Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-23, 17:44
  #13
Moderator
Elrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Visst i det bästa av världar. Nu var det tidig morgon och minusgrader. Man står helt enkelt inte ute och fryser, blödande, för att invänta en polis som kanske kommer om en timme. Så illa är det i detta område numer. Första mordet på denna plats var redan 1986 då ett zigenarbråk slutade med en kula i huvudet. Sedan dess har det rullat på i stadig takt.

Vem var det som kontaktade ambulans om det gjordes? Det är den delen som är lite luddig tycker jag
Citera
2017-10-23, 18:21
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elross
Vem var det som kontaktade ambulans om det gjordes? Det är den delen som är lite luddig tycker jag

Ja inte vet jag.
Citera
2017-10-23, 18:55
  #15
Medlem
Någon som har mer info eller vet vart jag kan hitta mer info?
Citera
2017-10-23, 19:30
  #16
Medlem
don tonys avatar
Säkert några balter.... Figurerar många i området som hyr i 2:a hand...
Citera
2017-10-24, 07:45
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knallepalle
På eftermiddagen igår så dök det upp tre hundpatruller och sökte av området, vet inte om man ska bli förvånad över att de faktiskt försöker utreda eller att det tar ett halvt dygn att få dit hundarna...

Det måste väl ändå varit något annat fall? Inte ens polisen kan väl vara så korkande att de skickar ut spårhundar ett halvt dygn senare i ett område som har ca 30.000 boende. Men det är klart, man slutar ju aldrig att förvånas över polisens inkompetens så du kanske har rätt.
Citera
2017-10-27, 13:19
  #18
Medlem
Universells avatar
https://mitti.se/nyheter/pojken-misstanks-knivdadet/

Citat:
I går rapporterade Mitt i om att en minderårig pojke i övre tonåren begärdes häktad misstänkt för dådet.

Nu har beslutet kommit – och pojken är häktad.

– Förhoppningen är att han ska få plats på något boende, socialtjänsten jobbar på det, säger åklagaren Anders Tordai.

I så fall upphör frihetsberövandet på häkte.

Vilket "boende" vill ta emot en "mordlysten" minderårig pojke??
Citera
2017-10-27, 19:50
  #19
Medlem
[QUOTE[


Vilket "boende" vill ta emot en "mordlysten" minderårig pojke??[/quote]

Det är det som är problemet i Sverige, ingen vill ta i mot dom minderåriga galningarna, så dom släpps ut och kan fortsätta med att sticka ner folk.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback