Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-19, 18:53
  #1
Medlem
Keruzzs avatar
Vaknade idag och kollade lite i min lur och så att det låg ett utkast på ett sms till ett nummer jag inte har eller vet nånting om.. Vad kan detta vara? Luren hackad eller?
Det som stod i sms:et var: "Jag skulle vilja veta mer. Skriv gärna till mig."
Citera
2017-10-19, 22:41
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keruzz
Vaknade idag och kollade lite i min lur och så att det låg ett utkast på ett sms till ett nummer jag inte har eller vet nånting om.. Vad kan detta vara? Luren hackad eller?
Det som stod i sms:et var: "Jag skulle vilja veta mer. Skriv gärna till mig."
Låter som en av mallarna när nån ringer. Istället för att bara trycka bort personen som ringer så kan man välja en mening att skicka tillsammans när du klickar denne. Typ som "På möte, ringer upp", "Upptagen för tillfället", etcetc. Alltså är det möjligt att någon ringt dig och du råkat swipe'a fel. Standard misstag.
Citera
2017-10-20, 10:21
  #3
Medlem
Keruzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hont
Låter som en av mallarna när nån ringer. Istället för att bara trycka bort personen som ringer så kan man välja en mening att skicka tillsammans när du klickar denne. Typ som "På möte, ringer upp", "Upptagen för tillfället", etcetc. Alltså är det möjligt att någon ringt dig och du råkat swipe'a fel. Standard misstag.

Jo absolut skulle fallet kunna vara så men utkasted var gjort under tiden när jag sov och hade min lur 3 meter ifrån mig
Försökte ringa numret men det kopplade inte fram några signaler...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback