Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-22, 00:32
  #25
Medlem
Astrorbits avatar
Zlatan. 100%
Citera
2017-10-22, 00:35
  #26
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Jag hade inte senaste modellen på den tiden, men ta risiga 0,2 megapixelsbilder och skicka MMS kunde man, om jag ej minns fel.
Jag hade Nokia 5140 i början av 2005 och den kunde man skicka MMS med så det kunde man säkert året innan också.
Citera
2017-10-22, 00:38
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EbolaTillAlla
Jag tror det är precis denna känsla av status/makt som får män att tappa omdömet och göra sånt här.

De tappar verklighetskontakten när så många kvinnor lägger upp sig för dem att de tror att alla gärna vill ha en bild på deras dase.

Absolut men posera att det tex är någon spelare från utlandet (sannolikt lär han ha bott utomlands) han springer då kanske på en kvinna/tant på förbundet....

Han Åker hem till tex Frankrike, trots massa andra brudar han smsar/har kontakt med så tänker han på denna kvinna/tant (hette hon Gunilla??) och känner jag måste ge henne en bild på min kuk, jag kopplar upp mig och mailar iväg en (typ så). Eventuellt mmsar En bild beroende på hur det va med den saken för 12-13 år sedan.

Ja du förstår hur jag menar. Tror absolut detta har hänt men låter så jäkla skevt och "roligt". Jag minns ju fan inte ens vad jag åt till middag igår och mitt liv är inte i närheten av så händelserikt som deras liv.

Men jag förstår din poäng!
Citera
2017-10-22, 00:39
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfaltz
2004-2005? Intressant att veta vilken teknik man använde för att skicka dick-picks innan smartphonens tid.

Hört talas om MMS?

Hela grejen är ytterligare ett försök från AB att försöka avleda uppmärksamheten från en redaktion där man tillåtit övergrepp. Dessutom övertalat utsatta anställda att knipa.
Citera
2017-10-22, 00:44
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Fattades bara detta 😃😃

Intressant hur unga, vältränade landslagsspelare i fotboll som i princip får ligga med vem de vill när de vill börjar skicka bilder till kvinnor/tanter som jobbar på förbundets kontor... på sina könsorgan.

Googla Gunilla Axén, skulle knappast kalla henne tant 😂
Citera
2017-10-22, 00:51
  #30
Medlem
Hur visste hon att det var spelarens pitt på respektive bild? Var namnet tatuerat över huden?
Citera
2017-10-22, 00:54
  #31
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Hur visste hon att det var spelarens pitt på respektive bild? Var namnet tatuerat över huden?
Flashbackare brukar lägga en lapp med användarnamnet vid sidan för att styrka för andra användare att det är deras dolme. Kan ju ha hämtat inspiration härifrån.
Citera
2017-10-22, 00:56
  #32
Medlem
Zlatan eller Svensson. Min gissning.
Citera
2017-10-22, 01:13
  #33
Medlem
Är det helt fastslaget att det är A-landslaget vi har att göra med och ingen omskrivning för att erhålla fler klick? Jag menar, "herrlandslaget" kanske kan vara även yngre årgångar - varför ej U21-landslaget? Jag misstror säkerligen MSM allt för mycket i detta fall, men fan vet...
Citera
2017-10-22, 01:13
  #34
Medlem
outback4s avatar
Larvigt.En snoppbild gör ingen sommar.Sånt gör man på skolläger.Tama fotbollsprimadonnor.
Hockeykrigarna Huselius,Lilja och Tallinder levererade äkta vara.
Citera
2017-10-22, 01:29
  #35
Medlem
Rackabajsares avatar
En av dem är garanterat Glen Hysén och han är kung trots ett IQ på runt 75... en skön kille helt enkelt och damerna på förbundet var nog ganska till sig av hans bilder.
Citera
2017-10-22, 01:36
  #36
Medlem
Dugins avatar
Har av säkra källor fått reda på att det är Taco Svensson som visat pitten. Kim Källström höll i telefonen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback