Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-02-05, 14:42
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymusmannen
Hej!
Någon mer än jag som sett Alex som finns på via play?

Jag gillar serien, kanske mest för att Dragomir spelar huvudrollen, han är väldigt bra tycker jag!

Nu till er som sett den!
Vad tycker ni om serien?
Vad tycker ni om Alex fru? Hon är ju verkligen en karaktär man velat se mer av! Jag gillar skådespelaren skarpt! Men karaktären..... Jag uppfattar henne som rejält konstig... hon tar på sig offerkoftan och beter sig som en liten fjortisbrud och skyller allt på Alex... Men hon glömmer en sak, det är hennes brorsa som är kriminell, det är han om någon som får det där gänget att ens se åt Alex håll... men honom är hon inte sur på...
Hon beter sig rent allmänt psykotiskt, ena gången snäll, i nästa ögonblick skriker hon som en galning o ska skiljas... Hon är inte helt olik tjejen i Bron faktiskt... Hade som sagt velat veta mer om henne för att förstå henne.

Vad tycker ni?

Frida (poliskollegan) är däremot väldigt sympatisk, hon bryr sig om Alex på riktigt. Men jag tror inte att jag gillar Alex sen det han gjorde mot henne i säsong 2... ni som har sett har sett fattar.

Nu vill jag ha ERA åsikter o tankar!!! 🙌🙌🙌


Alex fru spelas av Anja Lundqvist som varit med i många Cmore och Viaplay-serier senaste åren. Hon var även Hoffas fru i Tusenbröder. Bra skådespelare men hon verkar ofta få spela blond fru till nån kriminell typ.

Har inte sett klart hela serien än men är lite kluven. Dom skulle nog ha behövt jobba på manuset lite bättre. En del av dialogerna är riktigt stolpiga. Exempelvis när Fridas pappa kommer hem till Frida och hennes flickvän på middag och säger: "Det finns poliser och det finns snutar. Jag är en snut." På den bredaste göteborgskan jag hört sedan Weiron i ottan.
Citera
2021-02-14, 16:48
  #50
Medlem
[Ja vet, gillar henne, hon e jättebra skådespelare! Hon spelar ofta väldigt snäll, men i ALEX vet ja inte, hon är typ avtrubbad och konstig på rösten... sen är hon sjukt argsint... hade gillat det bättre om hon hade varit sådär mjuk o trevlig som i Tusenbröder

QUOTE=Kjome-och-Renvall|74567730]Alex fru spelas av Anja Lundqvist som varit med i många Cmore och Viaplay-serier senaste åren. Hon var även Hoffas fru i Tusenbröder. Bra skådespelare men hon verkar ofta få spela blond fru till nån kriminell typ.

Har inte sett klart hela serien än men är lite kluven. Dom skulle nog ha behövt jobba på manuset lite bättre. En del av dialogerna är riktigt stolpiga. Exempelvis när Fridas pappa kommer hem till Frida och hennes flickvän på middag och säger: "Det finns poliser och det finns snutar. Jag är en snut." På den bredaste göteborgskan jag hört sedan Weiron i ottan.[/quote]
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback