Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-21, 10:42
  #1
Medlem
Hallå,
för några månader sedan blev flashback helt plötsligt pyttelitet i Chrome, här är en skärmdump. Alla andra webbsidor fungerar normalt. Sedan detta händer har jag surfat på flashback i Safari, där allt är som vanligt, men har börjat ledsna på att byta webbläsare hela tiden eftersom jag annars använder Chrome.

Någon som vet vad som har hänt och hur det kan åtgärdas?

Tack på förhand
Citera
2017-10-21, 10:50
  #2
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Hallå,
för några månader sedan blev flashback helt plötsligt pyttelitet i Chrome, här är en skärmdump. Alla andra webbsidor fungerar normalt. Sedan detta händer har jag surfat på flashback i Safari, där allt är som vanligt, men har börjat ledsna på att byta webbläsare hela tiden eftersom jag annars använder Chrome.

Någon som vet vad som har hänt och hur det kan åtgärdas?

Tack på förhand
Prova håll inne CTRL och scolla, eller tabort och installera om programmet.
Citera
2017-10-21, 10:53
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Hallå,
för några månader sedan blev flashback helt plötsligt pyttelitet i Chrome, här är en skärmdump. Alla andra webbsidor fungerar normalt. Sedan detta händer har jag surfat på flashback i Safari, där allt är som vanligt, men har börjat ledsna på att byta webbläsare hela tiden eftersom jag annars använder Chrome.

Någon som vet vad som har hänt och hur det kan åtgärdas?

Tack på förhand

Menyraden / visa / Faktiskt storlek
Citera
2017-10-21, 10:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rixton
Menyraden / visa / Faktiskt storlek

Tusen tack!! Vem hade trott att lösningen var så enkel.. Inte jag iaf
Citera
2017-10-22, 10:25
  #5
Avstängd
Plaguetongues avatar
håll ner Ctrl och använd mus scrollen för att zooma ut/in
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback