Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 11:18
  #1
Medlem
Jag har typ inga idéer, och tänkte presic börja med youtube. Jag tänkte mig Top 10 eller så videos asså t.ex typ top 10 mest läskigaste videos, men grejen är att så många har redan tagit dem bästa idéerna. Jag undra om någon kan ge mig nåt tips?
Citera
2017-10-21, 12:05
  #2
Avstängd
HandballRents avatar
Dom 10 bästa flashback-trådarna kanske?
Citera
2017-10-21, 12:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HandballRent
Dom 10 bästa flashback-trådarna kanske?
Jag tänkte dock på engelska
Citera
2017-10-21, 12:36
  #4
Medlem
Swedishcrusaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kevve999
Jag tänkte dock på engelska

Varför det? Där är konkurrensen ännu större. Skall du börja från scratch hade ett svenskt alternativ varit bättre. Inte minst för att det som redan finns på svenska mestadels är skräp. Nu har du chansen att göra skillnad.
Citera
2017-10-21, 12:41
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishcrusader
Varför det? Där är konkurrensen ännu större. Skall du börja från scratch hade ett svenskt alternativ varit bättre. Inte minst för att det som redan finns på svenska mestadels är skräp. Nu har du chansen att göra skillnad.
Men det är ju så lite puplik i Sverige, men förstår.
Citera
2017-10-21, 13:52
  #6
Medlem
splitfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kevve999
Jag har typ inga idéer, och tänkte presic börja med youtube. Jag tänkte mig Top 10 eller så videos asså t.ex typ top 10 mest läskigaste videos, men grejen är att så många har redan tagit dem bästa idéerna. Jag undra om någon kan ge mig nåt tips?
Tror inte någon ger bort en bra idé gratis så ta en titt på https://www.reddit.com/r/DeepIntoYouTube/ så kanske du får lite hum om vad som inte funkar alternativt hittar något som du kan spinna vidare på
Citera
2017-10-21, 14:16
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kevve999
Men det är ju så lite puplik i Sverige, men förstår.

Ändå tillräckligt för att du ska kunna leva på YT om du vill det. Stamsite och Dualdgaming gör det med fler
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback