Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-19, 21:19
  #1
Medlem
Är det någon mer som varit med om detta? De senaste dagarna jag rökt så har jag vaknat mitt i natten, varenda gång och gapflabbat. Verkligen hysteriskt så jag inte ens kan andas, har nån mer varit med om detta och hur löser ni det

Sluta röka före man sover vore ju ett alternativ men jag sover ju så gott om man bortser från dessa skrattanfall, ta en paus kanske hmm.

Undrar vad mina grannar tänker, fått ca 2 skrattanfall varje natt i 3 dagar nu hahah

Kan det bero på att jah drömmer roliga drömmar, och eftersom jag är stekt så blir dem 300ggr roligare? VET att jag inte bara drömmer, då jag gått o pissat, druckit vatten etc nån av gångerna.
Citera
2017-10-19, 21:46
  #2
Medlem
Hupats avatar
Upplevt liknande när jag varit nykter, dock aldrig bäng. Till och med vaknat någon gång för att jag skrattat åt de sjuka sakerna min hjärna kommer på
Citera
2017-10-19, 22:12
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Upplevt liknande när jag varit nykter, dock aldrig bäng. Till och med vaknat någon gång för att jag skrattat åt de sjuka sakerna min hjärna kommer på
haha först skrattar jag, sen skrattar jag åt hur jävla märkligt det är, borde kanske rigga en kamera lr nått, det ser nog rätt roligt ut
Citera
2017-10-19, 22:23
  #4
Medlem
Hahaha, händer mig ibland när jag är riktigt stenad
Citera
2017-10-19, 22:26
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TinyyRick
Hahaha, händer mig ibland när jag är riktigt stenad
känns som man är någon riktigt jävla sjuk psykpatient när det händer tkr jag
Citera
2017-10-20, 01:52
  #6
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Det händer mig också emellan varven! Det har dock enbart skett när jag somnat nykter. Många utav gångerna vet jag inte ens vad jag skrattar för, och den stirrande, brännande och dömande "WTF-blicken" man fått från ONS när man lyckats erövrat dem några timmar tidigare..
Citera
2017-10-20, 02:21
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
Det händer mig också emellan varven! Det har dock enbart skett när jag somnat nykter. Många utav gångerna vet jag inte ens vad jag skrattar för, och den stirrande, brännande och dömande "WTF-blicken" man fått från ONS när man lyckats erövrat dem några timmar tidigare..
hahahahs, då tror dem väl de raggat upp en riktig galning
Citera
2017-10-20, 07:54
  #8
Medlem
barnet1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3rmorberg
haha först skrattar jag, sen skrattar jag åt hur jävla märkligt det är.
Hahaha, klassiskt. Detta är något jag och vänner brukade göra i början av våra gåsrökar dagar Underbart kul.
Nuförtiden händer detta under hallucinogener. Då kan man spendera 10minuter åt att skratta ÅT att man skrattar och hur för jävla roligt det låter. Och då kommer tanken "undra vad grannarna tänker nu när man sitter uppe mitt i natten och tokflabbar från 22:00-03:00"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback