Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-19, 05:40
  #1
Avstängd
Sverigedemokrater är emot Islam och beskriver den som en barbarisk religion, men om man jämför Islam och Sverigedemokraterna så blir det genast intresant.

Både Islam och SD är konservatism. Både Islam och SD hatar vänstern. Så varför varför bråka med en potential vän? Varför bråka med vänstern OCH Islam? SD kan inte själva krossa vänstern, men med Islam så kan vi fullkomligt krossa hela vänster-rörelsen.

SD respekterar Kristendomen, varför kan vi inte då respektera Islam - en syskon religion till Kristendomen?

Tänk er chocken som kommunisterna får när SD och Muslimer inleder ett stort massivt sammarbete. Det hade varit vänsterns madröm.....

Muslimer HATAR vänstern, tro inget annat.

Fan vad jag faktiskt ser fram emot att vänster-feministerna blir tvingade att bära slöja och får uppleva verkligt förtryck, hade inte det varit helt underbart? Jag hade gladligen valt Sharia framför F! och vänsterpartiet. 10 piskrapp för alla som uttrycker en vänster-åsikt....
Citera
2017-10-19, 06:13
  #2
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Sverigedemokrater är emot Islam och beskriver den som en barbarisk religion, men om man jämför Islam och Sverigedemokraterna så blir det genast intresant.

Både Islam och SD är konservatism. Både Islam och SD hatar vänstern. Så varför varför bråka med en potential vän? Varför bråka med vänstern OCH Islam? SD kan inte själva krossa vänstern, men med Islam så kan vi fullkomligt krossa hela vänster-rörelsen.

SD respekterar Kristendomen, varför kan vi inte då respektera Islam - en syskon religion till Kristendomen?

Tänk er chocken som kommunisterna får när SD och Muslimer inleder ett stort massivt sammarbete. Det hade varit vänsterns madröm.....

Muslimer HATAR vänstern, tro inget annat.

Fan vad jag faktiskt ser fram emot att vänster-feministerna blir tvingade att bära slöja och får uppleva verkligt förtryck, hade inte det varit helt underbart? Jag hade gladligen valt Sharia framför F! och vänsterpartiet. 10 piskrapp för alla som uttrycker en vänster-åsikt....

Men muslimerna röstar vänster i överväldigande majoritet. "Follow the Money", stämmer här lika bra som det i övrigt gör i alla samhällsfrågor och den elitiska politik vi nu för i den förljugna barmhärtighetens namn.

Vi har ett feministiskt kalifat i Sverige. (Feministerna bestämmer och Muslimerna tar resurserna).

Case closed
Citera
2017-10-19, 06:18
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Sverigedemokrater är emot Islam och beskriver den som en barbarisk religion, men om man jämför Islam och Sverigedemokraterna så blir det genast intresant.

Både Islam och SD är konservatism. Både Islam och SD hatar vänstern. Så varför varför bråka med en potential vän? Varför bråka med vänstern OCH Islam? SD kan inte själva krossa vänstern, men med Islam så kan vi fullkomligt krossa hela vänster-rörelsen.

SD respekterar Kristendomen, varför kan vi inte då respektera Islam - en syskon religion till Kristendomen?

Tänk er chocken som kommunisterna får när SD och Muslimer inleder ett stort massivt sammarbete. Det hade varit vänsterns madröm.....

Muslimer HATAR vänstern, tro inget annat.

Fan vad jag faktiskt ser fram emot att vänster-feministerna blir tvingade att bära slöja och får uppleva verkligt förtryck, hade inte det varit helt underbart? Jag hade gladligen valt Sharia framför F! och vänsterpartiet. 10 piskrapp för alla som uttrycker en vänster-åsikt....

Du har uppenbarligen ingen koll på pisslam och vänstern, visst, pisslam gillar inte vänstern egentligen och vänstern är för efterbliven för att förstå att pisslamisterna kommer att krossa vänstern när deras oheliga allians är över efter revolutionen (se Iran).

Syskonreligion? Kristendomen är OÄNDLIGT mycket bättre än pisslam. Pisslam är snarare en systerideologi (Hitlers storasyster Mohammed (PissBeUponHer)) till nazismen.
Citera
2017-10-19, 06:34
  #4
Medlem
Dom har ju samma åsikter, samma kvinnosyn. Därför skulle jag aldrig rösta på SD oavsett hur illa jag tycker om "läget i Sverige" idag.
Som kvinna är jag glad över att olika religioner inte kommer överens och går samman.
Det alternativet ger mig mardrömmar.
Nej kriga på.
Citera
2017-10-19, 07:12
  #5
Medlem
SD hatar islam pga. att islam anser att ränta är haram.

Utan ränta inget mer bankmaffiafiffel och en ekonomi som kommer invånarna till gagn.

Med ränta: fortsatt slaveri och skuldsättning.
Citera
2017-10-19, 07:16
  #6
Medlem
King-kuntaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decimal1
SD hatar islam pga. att islam anser att ränta är haram.

Utan ränta inget mer bankmaffiafiffel och en ekonomi som kommer invånarna till gagn.

Med ränta: fortsatt slaveri och skuldsättning.
Rätta mig om jag har fel men har/hade inte både Judendomen och Kristendomen ett förbud mot ränta också ursprungligen.
Citera
2017-10-19, 07:36
  #7
Medlem
Varför man avskyr islam är för att det är skit och pannkaka överallt där islam får minsta lilla inflyttande.

Findens fiende min vän är en dålig princip för att välja sina vänner.
Citera
2017-10-19, 07:43
  #8
Medlem
SD=islam? Msn måste vara rejält dum i hela huvudet för att påstå en sån sak....
Citera
2017-10-19, 07:53
  #9
Medlem
OnlyTimeWillTells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decimal1
SD hatar islam pga. att islam anser att ränta är haram.

Utan ränta inget mer bankmaffiafiffel och en ekonomi som kommer invånarna till gagn.

Med ränta: fortsatt slaveri och skuldsättning.

så med andra ord allting handlar om bankers ränta ?

är det därför vi krigar?
Citera
2017-10-19, 08:19
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
SD=islam? Msn måste vara rejält dum i hela huvudet för att påstå en sån sak....

Nej man behöver bara ha blivit rejält hjärntvättad av svensk DDR-media sedan barnsben
Citera
2017-10-19, 08:56
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvira96
Sverigedemokrater är emot Islam och beskriver den som en barbarisk religion, men om man jämför Islam och Sverigedemokraterna så blir det genast intresant.

Både Islam och SD är konservatism. Både Islam och SD hatar vänstern. Så varför varför bråka med en potential vän? Varför bråka med vänstern OCH Islam? SD kan inte själva krossa vänstern, men med Islam så kan vi fullkomligt krossa hela vänster-rörelsen.

SD respekterar Kristendomen, varför kan vi inte då respektera Islam - en syskon religion till Kristendomen?

Tänk er chocken som kommunisterna får när SD och Muslimer inleder ett stort massivt sammarbete. Det hade varit vänsterns madröm.....

Muslimer HATAR vänstern, tro inget annat.

Fan vad jag faktiskt ser fram emot att vänster-feministerna blir tvingade att bära slöja och får uppleva verkligt förtryck, hade inte det varit helt underbart? Jag hade gladligen valt Sharia framför F! och vänsterpartiet. 10 piskrapp för alla som uttrycker en vänster-åsikt....
Skillnaden är väl att även om vi avskyr vänstern så är vi inte intresserade av att döda vänstermuppar.
Vidare så älskar vänstern islam vilket islamisterna utnyttjar, snacka om nyttiga idioter. Sen att samarbeta med islamister, aldrig i livet. Du hade föredragit sharia framför F? Är du helt galen, F kommer att försvinna eftersom de är blådårar.
Citera
2017-10-19, 08:57
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King-kuntaa
Rätta mig om jag har fel men har/hade inte både Judendomen och Kristendomen ett förbud mot ränta också ursprungligen.
Stämmer.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback