Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-20, 20:21
  #1
Medlem
Första skämtet


Martin Timell jobbar nu heltid med Time Out, källa: TV4.

Flera!! Han är ju kändis!
Citera
2017-10-20, 20:42
  #2
Medlem
Stoegers avatar
Det sägs att Timell blev avundsjuk på rörmockarna som får både gänga och kröka på jobbet utan att någon gnäller om det.

TV4 kanske borde undersöka möjligheterna att skapa en ny serie med snickartema?
"Kåta snickaren" - Timell kanske kan åka runt i landet och bygga något med glory hole-tema, runkbås, KKK-stugor med negerlynchningsrum i någon absurdt jobbig färg samtidigt som han tafsar på lättklädda damer som inte alls bär urringat för att män ska kolla på deras bröst.
Citera
2017-10-20, 20:46
  #3
Medlem
När man tror att alla skandaler är slut kommer det en ny tjej och säger "DET KOMMER MERA!!!"
Citera
2017-10-20, 20:59
  #4
Medlem
Han fick gå från TV4 och nu är han Äntligen Hemma.
Citera
2017-10-20, 21:12
  #5
Medlem
blodigdiarres avatar
Timells kommentar om Expressens filmklipp där han dampar: "Kom i håg att det är inte killen som ni ser i filmen som gått omkring och tafsat"
Citera
2017-10-20, 21:18
  #6
Medlem
På Rymmen ikväll: Martin Timell!

https://www.youtube.com/watch?v=wlsRZVs9nrc

Glömde bort att han ledde detta. KUNG!
Citera
2017-10-20, 21:33
  #7
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsmys88
När man tror att alla skandaler är slut kommer det en ny tjej och säger "DET KOMMER MERA!!!"

Hört att han skall leda 5:ans nya program "Jag kommer mera!"
Citera
2017-10-20, 21:41
  #8
Medlem
Om den förra "Timell-effekten" fick stora rubriker i tidningarna, så har han definitivt lyckats överträffa sig själv med Timell-effekten 2.0
Citera
2017-10-20, 22:25
  #9
Medlem
Kalle81s avatar
han ska leda nya ungdomsprogrammet Runka-Bullen
Citera
2017-10-20, 23:00
  #10
Medlem
Zlatan.s avatar
Äntligen Klämma
Citera
2017-10-20, 23:05
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stoeger
Det sägs att Timell blev avundsjuk på rörmockarna som får både gänga och kröka på jobbet utan att någon gnäller om det.

TV4 kanske borde undersöka möjligheterna att skapa en ny serie med snickartema?
"Kåta snickaren" - Timell kanske kan åka runt i landet och bygga något med glory hole-tema, runkbås, KKK-stugor med negerlynchningsrum i någon absurdt jobbig färg samtidigt som han tafsar på lättklädda damer som inte alls bär urringat för att män ska kolla på deras bröst.

Hahahaha! Det Timell gjort gör jag själv varje gång jag festar skäms jag nej inte alls-naturlig manlighet
Citera
2017-10-20, 23:12
  #12
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zlatan.
Äntligen Klämma


"Extra: Martin Timell ger TV4(och Lulu Carter) fingret."
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback