Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-20, 00:17
  #1
Medlem
ZPs avatar
Tja har käkat oxykodon cirka 30 - 50 mg på kvällen i fyra dagar. idag började jag käka några precis när jag vaknade. men nu slutade det med att jag sitter här och har ätit sammanlagt under dan och kvällen 80 mg ligger det i överdos zonen? börjar bli lite nojjig men än så länge har jag inte mått dåligt...
Har läst att man inte ska gå och lägga sig, men har prov imorgon och skulle behöva sova
så det jag undrar är det safe och gå o lägga sig?
Mvh ZP
Citera
2017-10-20, 00:22
  #2
Medlem
Låter mycket om du inte har tolerans, det här är det sista jag skriver innan jag somnar men försök hålla dig vaken ett tag, det är en billig försäkring för att vakna upp imorgon.
Citera
2017-10-20, 00:27
  #3
Medlem
darksecrets avatar
Det är förmodligen lugnt. jag själv har varit uppe i dom mg's och seglat utan någon tolerans. mys bara och var vaken så länge du kan
Citera
2017-10-20, 00:27
  #4
Medlem
ZPs avatar
Okej tack för svaren ska försöka hålla mig vaken till 04.00 för säkerhets skull isåfall
Citera
2017-10-20, 14:46
  #5
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZP
Okej tack för svaren ska försöka hålla mig vaken till 04.00 för säkerhets skull isåfall

Med tanke på dag 3 av intag och de tidigare intagen så bedömer jag att det är hellugnt.

Du verkar inte dåsig utan kan skriva klart, struktruera tråden och verkar allmänt orolig och medveten.

Alltid bäst att vara på den säkra sidor dock.
Har mist alltför många vänner pga alla jäkla opiater och det system vi har här i landet!
Citera
2017-10-20, 17:43
  #6
Medlem
ZPs avatar
aja allt gick väl somnade dock vid 03.00 och låg helt deckad i 14 timmar sov förbi alla larm man hadde på mobilen och missade provet men hellre det än döden.
Citera
2017-10-20, 21:06
  #7
Medlem
calamatos avatar
Jag har legat på 140-160mg och det här aldrig varit några problem, kan ha fel men det är väl svårt att överdosera morfin med dödlig utgång.
Citera
2017-10-21, 13:56
  #8
Medlem
Knivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calamato
Jag har legat på 140-160mg och det här aldrig varit några problem, kan ha fel men det är väl svårt att överdosera morfin med dödlig utgång.

Bara för vi inbitna rävar missbrukat i flera år och byggt tolerans betyder det inte att en "lugn dos" för oss är det för någon annan. Det är individuellt och 140-160mg oxycodone är en väldigt hög dos. Såna "råd" kan döda..

Man kan överdosera morfin,oxy eller vilken opiat som helst och dö, men det vet du väl hoppas jag med den doseringen.
Speciellt om man blandar med andra neråt droger.

Vill inte låta spydig men shit mannen ta hand om dig, det är lätt att vara naiv och tro man tål nästan allt.
Det är en illusion som en dag kommer spricka om man fortsätter den vägen.
Tyvärr får många lära sig detta den hårda vägen.
Citera
2017-10-21, 14:26
  #9
Medlem
calamatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kniv
Bara för vi inbitna rävar missbrukat i flera år och byggt tolerans betyder det inte att en "lugn dos" för oss är det för någon annan. Det är individuellt och 140-160mg oxycodone är en väldigt hög dos. Såna "råd" kan döda..

Man kan överdosera morfin,oxy eller vilken opiat som helst och dö, men det vet du väl hoppas jag med den doseringen.
Speciellt om man blandar med andra neråt droger.

Vill inte låta spydig men shit mannen ta hand om dig, det är lätt att vara naiv och tro man tål nästan allt.
Det är en illusion som en dag kommer spricka om man fortsätter den vägen.
Tyvärr får många lära sig detta den hårda vägen.
Det var inte min mening att uppmana honom till att ta såna höga doser utan ville bara berätta hur hög dos jag legat på och aldrig råkat illa ut och blandade aldrig med något annat. Nu hade jag hög tolerans och när jag kom upp i såna doser jag använde fattade jag ett beslut att helt sluta och har nu inte använt mig av morfin på ett och ett halvt år.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback