Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-20, 17:39
  #1
Medlem
Hej alla!
Jag har 17/20 i snitt från gymnasiet och vill läsa till tandläkare i europa. Har hört om Polen men vet inte om mina betyg räcker. Vet ni om man kan komma in i tandläkarprogrammet i europa med A i biologi, B i kemi och B i fysik. Jag vet att Ryssland och Ukraina är ett alternativ men har ni bättre förslag för en med 17 i snitt?

Tackar!!
Citera
2017-10-20, 18:12
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftarhomogen
Hej alla!
Jag har 17/20 i snitt från gymnasiet och vill läsa till tandläkare i europa. Har hört om Polen men vet inte om mina betyg räcker. Vet ni om man kan komma in i tandläkarprogrammet i europa med A i biologi, B i kemi och B i fysik. Jag vet att Ryssland och Ukraina är ett alternativ men har ni bättre förslag för en med 17 i snitt?

Tackar!!

Skulle inte rekommendera Ryssland eller Ukraina då du kan komma få strul med legitimation i framtiden. Välj ett EU-land istället. Polen som ovan nämnt, eller valfri forna soviet-stat. Typ Unger, Bulgarien, Rumänien, Lettland, Litauen, Tjeckien.
Googla runt lite, finns oändligt med info!:-)
Citera
2017-10-20, 18:38
  #3
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.02.

Utbildning och studier--------->Utlandsstudier

/Mod.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback