Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-10-28, 08:28
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepowerbank94
Killen är över, vill fan inte hälsa på honom men är jävligt pissenödig och vardagsrummet ligger emellan mitt rum och lillatoan. Fan gör jag?

Ja med en sådan liten velig bög till bror så är det inte konstigt att systern blivit ett sådant billigt fylle-luder.
Citera
2017-10-28, 08:34
  #50
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepowerbank94
Killen är över, vill fan inte hälsa på honom men är jävligt pissenödig och vardagsrummet ligger emellan mitt rum och lillatoan. Fan gör jag?
Först funderar du på att dra och örfila upp honom...och sedan sitter du pissnödig på ditt rum som en rädd liten mes. Lätt att vara kaxig på Flashback, men inte när man lämnat tangentbordet.
Citera
2017-10-28, 21:46
  #51
Medlem
Roidberts avatar
Ska du slå sönder varje kille hon träffar om du tycker att han är dålig för henne? Låter knappast hållbart i längden. Du kommer att hamna på kåken och därifrån kan du inte kontrollera hennes liv och vem hon träffar.

Sedan spelar det väl ingen roll om han knullar henne när hon är "nästintill medvetslös"? I min värld behöver man inte fråga om lov om det är en brud man knullar regelbundet eller har ett förhållande med. Detsamma gäller även det motsatta, d.v.s. jag tycker att det är okej att en tjej jag har sex med suger av mig eller stoppar in min kuk i hennes fitta medan jag sover.
Citera
2017-10-28, 23:43
  #52
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepowerbank94
Han söp henne så hon inte kunna prata, somna och omhändertogs så det håller inte
Men Herre min Skapare, det han gjorde var ju att våldta din minderåriga syster. Slå sönder honom för att han inte bjöd henne på fest?? Slå sönder honom för att han ens har tittat åt hennes håll! Prata med henne och försök få henne att skita i killar och satsa på sig själv och sina gymnasiestudier så länge!

Låt grabben vara ifred och fucking uppfostra din syster till en bra tjej istället. Inte en hoe.
Citera
2017-10-29, 00:00
  #53
Medlem
En del unga flickor verkar ha något slags behov av att ständigt ha en pojkvän, och har de ingen vettig har de en ovettig. Max en dag eller två som singel. Så försök isåfall para ihop henne med någon bättre?
Citera
2017-11-01, 20:08
  #54
Medlem
Fan är det för skitsnack om syrran? henne så kallade pojkvän är ju den som beter sig som ett litet luder och inte kan respektera henne?

Nä, konfrontera pojkvännen och säg vad du tycker, utan att slå honom sönder och samman. Den killen kommer ju inte ändra sig förrens nån ryter till ordentligt.

Det finns pojkar som inte behöver använda alkohol för att få komma till, eller behöver dissa flickvännen..
Citera
2017-11-02, 00:23
  #55
Medlem
ZcD475s avatar
Om jag vore du hade jag nog sökt upp pojkvännen i fråga och gett honom en omgång. Det är iaf vad som hade hänt om han behandlade min syster på det viset. Vi kanske t.om kan göra det tillsammans.
Citera
2017-11-04, 07:42
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thepowerbank94
Nej där han strular med henne. PÅ KROGEN. Vad är mina föräldrar för jävla mesproppar?


Låt mig gissa, du fick inte vara med på festerna när du gick i gymnasiet?
Citera
2017-11-08, 16:08
  #57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Låt mig gissa, du fick inte vara med på festerna när du gick i gymnasiet?

Eh va jo
Citera
2017-11-08, 17:00
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Örfila-upp honom rejält inget att tveka på.

Örfilar man någon får man vara beredd på våldseskalering. Är man inte det kommer TS själv bli omhändertagen.

Vid fall som dessa är det alltid bäst att ta med ett vapen av lägre nivå. Såsom ett bra järnrör eller baseballträ. Håll det efter benet straxs bakom när de öppnar dörren så det inte syns direkt, fråga efter den som bor i lägenheten och att du är en granne.
Den som öppnar kommer sannolikt hämta snubben som bor där i tron att en granne vill klaga på musiken. Är det han själv som öppnar kommer han se undrande ut vem fan du är (bara han som vet att du förmodligen inte är en granne).

När du hittat snubben och identifierat honom, tryck in honom i lägenheten med ett snabbt strupgrepp samtidigt som du höjer ditt vapen och visar tydligt att du är beredd att anfalla. Sen klargör du exakt vad som kommer hända i fortsättningen om han hör av sig till din syster.

Avsluta med att kasta iväg han i hallen med ditt strypgrepp och lämna genast lägenheten (stäng dörren efter dig). Skynda dig hastigt ut och håll vapnet efter benet (bakåt) igen ifall du passerar någon.

Brukar funka med de flesta.

Om du vet att han är en brottsling och har en bakgrund, samt att hans polare är på samma nivå, ta med några polare och gör samma manöver i stället.

Gå aldrig in i lägenheten om det är en fest och ni inte är väldigt många.
Citera
2017-11-08, 17:31
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Örfilar man någon får man vara beredd på våldseskalering. Är man inte det kommer TS själv bli omhändertagen.

Vid fall som dessa är det alltid bäst att ta med ett vapen av lägre nivå. Såsom ett bra järnrör eller baseballträ. Håll det efter benet straxs bakom när de öppnar dörren så det inte syns direkt, fråga efter den som bor i lägenheten och att du är en granne.
Den som öppnar kommer sannolikt hämta snubben som bor där i tron att en granne vill klaga på musiken. Är det han själv som öppnar kommer han se undrande ut vem fan du är (bara han som vet att du förmodligen inte är en granne).

När du hittat snubben och identifierat honom, tryck in honom i lägenheten med ett snabbt strupgrepp samtidigt som du höjer ditt vapen och visar tydligt att du är beredd att anfalla. Sen klargör du exakt vad som kommer hända i fortsättningen om han hör av sig till din syster.

Avsluta med att kasta iväg han i hallen med ditt strypgrepp och lämna genast lägenheten (stäng dörren efter dig). Skynda dig hastigt ut och håll vapnet efter benet (bakåt) igen ifall du passerar någon.

Brukar funka med de flesta.

Om du vet att han är en brottsling och har en bakgrund, samt att hans polare är på samma nivå, ta med några polare och gör samma manöver i stället.

Gå aldrig in i lägenheten om det är en fest och ni inte är väldigt många.
Oj oj vad gangsta du försöker vara
Citera
2017-11-09, 04:35
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfysiker
Det låter snarare som om din syster skulle behöva lite hjälp.

Ja! Vägled henne, va förebilden
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback