Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-22, 14:35
  #1
Medlem
Först vill jag säga till alla som klagar för att jag öppnar en ny tråd, det är oerhört svårt att hitta någon människa på internet som har samma mål och förutsättningar som mig. Jag känner eftersom det finns folk på detta forum som kan betydligt mycket mer än vad jag kan, så vill jag gärna ta del av deras lärdom för att säkerställa min hälsa och få ut så mycket jag kan utav denna kur.

Så tänkte nu ta steget jag övervägt om jag skulle ta i 3 år. Först lite stats och info kan vara bra.
22år
180cm
84kg
11.7%bf
Tävlar framgångsrikt, dopingtestad kommer jag att bli i början på 2018. Tävlar inom MMA, i -77.1 kg så då förstår ni att målet är inte att bli ett muskelberg. Och pga doping testerna, uteslutes redan många prep.

Först vill jag säga att jag blir tacksam över alla synpunkter.

Tänkte köra en kortare kur. 8 veckor.
1-8 Testo prop 100mg/EOD
1-6 Anavar 50mg/ED

pct
3dagar efter sista inject.
40/40/20/20 Nolva
50/50/25/25 Clomid
HCG 1000iu Per vecka. (börja vecka 5 in i kuren?)

kommer även att inta
För lever
NAC 1400mg/ED
Mjölktistel 1g/ED
ALA 600mg/ED

Vanliga kosttillskott som jag alltid intar dagligen.
Multivitaminer, omega 3, ZMA, C-vitamin, CLA och grönt te extrakt.

Så det jag är ute efter med att starta denna tråd är att få lite synpunkter, på längden utav kuren, dosering osv.
Samt vill jag fråga om det skulle vara lönsamt att lägga till Proviron runt 50mg ED 1-8?

Målet med kuren är att lägga på sig kvalitativ muskelmassa. samt gå ner lite i fett.

Hoppas jag får lite synpunkter, vill bara ha så mycket kunskap som möjligt innan jag börjar.

undrar också över vart jag ska sticka. Vill försöka rotera muskler så mycket jag kan. Hur låter det att sticka i rumpa, lår sen delts. Det blir alltså 6 olika inject-ställen. kom gärna med förslag angående det också!

Tack för mig.

Säkert glömt någonting.
Citera
2017-10-26, 04:53
  #2
Medlem
MrBulldoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrathofhorde
Undrar också över vart jag ska sticka. Vill försöka rotera muskler så mycket jag kan. Hur låter det att sticka i rumpa, lår sen delts. Det blir alltså 6 olika inject-ställen.

Betänk att du sannolikt kommer att känna viss ömhet och svullnad vid injektionsstället, i synnerhet som nybörjare. När jag började kunde jag vara halt som en skadeskjuten pensionär i 2-3 dagar innan det släppte, så planera sticken efter din MMA träning. Jag kan tänka mig att höga sparkar är nästintill omöjligt om man som nybörjare tryckt testo i röven dagen innan, medan axelinjektion är lite obra dagen före BJJ.

Själv finner jag det smidigast att köra uteslutande inject i övre/yttre lår. Det ger minst problem vid knäböj, benspark, benpress och andra benövningar om det mot förmodan skulle uppstå svullnad (min erfarenhet är att fenomenet avtar ju längre man kör; efter 40-50 stick känns knappt något dagen efter). Dessutom är det lättaste stället att hålla nålen stadigt när man aspirerar och trycker, så varför jiddra med andra ställen?
Citera
2017-10-26, 08:11
  #3
Medlem
Personligen tycker jag det nästan är lite larvigt att köra anavar. Det är ett prepp som tjejer kör och eftersom du redan är villig att injicera så tycker jag inte att det är värt det. Men har du redan köpt det så kör på.

Eftersom du kör så kort kur skulle du lika gärna kunna köra Hcg från början. Då minskar inte dina testiklar i storlek alls vilket är att föredra.

Som Mr bulldogg säger så kan det bli problematiskt med injektställena och smärta, men det beror ju helt på vilket kvalitet preppen håller. När jag körde solid-pharma hade jag aldrig någon smärta och det var ändå bra tryck i produkterna.

Du bör inte behöva lägga till proviron i kuren. Om något så skulle någon AI kunna vara bra att ha tillhands om du får för mycket östrogena bieffekter.

Sen förstår jag inte varför du kör både clomid och nolva.

Se till att hålla koll på alla spårtider också om du blir testad. Det kan bli väldigt tajt och dom testar inte bara efter steroider utan även novla, clomid, hcg och sånt.
Citera
2017-11-04, 10:18
  #4
Medlem
Tjena, liten uppdatering. Senaste injektionen var igår, provade min vänstra delt för första gången. Har under de tidigare sticken kört höger lår vänster lår sen vänster och höger vent glute. Fick extrema smärtor i ventsen, nu dagen efter i min delta känns det som någon slagit mig med ett basebollträ Men älskar den onda känslan på något sätt. Började ju med låren, trodde det skulle göra väldigt ont dagen efter, då jag läst att låren ska vara värst? Men hade iprincip ingen pip alls i låren.

Måste säga att jag är väldigt imponerad av dessa preparat. Just nu när jag skriver detta inlägg måste jag stanna till för att återhämta mina underarmar från pump... Pump av att använda tangentbordet...

På gymmet har mina vikter redan ökat, pumpen är helt j*vla sjuk. Mina underarmar sprängs, och behåller pump 1h efter mitt pass. Och nu har jag alltså bara användt dessa prep i 9dagar (började 26okt)

Bieffekter har jag väl börjat uppleva lite. Men helt ärligt så väger mina positiva effekter så mycket mer. De bieffekter jag har fått än så-länge är att jag känner mig ganska trött av anavaren, samt mina bollar har dragit ihop sig. (kör inte hcg ännu) sen har jag också märkt att jag dragit åt mig vätska, framförallt på bål partiet. Men ärligt, skulle aldrig nånsin kunna tro att dessa prep är så starka och effektiva som jag upplevt. Helt sjukt rent sagt.

Angående mma träning, går alldels utmärkt. Jag hade oturen att dagen efter min inject i ena sidan utav min ventro glute, köra ett standup orienterat pass, med fokus på bensparkar, samt fys för just sparkar..... kändes som att jag blev påkörd utav en lastbil varje gång jag skulle ta emot en spark... men men, älskar dendär känslan utav smärta för ser det som att jag vet att skiten funkar suveränt. Och det gör det också. 9dagar in och kan säga att det redan var värt varenda krona.

En fråga som avslut då.
Du påpekade mitt pct upplägg, tror du att det räcker med nolvan? och utesluta clomid. Jag vill verkligen bara se till att bevara så mycket utav mina ökningar jag kan. jag är väl medveten om att mer inte alltid är bättre i pct osv, men skulle det räcka med enbart nolvan tror du?
Citera
2017-11-04, 17:09
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wrathofhorde
Tjena, liten uppdatering. Senaste injektionen var igår, provade min vänstra delt för första gången. Har under de tidigare sticken kört höger lår vänster lår sen vänster och höger vent glute. Fick extrema smärtor i ventsen, nu dagen efter i min delta känns det som någon slagit mig med ett basebollträ Men älskar den onda känslan på något sätt. Började ju med låren, trodde det skulle göra väldigt ont dagen efter, då jag läst att låren ska vara värst? Men hade iprincip ingen pip alls i låren.

Måste säga att jag är väldigt imponerad av dessa preparat. Just nu när jag skriver detta inlägg måste jag stanna till för att återhämta mina underarmar från pump... Pump av att använda tangentbordet...

På gymmet har mina vikter redan ökat, pumpen är helt j*vla sjuk. Mina underarmar sprängs, och behåller pump 1h efter mitt pass. Och nu har jag alltså bara användt dessa prep i 9dagar (började 26okt)

Bieffekter har jag väl börjat uppleva lite. Men helt ärligt så väger mina positiva effekter så mycket mer. De bieffekter jag har fått än så-länge är att jag känner mig ganska trött av anavaren, samt mina bollar har dragit ihop sig. (kör inte hcg ännu) sen har jag också märkt att jag dragit åt mig vätska, framförallt på bål partiet. Men ärligt, skulle aldrig nånsin kunna tro att dessa prep är så starka och effektiva som jag upplevt. Helt sjukt rent sagt.

Angående mma träning, går alldels utmärkt. Jag hade oturen att dagen efter min inject i ena sidan utav min ventro glute, köra ett standup orienterat pass, med fokus på bensparkar, samt fys för just sparkar..... kändes som att jag blev påkörd utav en lastbil varje gång jag skulle ta emot en spark... men men, älskar dendär känslan utav smärta för ser det som att jag vet att skiten funkar suveränt. Och det gör det också. 9dagar in och kan säga att det redan var värt varenda krona.

En fråga som avslut då.
Du påpekade mitt pct upplägg, tror du att det räcker med nolvan? och utesluta clomid. Jag vill verkligen bara se till att bevara så mycket utav mina ökningar jag kan. jag är väl medveten om att mer inte alltid är bättre i pct osv, men skulle det räcka med enbart nolvan tror du?


det räcker med nolva på din nuvarande kur

sjyssta inlägg! man får sig några skratt till och från men be admin flytta alternativt skapa en ny tråd i kurrapporter istället för just nu ligger den fel

angående ditt pump och vätskan du nämnt, är du säker på att du verkligen fått anavar?
många shoppar som säljer dianaboll och turinbol istället för anavar och din brutala pump samt vätska påminner mig inte om något anavar jag har hört talats om
Citera
2017-11-05, 08:29
  #6
Medlem
Tjena, jo misstänkte att jag lagt denna tråd fel.. Nybörjare på både aas och flashback back här.

Hur ber jag en admkn då? Hur får jag kontakt med dom?

Angående om det är anavar eller inte, det har jag ju egentligen ingen koll på eftersom jag inte har erfarenhet av något annat... Suck.
Men med tanke på priset samt att jag köpte från en av de välkända sidorna som dagligen blir grönad borde ge ett grönt lyse för äkta anavar.

Jag har googlat runt och hittat andra som får liknande pump, samt bloating (just bålpartiet)

Har även blivit markant mer vaskulär fast jag gått upp 2kg på vågen. Har vener på ställen som var helt utan dessa innan kuren.

Uraökta stavning, sitter på bussen med en sprucken mobiltelefon
Citera
2017-11-05, 09:06
  #7
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrathofhorde
Tjena, jo misstänkte att jag lagt denna tråd fel.. Nybörjare på både aas och flashback back här.

Hur ber jag en admkn då? Hur får jag kontakt med dom?

Angående om det är anavar eller inte, det har jag ju egentligen ingen koll på eftersom jag inte har erfarenhet av något annat... Suck.
Men med tanke på priset samt att jag köpte från en av de välkända sidorna som dagligen blir grönad borde ge ett grönt lyse för äkta anavar.

Jag har googlat runt och hittat andra som får liknande pump, samt bloating (just bålpartiet)

Har även blivit markant mer vaskulär fast jag gått upp 2kg på vågen. Har vener på ställen som var helt utan dessa innan kuren.

Uraökta stavning, sitter på bussen med en sprucken mobiltelefon

Admin flyttar tråden när de ser den.

Anavar är fake otroligt ofta, spelar inte så stor roll om det är många gröningar på shoppen. Även lite onödigt att köra två prepp första kuren, finns liksom ingen mening med det. Om du frågar mig borde du skita i anavaret och köra testot 10-12 veckor istället. PCT är också rätt overkill, nolvadex räcker gott, möjligtvis clomid också.
Citera
2017-11-05, 09:13
  #8
Medlem
Intressant, Får helt enkelt hoppas på att det är bra skit helt enkelt.

Skall till läkaren 13 november och ta blodprover, ska jag vara helt årlig med vad jag stoppar i mig?

Så nolva 40 20 20 20 eller liknande tror ni passar bättre? Eller 40 två första veckorna? Eller bara 20 under en längre tid kanske?
Citera
2017-11-05, 09:51
  #9
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wrathofhorde
Intressant, Får helt enkelt hoppas på att det är bra skit helt enkelt.

Skall till läkaren 13 november och ta blodprover, ska jag vara helt årlig med vad jag stoppar i mig?

Så nolva 40 20 20 20 eller liknande tror ni passar bättre? Eller 40 två första veckorna? Eller bara 20 under en längre tid kanske?

Fake behöver inte betyda sockerpiller, men risken att du får en lågmix anavar/dbol eller winstrol är överhängande. Onödigt dyrt bara.

Du ska inte berätta för farbror doktorn, upplysningsplikten väger tyngre än tystnadsplikten.
Citera
2017-11-05, 10:28
  #10
Medlem
håller med fenjal på allt ovanstående

nolva med 40,20,20,20 anser jag räcker gott o väl på denna kuren
Citera
2017-11-05, 11:47
  #11
Medlem
Tack som f*n för alla tips. Precis det jag vill ha, vill lära mig så mycket jag bara kan. Det blir 40 20 20 20 3 dagar efter sista inject nån månad framöver.

På tal om anavaren, jag har nu precis 20 minuter sen stuckit mig i låret samt tagit 20mg var. (split doserar rackarn under dagen) Och jag känner direkt när jag får anavar i magen hur den blåser upp och nästan blir som en gasig mage fast utan gaser.. oklart.

Finns det något sätt att kunna få reda på att det är var och inte något annat prep? (utan labbtester)

Effekterna jag läser om stämmer visserligen helt överens om vad jag upplever.

Extrema pumper är det jag känner av mest. Nu igen när jag ska skriva på tangentbordet på jobbet så krampar alltså mina underarmar. Och tro mig jag har riktigt uthålliga underarmar då jag brottats, tränat bjj och klättrat hela mitt liv.
Citera
2017-11-05, 13:09
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wrathofhorde
Tack som f*n för alla tips. Precis det jag vill ha, vill lära mig så mycket jag bara kan. Det blir 40 20 20 20 3 dagar efter sista inject nån månad framöver.

På tal om anavaren, jag har nu precis 20 minuter sen stuckit mig i låret samt tagit 20mg var. (split doserar rackarn under dagen) Och jag känner direkt när jag får anavar i magen hur den blåser upp och nästan blir som en gasig mage fast utan gaser.. oklart.

Finns det något sätt att kunna få reda på att det är var och inte något annat prep? (utan labbtester)

Effekterna jag läser om stämmer visserligen helt överens om vad jag upplever.

Extrema pumper är det jag känner av mest. Nu igen när jag ska skriva på tangentbordet på jobbet så krampar alltså mina underarmar. Och tro mig jag har riktigt uthålliga underarmar då jag brottats, tränat bjj och klättrat hela mitt liv.


det som är det svåra med orala är att pumpen är väldigt lik på många sätt

uppblåst mage är också en känd biverkning på många orala

trötthet även där en känd biverking på många orala

tboll och dboll har inte direkt mycket aggresivitet i sig likaså anavar så där är det också svårt att urskilja dom...

det är verkligen sjukt svårt att avgöra vad som går att lita på och ej när det kommer till orala... man får helt enkelt analysera eller gå på mag känsla..

skulle anavar vara ett personligt favorit prepp skulle jag se till att få det analyserat och köpa en hel jävla mängd ifrån samma batch av samma försäljare så man har hemma o vet vad man har lixom

om jag ville göra ett försök att testa mitt anavar på egen hand så skulle jag öka kohydraterna KRAFTIGT alltså 200 gram om dagen i en vecka och se hur mycket vätska jag drar på mig

mycket vätska = dboll
medel vätska = tboll
ingen-lite västka = anavar

dock är ju detta sjukt svårt när du har testo i kuren då det kommer spela stor roll hur mycket du aromatiserar och binder vätska via östrogen

hade du haft några år på nacken så vet man ju ganska så exakt hur mycket vätska man binder på den testo nivå man är bekväm med men detta är också ett typiskt nybörjar misstag som fenjal nämner för även om vätska är en vanlig biverkning som få har problem o leva med så är det fortfarande en känd biverkningar och vill du göra detta säkert och snyggt ska du ha koll på ALLT! varenda liten detalj.. från hur mycket vätska du binder på 250 mg testo ew upp till exempelvis 2000 mg ew samt vilka andra biverkningar som medföljer dosökning.. vad som händer när du slänger in andra prepp? osv osv... ta ett steg i taget om du vill lära dig så säkert som möjligt det är återigen en rekomendation av flera anledningar
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback