Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-20, 21:08
  #1
Avstängd
Fyller år idag. Dejtar en tjej sen en tid tillbaks. Hon har inte sagt grattis till mig. Vilket är konstigt. Jag bjöd henne på middag när hon själv fyllde år tex. Men det värsta, tjejen har en kille över sig. Eftersom hon bor med sin tjejkompis antog jag att det var dennes nära vän. Men nu säger tjejen att det är ”ngn kille” och att dom sitter i hennes soffa. Hon ägnar inte ens tid med mig. Känner mig så jävla förnedrad för detta lägger hon upp. Vad gör jag?
Citera
2017-10-20, 21:11
  #2
Avstängd
Enligt polarn ska vi ha strulat i ett mycket berusat tillstånd inne på ett uteställe. Vi var typ 10 pers då. Om inte mer. Känns lagom bra då det var nyligen och nu har hon en ny kille.
Citera
2017-10-20, 21:14
  #3
Medlem
Unisertits avatar
Är du tjej? Du skriver iallafall som en.
Citera
2017-10-20, 21:16
  #4
Medlem
ojdos avatar
Det är väldigt knapphändigt med information. Den bild du målar upp för mig är att hon inte är särskilt intresserad av dig. Strula kan man göra med vem som helst egentligen.
Hon kanske ser dig som sin kompis?
Citera
2017-10-20, 21:21
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ojdo
Det är väldigt knapphändigt med information. Den bild du målar upp för mig är att hon inte är särskilt intresserad av dig. Strula kan man göra med vem som helst egentligen.
Hon kanske ser dig som sin kompis?

Men man kan väl åtminstone gratta?
Citera
2017-10-20, 21:51
  #6
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thepowerbank94
Fyller år idag. Dejtar en tjej sen en tid tillbaks. Hon har inte sagt grattis till mig. Vilket är konstigt. Jag bjöd henne på middag när hon själv fyllde år tex. Men det värsta, tjejen har en kille över sig. Eftersom hon bor med sin tjejkompis antog jag att det var dennes nära vän. Men nu säger tjejen att det är ”ngn kille” och att dom sitter i hennes soffa. Hon ägnar inte ens tid med mig. Känner mig så jävla förnedrad för detta lägger hon upp. Vad gör jag?

Hon kanske söker efter en kille som vet vad ordet ignorans betyder?

On topic
Prata med henne, berätta hur du känner. Om hon inte svarar upp på ett juste sätt är det kanske läge att avsluta relationen.
__________________
Senast redigerad av KarlFarbman 2017-10-20 kl. 21:54.
Citera
2017-10-20, 22:08
  #7
Medlem
Katzyns avatar
Vet hon om att det är din födelsedag? (Även om du sagt det kan hon ha glömt det).
Citera
2017-10-20, 22:10
  #8
Avstängd
Ja, det kallas den moderna svenska empatistörda psykopatiska kvinnan, de flesta är så idag.
Citera
2017-10-20, 22:11
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Vet hon om att det är din födelsedag? (Även om du sagt det kan hon ha glömt det).

Ja.
Citera
2017-10-20, 22:52
  #10
Medlem
Det låter som en helt vanlig brud.

Du skall uppvakta henne, inte tvärt om och hon har rätt att ha villka ”kompisar” hon vill jämte dig.

Det är lixom villkoren du måste acceptera för att få knulla.

En annan sak är att hon aldrig kontaktar dig först, om du inte ignorerat henne i typ en månad eller hon behöver pengar eller nån annan tjänst av dig.
__________________
Senast redigerad av krakelibrankel 2017-10-20 kl. 22:55.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback