Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-09, 07:42
  #169
Medlem
8711s avatar
Dåren Ingmari Pagenkemper fortsätter sprida sina tramsiga åsikter och budskap på sin Facebook-sida:

Citat:
Fräscht. Rakt ner i min brevlåda.
Tycker ni fortfarande att man ska tiga ihjäl den nazibruna frammarschen?
#fucksd

https://www.facebook.com/photo.php?f...9813184&type=3

Citat:
Det finns så mycket mer att berätta än vad som får plats i texten nedan, skulle kunna skriva mycket om alla hot jag har tagit emot de senaste dagarna från alla håll och kanter men orkar inte.
Jag vill dock passa på och verkligen understryka att jag är av den övertygelsen att tiga ihjäl problem aldrig nånsin har funkat. Nämn 1 samhällsproblem som har försvunnit genom att man tiger. Inte rasism, inte sexism, inget. Ni som säger - håll truten och ge inte SD ännu mer synlighet och uppmärksamhet ni har fel. Enligt mig iaf.
#fucksd
P.S.: Kampen har bara börjat.

https://www.facebook.com/ingmari.pag...55825007768185

Tramsa som en hysterisk dåre, skriva "FuckSD" som en femåring vilket är det enda hon kan och sen gråta och tjura över reaktionerna man får på köpet. Det är inte den skarpaste kniven i lådan vi har att göra med. Hoppas hennes "kamp" fortsätter, den är otroligt kontraproduktiv och bra för Sverigedemokraterna!
Citera
2017-11-09, 07:48
  #170
Medlem
8711s avatar
Hon verkar oerhört fäst vid uttrycket "Fuck" på hennes Facebooksida. Det är FuckSD, FuckTerrorism, FuckMe.

Man kan verkligen undra hur lågt begåvad denna dam är. Inga argument eller precisering, bara "Fuck" allt hon inte gillar. Man kanske borde spara på ordet i vissa sammanhang också då det är lätt att ifrågasätta hennes syn på ordet, är det en bestraffningsmetod? Hur ser hon egentligen på ordet?

Vad gör egentligen denna dåre till en lämplig VD på Södra Teatern underställd Riksteatern?
Citera
2018-07-26, 11:46
  #171
Medlem
Grovt påhoppad av Katarina Janouch.

http://katerinamagasin.se/cirkus-nya...g-pa-facebook/
Citera
2018-07-26, 11:47
  #172
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8711

Vad gör egentligen denna dåre till en lämplig VD på Södra Teatern underställd Riksteatern?

Nu har hon ju bytt jobb. Vilket du borde ha märkt.
Citera
2018-07-26, 11:50
  #173
Medlem
Gabriel2017s avatar
Man använder SD för att sälja bättre. SD säljer precis som tjatet i MSM om Trump. Södra behöver SD för att synas, en underlig kärleksrelation! Likt ”Jag hatar dig älskling”.
Citera
2018-07-26, 12:30
  #174
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel2017
Man använder SD för att sälja bättre. SD säljer precis som tjatet i MSM om Trump. Södra behöver SD för att synas, en underlig kärleksrelation! Likt ”Jag hatar dig älskling”.
Så har det varit, och hundratals, kanske tusentals, karriärer har startat utifrån anti-SD aktivism. Ingen annan talang har krävts. Så har det varit. Tveksamt dock om det är någon vidare födkrok längre, möjligen tvärtom, de är passé. Efter valet ska de få uppleva exakt hur mycket jävla passé de är. Och tvingas ta ett vanligt hederligt arbete i radiotystnaden.
Citera
2018-07-26, 20:21
  #175
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Nu har hon ju bytt jobb. Vilket du borde ha märkt.

På vilket sätt borde jag ha märkt det? Jag är ingen teatermänniska och hänger inte på Södra Teatern till vardags om vi säger som så

Jaha, Cirkus. Ja, hon var väl för usel, inkvoterad och en belastning för teatern då med sina patetiska utspel om Sverigedemokraterna får man väl anta. Att hon fortsätter med sitt patetiska beteende och valarbete för Sverigedemokraterna genom att bete sig som en primitiv apa säger väl det mesta.
Citera
2018-07-26, 20:47
  #176
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Så har det varit, och hundratals, kanske tusentals, karriärer har startat utifrån anti-SD aktivism.

Tusentals, tiotusentals Ligg, inom stadsdelen Södermalm, har sin upp-rinnelse (sic!) i kontra-hen-ternas (...kvinna-kvinna, kvinna-ickebinär, man-man, man icke-binär, ickebinär-ickebinär, man-kvinna...) gemensamma kåt-görande HAT, emot "HÖGERN".

Ms. Ing-marie Pagen-Kämpfer, gör Rött helt Rätt. Bara med HAT, får Söder nulla, så de' Glöder.
Citera
2018-07-28, 11:44
  #177
Medlem
8711s avatar
Hon är nöjesvärldens motsvarighet till myndigheternas Dan Eliasson.

Han förstör försäkringskassan, polisen och MSB.

Hon ruinerar Södra Teatern och nu Cirkus på Djurgården.

Hur man kan välja sådana personer till VD och ledare med så usel meritlista och så usel smak övergär ens förstånd.
Citera
2018-07-30, 12:26
  #178
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Grovt påhoppad av Katarina Janouch.

http://katerinamagasin.se/cirkus-nya...g-pa-facebook/

Om man följer länken i ditt inlägg, framgår det tydligt vem som är påhoppad av vem.

Du är ett perfekt exempel på blindheten inför vänsterns hat.
Citera
2018-07-30, 12:32
  #179
Medlem
Ghibellinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Hon är nöjesvärldens motsvarighet till myndigheternas Dan Eliasson.

Han förstör försäkringskassan, polisen och MSB.

Hon ruinerar Södra Teatern och nu Cirkus på Djurgården.

Hur man kan välja sådana personer till VD och ledare med så usel meritlista och så usel smak övergär ens förstånd.

Det beror framförallt på att högerfolk är mer civiliserade än vänstern. Om dessa "kulturinstitutioner" utsattes för proteststormar och andra påtryckningsmedel skulle de nog tänka sig för innan de tillsätter juvenilt (ja, "fuck" är inte ett ord som mogna människor i ansvarig position använder) patrask som chefer.
Citera
2018-07-30, 12:44
  #180
Medlem
jay.simpsons avatar
En i raden med privilegierade svenskar som har svårt att hitta bostadsområde med mångfald väljer själv att bo homogent framför heterogen. Sen ifrågasätter jag alltid fullt vuxna människor som använder sig av ordet fuck speciellt människor som ser sig som bildad. Vad blir det härnäst av kultureliten? Räcka ut tungan åt Jimmie Åkesson kanske få in blött tuggummi i hans hår för att göra en dab som victory gest.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback