Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-29, 11:59
  #13
Medlem
Klarar inte heller av att hantera mina känslor, har blivit läskigt svartsjuk efter mina två senaste relationer. Den första var en kroatiska som bedrog mig, där blev jag introducerad till svek

Den andra var en brud som hade ett rejält bagage om man säger så, i princip varenda snubbe i hennes nätverk hade hon tidigare legat med och höll kvar i sin kuk-orbit. Konto på dejtsida där hon lät killar flörta och ge inviter men sedan eskalerade det till att dra hem en snubbe bakom ryggen på mig och börja sova över hos snubbar hon uttryckt affektion gentemot.

Där började min svartsjuka rinna över och kom till punkten där det inte går att fixa det längre.

Fyfan den där skiten höll på att driva mig galen till slut och jag insåg att jag kommer aldrig klara av en sådan relation. I efterhand har man ju fan blivit helt traumatiserad av all skit man stod ut med och tyst tog emot för att man inte ville vara kontrollerande eller svartsjuk, det gjorde att bara värre. Insett att man inte är mogen för en relation. Man får känsloutbrott och mindervärdighetskomplex, usch.

Det som har hjälpt mig lite hitintills är att gå till gymmet, där har jag börjat hitta en liten gemenskap nästan och det får en att må bättre efteråt.

Länge gick jag och hade hopp bara för att man var kär men hur fan skulle man någonsin kunna få de känslorna besvarade om bruden hela tiden söker bekräftelse eller sex hos tidigare ex eller random snubbar på Badoo? Så jävla självförnedrande och att jag var så jävla dum att jag lyssnade på hennes skitsnack om hur det där är acceptabelt beteende för det hade ju hennes vänner sagt till henne haha

Inte konstigt att vissa av hennes tidigare ex behandlade henne som och kallade henne för hora, hon sökte ju upp dom sen ändå. Hon tog det och dom fortsatte att ge det och jag sjönk mer och mer ner i beta beteende.

När jag kommit över all den där skiten helt tror jag att jag kommer se på det hela med nyktrare ögon och sedan bara garva åt det. Varför sörja en brud som knullar runt och har levt som värsta madrassen? Där jag hittade slampan visade det ju sig sen att hon särat för i princip varenda snubbe hon kände i stan.
__________________
Senast redigerad av StupidMonkey 2017-12-29 kl. 12:22.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback