Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-11-09, 23:33
  #13
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollo_
Det är väl ändå högst relevant fråga om du förväntar dig någon hjälp från andra

Det är det väl knappast. Jag behöver väl inte skriva min biografi här? Jag undrar om scat, eskorter och förekomst i landet.
Citera
2017-11-09, 23:36
  #14
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajs2
Prostituerade, menar du? Ja, det är nog så att många känner sig för fina i kanten för det. Bara för att man säljer vissa tjänster så betyder det ju inte att man säljer vilka som helst.

Tror att det lättaste är om du beskriver vad det är du vill. Lavemang, t ex kan du nog få en del att gå med på. Nu talar om kvinnor som inte säljer sig.

Vill du tömma tarmen på en kvinna blir det svårt - även med prostituerade. I stort sett ingen vill gå med på det.

Det låter ju riktigt deppigt, när du beskriver det så.
Men tack för svaret!
Citera
2017-11-12, 21:12
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Det låter ju riktigt deppigt, när du beskriver det så.
Men tack för svaret!

Då förstår jag att det är tarmtömning du är ute efter. Det kommer att bli svårt - ack så svårt - att hitta den rätta. Hittar du någon som är med på det, hora eller ej, bör du genast gå ned på knä och fria till henne. En sådan dam dyker inte upp fler gånger.
Citera
2017-11-13, 15:21
  #16
Medlem
Lisalits avatar
Jag har aldrig sett eller hört om en sexsäljare som erbjuder det i Sverige (och jag vågar påstå att jag har rätt bra koll )
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback