Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-20, 18:44
  #1
Medlem
Jag kan ibland tända på att klä mig i kvinnokläder, och jag funderar på att besöka en HBTQ-klubb om nån månad och då använda det här plagget:

https://image.ibb.co/jszvT6/dgdf.jpg

Nu undrar jag - vilket intryck tror ni att jag kommer att ge om jag har det här plagget på den där HBTQ-klubben?
Är det någonting som brukar vara uppskattat?
Det hade ju varit kul om man gjorde ett hett intryck i det här avseendet, liksom.
Citera
2017-10-20, 18:48
  #2
Avstängd
Jag hade uppskattat din kuk i min mun typ. Men att du klär dig snyggt är plus i kanten.
Citera
2017-10-20, 18:49
  #3
Medlem
Nu har jag aldrig varit på et party av detta slag men jag skulle väl inte bli förvånad ifall det var fler män med liknande klädsel där.
Citera
2017-10-20, 20:20
  #4
Medlem
En av mina stora förhoppningar är ju förstås att någon eventuell lång muskulös man där ska tycka att mitt ass ser bra ut i de där byxorna.
Citera
2017-10-20, 22:24
  #5
Medlem
RZLAs avatar
Ta mig hårt i röven, är nog signalen som du skickar ut.
Citera
2017-10-20, 23:18
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Ta mig hårt i röven, är nog signalen som du skickar ut.
Så det är väldigt uppmärksammat om man har tajta leggings på en HBTQ-klubb, alltså?

Jag tänker förresten förmodligen ha en tröja som bara är lite under midjan, så att inte röven täcks alltför mycket.
Citera
2017-10-20, 23:24
  #7
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikael861
Så det är väldigt uppmärksammat om man har tajta leggings på en HBTQ-klubb, alltså?

Jag tänker förresten förmodligen ha en tröja som bara är lite under midjan, så att inte röven täcks alltför mycket.

Med min otroligt ringa erfarenhet av att gå på HBTQ-klubb, svarar jag så gott som kan, och säger att det antagligen beror på vilken typ av klubb du går till. Jag har bara, av misstag, hamnat på gayklubb en gång, och bögarna som var där hade helt vanliga kläder. Men det finns kanske klubbar för lite mer ekivoka bögar också, där lär du smälta in bättre lite bättre= mindre uppmärksamhet än på klubbar med mer städade fjollor.
Citera
2017-10-21, 01:19
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RZLA
Med min otroligt ringa erfarenhet av att gå på HBTQ-klubb, svarar jag så gott som kan, och säger att det antagligen beror på vilken typ av klubb du går till. Jag har bara, av misstag, hamnat på gayklubb en gång, och bögarna som var där hade helt vanliga kläder. Men det finns kanske klubbar för lite mer ekivoka bögar också, där lär du smälta in bättre lite bättre= mindre uppmärksamhet än på klubbar med mer städade fjollor.
Nu snackar jag dock om en HBTQ-klubb, där även transvestiter och queerfolk håller till i rätt stor omfattning.

Känns som att även såna ställen kanske har någon sorts "norm" när det gäller transvestiter, och att folk där kanske är mer vana vid killar som klär sig i klänning och liknande än killar som klär sig i leggings.
__________________
Senast redigerad av Mikael861 2017-10-21 kl. 01:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback