2018-07-14, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Ser fram emot en redogörelse hur det gick.
Erfarenhet från Sverige har man ju men när det gäller Köpenhamn fattar man ju nada o jag är också lite sugen på att ta mig över bron.
finns ju en låååång köpenhamnstråd men gärna lite up to date-tips av rutinerade herrar skulle va kul.

Läs dom sista meddelandena i tråden så får du ju up to date.
Citera
2018-07-14, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Ser fram emot en redogörelse hur det gick.
Erfarenhet från Sverige har man ju men när det gäller Köpenhamn fattar man ju nada o jag är också lite sugen på att ta mig över bron.
finns ju en låååång köpenhamnstråd men gärna lite up to date-tips av rutinerade herrar skulle va kul.

Om du är så erfaren som påstår är det väl inga problem! Många av annonser skrivs både på danska och engelska.
Problemfriare i Danmark än Sverige att köpa sex.
Citera
2018-07-15, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Om du är så erfaren som påstår är det väl inga problem! Många av annonser skrivs både på danska och engelska.
Problemfriare i Danmark än Sverige att köpa sex.
rutin från Sverige har jag utan tvekan så du har säkert rätt.
man är väl lite undrande i onödan,förmodligen för jag inte tidigare varit över bron på såna uppdrag.
Citera
2018-07-15, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxorbengt
Tänkte besöka köpenhamn imorgon, aldrig köpt sex förut.

Vilket ställe rekomenderas ? mon cherie enligt trådstartaren ? hur går man villväga, bara dyka upp? står flickorna där och man kan välja? beställer jag online?

På deras hemsida är prislistan väldigt konstig.

Överest står det "svensk med hånden"

Vad jag söker är en halvtimme (kanske en timme vet ej) jag vill ligga och jag vill få avsugning utan kondom, och hand job, inget analt och inget speciellt, och att de rollspelar lite..vill inte kännas som att det är ett köp eller att jag är hos doktorn om ni begriper vad jag menar.

I Nörrebro på gormsgade 11b finns en bordell med kineshoror som jag starkt rekommenderar, varit där ett flertal ggr.
1300 dkr för en timme full service, 500 xtra för knull utan kondom.
Citera
2018-07-15, 20:33
Medlem
Ingen här inne som varit på Citygirls i Helsingör?
Citera
2018-08-17, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barebackcreampie
I Nörrebro på gormsgade 11b finns en bordell med kineshoror som jag starkt rekommenderar, varit där ett flertal ggr.
1300 dkr för en timme full service, 500 xtra för knull utan kondom.

Menar du allvar, betala en kineshora på Norrebro extra för att köra utan kådis
Citera
2018-09-28, 11:14
Medlem
Tips tack! 😁
Ska på jobbkonferans och bo på Rådhusplatsen, vilken bordell ligger närmast? Tänkte så man kan slinka dit på småtimmarna ☺️ Flesta verkar ligga långt frpn centrum....
Citera
2018-09-28, 11:42
Medlem
crippas avatar
daisy club med dk efter är ett välkänt ställe
Citera
2018-09-29, 16:26
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathfrombelow
Tips tack! 😁
Ska på jobbkonferans och bo på Rådhusplatsen, vilken bordell ligger närmast? Tänkte så man kan slinka dit på småtimmarna ☺️ Flesta verkar ligga långt frpn centrum....

Det finns tyvärr ingen bordell med gångavstånd från Rådhusplatsen. Mitt tips är att du tar en taxi till Pussy Galores.
Citera
2018-09-30, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathfrombelow
Tips tack! 😁
Hoppar man av tåget på Österport station finns Cassiopeia och Romantica inom gångavstånd.
Citera
2018-09-30, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det finns tyvärr ingen bordell med gångavstånd från Rådhusplatsen. Mitt tips är att du tar en taxi till Pussy Galores.
Eller så kan man ta en taxi till Österbro och gå av antingen vid Trianglen eller Melchiors Plads. Då kommer man till Cassiopeia eller Romantica.
Citera
2018-09-30, 19:42
Medlem
Tack för svaren! Blir nog en taxi till Cassiopeia Någon som har erfarenhet från det stället? Bra? Dåligt? Verkar ok när man kollar hemsidan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in