Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-15, 11:38
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Man pratar med tjejen och ser om det finns eller uppstår personkemi

Hur tänker du att raggning går till? Att man klämmer på okända kvinnor och testar om de accepterar eller ej?

Hur tänker du dig att det skall gå vidare efter att man uppfattar personkemi?
Framförallt. Hur skall man kunna ha sex utan att tafsa på varandra?
Du vet hur barn kommer till, eller?
Citera
2017-11-15, 17:16
  #122
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hur tänker du dig att det skall gå vidare efter att man uppfattar personkemi?
Framförallt. Hur skall man kunna ha sex utan att tafsa på varandra?
Du vet hur barn kommer till, eller?
Men nu pratade personen jag svarade om att ”ragga”. Han verkade inte förstå hur man kan ragga utan att klämma på nån

Du har aldrig haft ihop det med en tjej? Du vet. Det går succesivt. Man pratar, har kul. Sitter närmare varann. Ansikten som närmas, en kyss och sen vidare från det. Det är i regel inga svårigheter att se om intresse är ömsesidigt under tiden

Hur trodde du att man gjorde - går från ingenting alls till att ”testa” genom att stoppa fingret i trosan på random tjej? Isåfall förstår jag varför du tror att det är omöjligt att ragga utan att begå övergrepp
__________________
Senast redigerad av swimp78 2017-11-15 kl. 17:19.
Citera
2017-11-15, 17:45
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Men nu pratade personen jag svarade om att ”ragga”. Han verkade inte förstå hur man kan ragga utan att klämma på nån

Du har aldrig haft ihop det med en tjej? Du vet. Det går succesivt. Man pratar, har kul. Sitter närmare varann. Ansikten som närmas, en kyss och sen vidare från det. Det är i regel inga svårigheter att se om intresse är ömsesidigt under tiden

Hur trodde du att man gjorde - går från ingenting alls till att ”testa” genom att stoppa fingret i trosan på random tjej? Isåfall förstår jag varför du tror att det är omöjligt att ragga utan att begå övergrepp

Visst. Allt går bra så länge man vill vara tillsammans med henne, men vad händer när man inte vill det längre och hon anklagar en för att ha tafsat eller våldtagit henne?
Skall man säga. Ja, men vi hade personkemi? Menar du att det fungerar, eller skall man fortsätta att vara ihop med en tjej fast man inte vill det?

En tjej kan också ändra sinnesstämning när som helst, även om hon tidigare kände personkemi.

Hur många svenska killar (som knappt vågar säga hej till tjejer utan 10 liter öl) tror du trycker på tjejens bröst utan att först känna personkemi?
(Ok, efter ännu mer öl kanske de klarar av det om de inte däckar först, men då måste ju tjejen redan vara i enormt överläge och väl medveten om situationen.)

Du verkar tycka att det är smart att lita på vad tjejer säger.
Eller tänker jag helfel?
Citera
2017-11-15, 18:52
  #124
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Hur många svenska killar (som knappt vågar säga hej till tjejer utan 10 liter öl) tror du trycker på tjejens bröst utan att först känna personkemi?

Säkert alltför många eftersom många blir idioter när de dricker

Citat:
Du verkar tycka att det är smart att lita på vad tjejer säger.
Eller tänker jag helfel?
Svårt att säga, sådär i största allmänhet. Beror lite på vem det är, eller?
Citera
2017-11-16, 09:53
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Säkert alltför många eftersom många blir idioter när de dricker


Svårt att säga, sådär i största allmänhet. Beror lite på vem det är, eller?

Säkert alltför många => försvinnande få.

Svårt att säga => exakt det.
Citera
2017-12-09, 02:03
  #126
Medlem
MrGreyspoon13s avatar
Äh, va fan. Anmäl alla män vetja, just för att vi råkade födas till män. Är givetvis ironisk, men det är de skyldiga som ska sättas dit, inte varje snoppbärande kotte. Måste finnas reson i detta och förstånd.
Citera
2018-02-02, 17:17
  #127
Medlem
Inget emot ditt commitment farbror. Du må vara 40 idag, med du har samma attityd och meningsbyggnad som en tonåring. Ta en birra
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback