Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2017-10-26, 15:44
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Rasistiska kvinnor? Finns knappt.

Vita kvinnor föredrar icke-vita män framför vita män, hur kan du ha missat detta TS.

Intressant nog verkar detta inte stämma. I alla fall inte enligt min erfarenhet. Rör mig i samma kretsar som både vanliga svenska kvinnor och vänsterkvinnor. Många av dessa (speciellt vänsterkvinnor) gapar om mångkultur, öppenhet osv men ändå umgås 99% av dem bara med andra svenskar. Inga utlänningar så långt ögat kan nå i vänskapskretsen. Dubbelmoralen är slående. Likaså okunskapen om hur exempelvis muslimsk kultur faktiskt ser ut och fungerar. De köper SVT och Aftonbladets beskrivning rakt av. Många vägrar tex erkänna att slöjan är ett kulturellt ting för att kontrollera och förtrycka kvinnor. Det är något fint religiöst som ska skyddas enligt dem.
Citera
2017-10-26, 16:26
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det har länge hävdats att invandrare har en överrepresentation när det gäller sexualbrott. Experter har däremot hävdat att den lilla överrepresentation som eventuellt finns går att förklara med sociala och eknomiska faktorer.
Flashbackmobben har avfärdat det.

Nu visar det sig att hundratusentals, kanske miljoner, svenska killar och män är precis lika skyldiga.

Kommer rasismen bland svenska män och kvinnor att avta i och med det? Kommer svenska tjejer att våga bli ihop med invandrare i större omfattning nu när svenska killar är lika illa eller värre?

Svenska luder är redan ett negerknullande horgäng. Såg i veckan ett svenskt luder med en nigger som såg för jävlig ut och var kortare än hon själv. Hur man kan beblanda sig sexuellt med en sådan vanparting är för mig obegripligt. Att sedan tro att någon svensk man förutom könsförvirrade bögjävlar med läppstift skulle se på ludret med samma ögon som tidigare är ofattbart.

Nej fy helvete dessa horor skulle få skallarna rakade etc, precis som ludren som knullade tyskar under WW2 så man blir skonad från att råka beblanda sig med en, utan kan urskilja ludren redan på behagligt avstånd.

Men om det kommer ta död på rasismen? Jag tror inte. Jag är mer fylld av hat än någonsin tidigare! Men jag hatar inte bara negrer och sand-apor för visso, jag hatar i allmänhet. Räcker med att någon jävel sträcker sig över mig efter saltet vid matbordet så ska denne jäveln hängas upp i pianotråd enligt min bok.
Citera
2017-10-27, 11:30
  #111
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Re-Elect
Hagamannen, virtanen, timell, kroner, bylund, svt-chefer mm mm. Jag kan fortsätta och fortsätta. Vita män är faktiskt VÄRRE när det kommer till sexualbrott men de kommer undan lättare. Fram tills nu...


Kan være by far det absolutt dummeste jeg noensinne lest på flashback

Du kan ikke sammenligne en sliskete kommentar på en AW med 4 apor som tures om at slå og voldta en jente ?!
HVIS en dame som blitt analvoldtatt på tur av 4 babbisar i løpet av ett två timmar langt helvete, slagen gul og blå og truet till livet fikk høre deg mene at en kommentar om en bikini er like ille - hvordan trur du hun hade følt seg ? herre min jesus kristus det må du jo førstå selv.

Alt dette er relativt - det starter i USA, der hvis du utfører Heimlich blir saksøkt før seksuell trakassering fordi du vedrørte ett bryst, og nå skall alle få fortelle sine grusomme historier.
Alle slike ting er ille, og damer fortjener respekt og likeverdi, men er det ikke noen som syns det er rart at ikke noen som kommer fram under denne kampanjen forteller om noen grove ting ? Fordi selv de SKIKKELIGE voldtektsoffrene føler dette er overdrevet.

Leste i svensk media om en helt ukjent jente som var fotballspillere hade blitt med en "kjent fotballspillere fra spania" på ett hotelrom. Ikke noen ting om hva som hade skjedd mer enn at hun vaknet uten strømpebukser ?? sen får hun sjansen at legge ut en filtret instagram bilde i avisen ?! come on !!
Citera
2017-11-30, 17:27
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Re-Elect
Hagamannen, virtanen, timell, kroner, bylund, svt-chefer mm mm. Jag kan fortsätta och fortsätta. Vita män är faktiskt VÄRRE när det kommer till sexualbrott men de kommer undan lättare. Fram tills nu...

Värre??? Men flytta ut till förorten då och se hur länge du kan gå oantastad där. Hur ofta hör du inte om gruppvåldtäkter? Newsflash! Vita män våldtar inte i grupp! Hade vita män våldtagit grupp hade du hört om det över hela världens nyheter. Särskilt om dom hade våldtagit en färgad kvinna. Men det händer inte! Tvärtom! Det är utomeuropeiska som våldtar vita kvinnor över hela världen! Ständigt och konstant! Rapport efter rapport bevisar det. Varför ens tror du att Sveriges regering har förbjudit såna rapporter egentligen? Det skulle ju inte vara nödvändigt att förbjuda såna rapporter om övergreppen var jämt fördelade mellan etniciteterna.

I ett ärligt land hade Sd vunnit för länge sedan. Och dessa övergrepp mot kvinnor hade inte skett längre.

Vita män är dom som respekterar kvinnan allra mest i världen. Ja! Vi vita män har en hel del rötägg som gör övertramp! Men inte fan stödjer vi det! Vi har ju för helvete format lagen till att stå på din sida när det händer! Du måste bara kunna bevisa att det skett! Inte bara det. Vi vita män hjälper till att bekämpa dessa jävlar när vi ser dom! Vår kultur är formad till att motverka detta till skillnad från Mellanösterns mansdominerade kultur som gör raka motsatsen! Invandrarmän uppmuntrar ju för helvete varandra till att begå sexuella övergrepp. Ju fler vita kvinnor som våldtas desto bättre tycker dom. Tror fan att "rasismen" från svenskar växer. Vi är ju utsatta för rasism från dom som blivit insläppa i VÅRT land. Människor VI TOG EMOT SOM GÄSTER. Och så behandlar dom oss som skit!

Så när du påstår att vita män är värre så baserar du din åsikt på eurocentrism och grov avsaknad av erfarenhet från andra kulturer. I Mellanöstern har kvinnor inga rättigheter alls. Du bor i den absolut bästa platsen i världen att vara kvinna på. Och du spottar dom vita männen, DINA BESKYDDARE rakt i ansiktet? Vi är här för att skydda er! Och så angriper ni oss medan ni låter dom verkliga gärningsmännen gå fria?? Hur fan tänker ni!!

Invandrare från mellanöstern och Afrika ÄR roten till majoriteten av alla grova sexualbrott i hela Europa. Men inte ens när dom begår massvåldtäker MITT UTE PÅ TORG FRAMFÖR TV KAMEROR (KÖLN) (Tahrir torget) så vill ni se sanningen. Då stoppar ni huvudet i sanden och låtsas som att det inte händer, eller att det är vita män som begått brotten för att deras etnicitet inte går att bevisa???

Vi europeiska män försöker desperat att få ett stopp på detta övergrepp mot kvinnor, och du spottar oss i ansiktet för att vi "diskrimenerar" och ventilerar "rasism"??? Fy fan!

Och utomeuropeiska män fortsätter att komma undan pga feminismens och vänstermedias mörkläggning av massvåldtäkterna. Jag gissar att du är en av dom där som gick omkring med #tafsainte armband efter invandrarattackerna på festivalerna.

Hela jävla otroligt vad man ska behöva stå ut med.
När ska ni fatta! Ett övergrepp på våra kvinnor är ett övergrepp på hela vårt folk!
__________________
Senast redigerad av Manihelios 2017-11-30 kl. 17:39.
Citera
2017-11-30, 17:40
  #113
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det har länge hävdats att invandrare har en överrepresentation när det gäller sexualbrott. Experter har däremot hävdat att den lilla överrepresentation som eventuellt finns går att förklara med sociala och eknomiska faktorer.
Flashbackmobben har avfärdat det.

Nu visar det sig att hundratusentals, kanske miljoner, svenska killar och män är precis lika skyldiga.

Kommer rasismen bland svenska män och kvinnor att avta i och med det? Kommer svenska tjejer att våga bli ihop med invandrare i större omfattning nu när svenska killar är lika illa eller värre?

Hur många tankevurpor gjorde du när du skapade den här tråden? Våldtäkt och skicka ett sms är inte likställt, men du kanske trodde det?

Vad har det dessutom med rasism att göra? Om du inte tror att invandrare är överrepresenterade, så kan du ju kolla statistiken. Eller tillhör du skaran som anser att statistik och matematik också är rasism?
Citera
2017-12-01, 08:34
  #114
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
Hur många tankevurpor gjorde du när du skapade den här tråden? Våldtäkt och skicka ett sms är inte likställt, men du kanske trodde det?

Vad har det dessutom med rasism att göra? Om du inte tror att invandrare är överrepresenterade, så kan du ju kolla statistiken. Eller tillhör du skaran som anser att statistik och matematik också är rasism?


känns lite att TS borde vara med i #metoo efter att ha blivit våldtagen i denna tråden.
Citera
2017-12-10, 22:07
  #115
Medlem
Ober-sturm-bahn-fuhrers avatar
Alla vet att gruppvåldtäkter har ökat i tack med ökad invandring av Mellanösternfolk mm..

En västerländsk uppfinning/tradition? TAHARRUSH!.. Nu i ett land du bor i, tacka dina politiker i nästa val..

https://www.youtube.com/watch?v=6mV1gye6iMU
https://www.youtube.com/watch?v=Hgr-T9rj0pQ
__________________
Senast redigerad av Ober-sturm-bahn-fuhrer 2017-12-10 kl. 22:14.
Citera
2017-12-11, 14:23
  #116
Medlem
InternetTuffings avatar
Alla som har ögon att se med förstår att våldtäkt och pedofili är en muslimsk tradition.
Citera
2017-12-11, 14:34
  #117
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det har länge hävdats att invandrare har en överrepresentation när det gäller sexualbrott. Experter har däremot hävdat att den lilla överrepresentation som eventuellt finns går att förklara med sociala och eknomiska faktorer.
Flashbackmobben har avfärdat det.

Nu visar det sig att hundratusentals, kanske miljoner, svenska killar och män är precis lika skyldiga.

Kommer rasismen bland svenska män och kvinnor att avta i och med det? Kommer svenska tjejer att våga bli ihop med invandrare i större omfattning nu när svenska killar är lika illa eller värre?
Ja om man kopplar ihop det med rasism och svenskar ( som för övrigt är de minst nationalistiska folket/ landet i världen) så kommer man förmodligen att använda "MeToo" i det syftet.
Kanske till och med skapat för just det syftet, vad vet jag.
Citera
2018-03-09, 09:41
  #118
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det har länge hävdats att invandrare har en överrepresentation när det gäller sexualbrott. Experter har däremot hävdat att den lilla överrepresentation som eventuellt finns går att förklara med sociala och eknomiska faktorer.
Flashbackmobben har avfärdat det.

Nu visar det sig att hundratusentals, kanske miljoner, svenska killar och män är precis lika skyldiga.

Kommer rasismen bland svenska män och kvinnor att avta i och med det? Kommer svenska tjejer att våga bli ihop med invandrare i större omfattning nu när svenska killar är lika illa eller värre?

Du som vet så mycket kunde skriva i ekonomi istället ,nationalekonomi.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback