas avatar
Formatera om den.
Citera
2017-10-23, 02:20
  #3
Medlem
Lasermopsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Webbiana
Formatera om den.
Ok, tack.
Vet inte hur man gör men jag får utforska inställningarna o kanske googla lite på hur man gör i morgon.
Citera
2017-10-23, 02:31
  #4
Medlem
Webbianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Ok, tack.
Vet inte hur man gör men jag får utforska inställningarna o kanske googla lite på hur man gör i morgon.

Vad är det för en asus-platta?

Exempel hur det går till: https://www.youtube.com/watch?v=OpwvcDEULzM
Citera
2017-10-23, 06:40
  #5
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Ok, tack.
Vet inte hur man gör men jag får utforska inställningarna o kanske googla lite på hur man gör i morgon.

Googla på "factory reset"+din plattas modell. Man brukar få trycka på någon volymknapp, hålla inne den och powerknappen samtidigt. Men det är olika på olika modeller, så googla på just din modell.
Alla appar, allt du har sparat, alla inställningar nollställs och raderas, så är det något viktigt du vill spara, gör det INNAN. Borde göra att plattan känns som ny igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback