Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-03, 14:32
  #61
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Välj en ordentligt säljare, välj ett märke som folk använder och skriver kurrapporter om.

Förstår inte vf folk är så efterblivna och har sån paranoia, det låter på er som att allt i sverige är fejk...

håll er till de säljarna som funnits i X antal år, det finns lixom en anledning till att de är kvar och det är förmodligen inte för att deras grejer är skräp.

Och lägg ner med den jävla paranoian, får ni inte resultat på varor från en känd säljare/tillverkare, så kan ni ska kolla er kost och träning innan ni börjar skrika, "fejk"

nu är detta inte mot dig svemmpa, men ser folk lägga in de mest korkade inläggen, allt är fejk tydligen, idioter som skriver att de har svårt att hitta bra testo, när vi har 30 olika säljare och kanske 50 olika märken att välja på.

Håll er till de säljare som funnits i några år, så är saken biff. Återigen, pekar bara på den paranoia som löper runt här.

Riktigt så enkelt är det tyvärr inte. Dock brukar vettiga shoppar göra rätt för sig när något går fel, så därför är det bra att hålla sig till de som funnits länge, och dom har också lärt sig lite om vad för prepp dom ska ta in och vilka som ska undvikas. Men det enklaste som vem som helst kan göra som nojjar är att testa sig på Werlabs. Då kan man själv lätt dra en slutsats om hur bra skit man fått.
Citera
2018-07-04, 21:31
  #62
Medlem
drog prov på werlabs nyss

jag ligger ju på shit loads men det enda jag kommer lägga in här är mitt testo värde och det sticker jag bara Testo E - E6D - 250 mg

är det någon som vet ifall följande prepp påverkar testo nivåerna

primobolan
masteron
EQ

om inte (vilket jag tror) så får vi ett blankt svar på hur dom ställer sig i dags läget, provet togs 3 dagar efter stick, allt för att få en så bra ''median'' som möjligt med stick frekvensen E6D
Citera
2018-07-04, 22:24
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
drog prov på werlabs nyss

jag ligger ju på shit loads men det enda jag kommer lägga in här är mitt testo värde och det sticker jag bara Testo E - E6D - 250 mg

är det någon som vet ifall följande prepp påverkar testo nivåerna

primobolan
masteron
EQ

om inte (vilket jag tror) så får vi ett blankt svar på hur dom ställer sig i dags läget, provet togs 3 dagar efter stick, allt för att få en så bra ''median'' som möjligt med stick frekvensen E6D

Har för mig att det inte kommer synas på provet, utan endast testot. Men det kommer du ju kunna räkna ut på provet sen, om den räknar med hela kombon lr enbart testen, bara kolla om resultat motsvarar de 2 alternativen.
Citera
2018-07-05, 23:10
  #64
Medlem
TESTOSTERONE ENANTHATE 250 MG E6D

blod provet togs 3 dagar efter sista stick (median värde)

31* NMOL

jag hade förväntat mig högre men samtidigt kanske jag inte kan säga att det är fy skam med min långa stick frekvens och låga dosering, eller vad säger ni andra?

kommer öka doseringen till 500 MG E6D from nu
Citera
2018-07-06, 11:01
  #65
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
TESTOSTERONE ENANTHATE 250 MG E6D

blod provet togs 3 dagar efter sista stick (median värde)

31* NMOL

jag hade förväntat mig högre men samtidigt kanske jag inte kan säga att det är fy skam med min långa stick frekvens och låga dosering, eller vad säger ni andra?

kommer öka doseringen till 500 MG E6D from nu
Du borde ligga högre såvida de andra preppen inte påverkar resultatet på något sätt. Har ingen koll på sådant. Men på 250mg E5D på både lion labs och pro-oil har jag fått >55nmol. Ska ta ett blodprov nu när jag cruisar på 125mg EW innan jag kliver av och se vad jag landar på.

Lösningen: högre dos tren!
__________________
Senast redigerad av caeco 2018-07-06 kl. 11:04.
Citera
2018-07-07, 16:38
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Du borde ligga högre såvida de andra preppen inte påverkar resultatet på något sätt. Har ingen koll på sådant. Men på 250mg E5D på både lion labs och pro-oil har jag fått >55nmol. Ska ta ett blodprov nu när jag cruisar på 125mg EW innan jag kliver av och se vad jag landar på.

Lösningen: högre dos tren!


verkar som att de andra preppen inte påverkar testot så vitt jag vet

är det med samma dosering och med samma stick frekvens?

haha jag fick klartecken ifrån sjuksyster att så länge mina värden ser lika dana ut så är det okej o slänga in tren så det får nog bli så, kommer plocka ut all typ av kreatin från kosttillskott och öka vatten intaget med 1 liter extra om dagen för att avlasta njuren som har ett milt för lågt värde
Citera
2018-07-11, 18:11
  #67
Medlem
Hur är deras dianabol?
Kört olika märken från shoppar som funnits länge o i bland bra o mindre bra sen,letar stabil dianabol som är utöver testosteron bas i de flesta kurer


Mvh
Citera
2018-07-11, 22:22
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerobol5
Hur är deras dianabol?
Kört olika märken från shoppar som funnits länge o i bland bra o mindre bra sen,letar stabil dianabol som är utöver testosteron bas i de flesta kurer


Mvh


dianabolen är sjysst som fan ifrån PP, har sett oberoende analys på dom och dom ligger på
10 mg / 10 mg

såg att du skrivit i de andra trådarna också, angående din fråga om 25 mg var bättre klös i än 10 mg, frågan är om 50 mg har blivit utspritt i 5 doser kontra 2 doser, isåfall är ju svaret givet att med en kraftigare dosering kommer ge mer märkbar effekt men 50 mg kommer ge samma effekt i det långa loppet, om du har tagit 10 mg x 2,5 tabletter åt gången så kommer klöset vara detsamma förutsatt att de är korrekt doserade, är du med på hur jag menar och fick du svar på din fråga?
Citera
2018-07-20, 22:46
  #69
Medlem
caecos avatar
Är ju inte riktigt Phenom Pharma antar jag som roaccutan apoteksboden har, eller är det PP? Fick en del acne förra kuren så köpte på mig lite roaccutan.
Fungerade som det ska. Inte alltför förtjust av dess biverkningar, men roaccutan är ju känd för det. Skulle förmodligen kört en lägre dos under en längre tid.

Imponerande medicin hur som helst. Att även efter man slutat med det så kommer inte acnen tillbaka.
Citera
2018-07-23, 15:45
  #70
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
TESTOSTERONE ENANTHATE 250 MG E6D

blod provet togs 3 dagar efter sista stick (median värde)

31* NMOL

jag hade förväntat mig högre men samtidigt kanske jag inte kan säga att det är fy skam med min långa stick frekvens och låga dosering, eller vad säger ni andra?

kommer öka doseringen till 500 MG E6D from nu

Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Du borde ligga högre såvida de andra preppen inte påverkar resultatet på något sätt. Har ingen koll på sådant. Men på 250mg E5D på både lion labs och pro-oil har jag fått >55nmol. Ska ta ett blodprov nu när jag cruisar på 125mg EW innan jag kliver av och se vad jag landar på.

Lösningen: högre dos tren!
Ni båda är ju dumma i huvudet om ni menar att det resultatet är godkänt på något sätt. Du AASsubject grönar apoteksboden i varenda tråd du har chansen på. Att du är sponsrad är ju knappast något som skulle förvåna någon. Att du skriver ut det värdelösa resultatet får mig att undra om det är du eller apoteksboden som är idioter.
Caeco, självklart påverkar inte de andra preppen testo nivån, såvida du inte kör utan testo.
__________________
Senast redigerad av deyy 2018-07-23 kl. 15:58.
Citera
2018-07-23, 16:07
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Ni båda är ju dumma i huvudet om ni menar att det resultatet är godkänt på något sätt. Du AASsubject grönar apoteksboden i varenda tråd du har chansen på. Att du är sponsrad är ju knappast något som skulle förvåna någon. Att du skriver ut det värdelösa resultatet får mig att undra om det är du eller apoteksboden som är idioter.
Caeco, självklart påverkar inte de andra preppen testo nivån, såvida du inte kör utan testo.

Gå in på HB så ser ni vad få omdömen det finns om PP. Det finns en anledning till det...

Det är du som är efterbliven här....

Läs killens hela rapport så ser du att han skriver ut allt, kolla även hans tidigare resultat från blodprovet han tog, att hans värden inte var lika höga denna gång, tyder bara på att han är jävligt ärligt.

Eller är du så korkad att du tror att han skriver ut negativt om produkterna, för att han är sponsrad? Lägg ner skitsnacket och peka finger på folk som ärligt delar med sig. Killen delar med sig av alla sina blodprover, kolla hans tidigare blodprover och det sista innan du börjar dra slutsatser.

Att det är pengar som pratar på HB och inte sanning är svårt o undgå, kommer säljare/scammers i omgångar, men bara de betalar annonserna så får de stanna =)

Ett dåligt resultat på ett blod prov betyder ingenting, killen växer och är nöjd, han kommer märka hur det ser ut på nästa blodprov, är det dåligt igen och sen en analys av oljan visar detsamma, då kan du öppna din käft , tills dess lägg ner med att peka finger på folk/shoppar/märken och kalla folk för lögnare och idioter.

Hade du delat med dig av dina blodprover och inte vad "andra" skriver, samt du hade låtit bli o smutskasta en shop, märke och 2-3 personer så hade man kunnat ta dina ord som seriösa, men nu låter det mest som att du har nåt personligt emot shoppen/märket.
Citera
2018-07-23, 18:04
  #72
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Det är du som är efterbliven här....

Läs killens hela rapport så ser du att han skriver ut allt, kolla även hans tidigare resultat från blodprovet han tog, att hans värden inte var lika höga denna gång, tyder bara på att han är jävligt ärligt.

Eller är du så korkad att du tror att han skriver ut negativt om produkterna, för att han är sponsrad? Lägg ner skitsnacket och peka finger på folk som ärligt delar med sig. Killen delar med sig av alla sina blodprover, kolla hans tidigare blodprover och det sista innan du börjar dra slutsatser.

Att det är pengar som pratar på HB och inte sanning är svårt o undgå, kommer säljare/scammers i omgångar, men bara de betalar annonserna så får de stanna =)

Ett dåligt resultat på ett blod prov betyder ingenting, killen växer och är nöjd, han kommer märka hur det ser ut på nästa blodprov, är det dåligt igen och sen en analys av oljan visar detsamma, då kan du öppna din käft , tills dess lägg ner med att peka finger på folk/shoppar/märken och kalla folk för lögnare och idioter.

Hade du delat med dig av dina blodprover och inte vad "andra" skriver, samt du hade låtit bli o smutskasta en shop, märke och 2-3 personer så hade man kunnat ta dina ord som seriösa, men nu låter det mest som att du har nåt personligt emot shoppen/märket.
Vänta vänta, du menar att mätningen av testot i hans fall visade fel? Vad tror du sannolikheten är, att en analys från ett labb visar fel, eller att en produkt är underdoserad? Att du förekommer i varje tråd där någon kurar på PP är en annan intressant detalj.
För att understryka, jag kurar inte ens. Köper mest narkotika, följer denna del av forumet då jag finner det intressant.

För att understryka, ett dåligt resultat på ett blodprov betyder ALLTING. PPs testo E eller är det C han ligger på är underdoserat. Det finns inget mer att diskutera såvida AASsubject inte ljuger av någon oklar anledning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback