Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-22, 01:40
  #13
Medlem
Min frus chef föreslog en tidig aw med bara oss tre igår kväll. Fantastisk utstrålning, stark personlighet, manipulativ och sexig. Min fru älskar uppmärksamheten hon ger henne. Det blev lite smek och blickar igen och avslutades med en kyss på munnen på min fru och en puss på kinden på mig. Inget mer. Varför ville hon gå på aw med oss båda? Oklart. Någon som fattar?
Citera
2017-10-22, 04:07
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamasan
Min frus chef föreslog en tidig aw med bara oss tre igår kväll. Fantastisk utstrålning, stark personlighet, manipulativ och sexig. Min fru älskar uppmärksamheten hon ger henne. Det blev lite smek och blickar igen och avslutades med en kyss på munnen på min fru och en puss på kinden på mig. Inget mer. Varför ville hon gå på aw med oss båda? Oklart. Någon som fattar?

Hon vill ha er båda, som par...
Ingen bra regissör här som kan hjälpa dem styra upp något härligt?
Citera
2017-10-22, 11:14
  #15
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Om kvinnorna är sugna på varandra, vag fan har det med dig att göra?

för att det är hans fru kanske? ditt flarne låter ju som chefen är lesbisk men hans fru kanske inte är med på sånt.. men om TS går igång på sånt så tycker jag han ska bjuda dom igen och låta dom leka av sig.
Citera
2017-10-27, 22:55
  #16
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamasan
Min fru har en ny äldre kvinnlig chef som visat tydligt intresse för henne på jobbet. Spännande tycker vi så vi bjöd hem henne och hennes man på middag. Hon beundrade redan från början tydligt min frus figur och det dröjde inte länge innan hon började känna på min frus kjol och lät handen ligga kvar på hennes lår. Under middagen flyttade hon sig närmare min fru och smekte henne mer eller mindre tydligt. Allt medan hennes man entusiastiskt pratade på om golf och annat jag har lika lite intresse av.
Min fru och jag är nyfikna på hur långt det kan gå.
Vad gör vi? Bjuder hem dem på middag igen?
Någon som har liknande erfarenheter och gjort något av det?
Vad har han i handikapp?

On topic: Hur slutade första kvällen?
Citera
2017-10-30, 19:33
  #17
Medlem
ChrisChans avatar
Uppdatera oss TS!
Citera
2017-11-03, 23:49
  #18
Medlem
Date imorgon. Alla fyra. Middag hos oss.
Förslag på strategi?
Citera
2017-11-09, 11:19
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamasan
Date imorgon. Alla fyra. Middag hos oss.
Förslag på strategi?


Hur gick det?
Citera
2017-11-14, 00:24
  #20
Medlem
Parmiddagen gick till större del som vi hade förutspått. De kom i tid, mannen grå och korrekt, kvinnan ganska utmanande klädd i tajt klänning med urringning som framhävde hennes stora bröst. Hon var hela tiden ganska fysisk och tog på oss så fort hon fick tillfälle. Ryggen, armarna, låren, allt hon kom åt. Men när de beställt taxi för att åka hem, och hennes man avvikt för att gå på toaletten, tog hon oss i varsin hand, bjöd in oss på middag till dem nästa onsdag (imorgon) och kysste oss sedan en efter en innan hon klädde på sig sin päls och gick ut till den väntande taxin. Så, vi har fortfarande ingen om vad hon vill, ingen plan, ingen aning om vad som ska hända utan låter det bara ske.
Några råd?
Citera
2017-11-14, 09:52
  #21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamasan
Parmiddagen gick till större del som vi hade förutspått. De kom i tid, mannen grå och korrekt, kvinnan ganska utmanande klädd i tajt klänning med urringning som framhävde hennes stora bröst. Hon var hela tiden ganska fysisk och tog på oss så fort hon fick tillfälle. Ryggen, armarna, låren, allt hon kom åt. Men när de beställt taxi för att åka hem, och hennes man avvikt för att gå på toaletten, tog hon oss i varsin hand, bjöd in oss på middag till dem nästa onsdag (imorgon) och kysste oss sedan en efter en innan hon klädde på sig sin päls och gick ut till den väntande taxin. Så, vi har fortfarande ingen om vad hon vill, ingen plan, ingen aning om vad som ska hända utan låter det bara ske.
Några råd?

Kan du göra ett överraskande besök på hennes arbetsplats och se hur chefen reagerar? Hur var kyssarna? Svala, varma eller heta?
Citera
2017-11-18, 09:11
  #22
Avstängd
56Kmodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamasan
Parmiddagen gick till större del som vi hade förutspått. De kom i tid, mannen grå och korrekt, kvinnan ganska utmanande klädd i tajt klänning med urringning som framhävde hennes stora bröst. Hon var hela tiden ganska fysisk och tog på oss så fort hon fick tillfälle. Ryggen, armarna, låren, allt hon kom åt. Men när de beställt taxi för att åka hem, och hennes man avvikt för att gå på toaletten, tog hon oss i varsin hand, bjöd in oss på middag till dem nästa onsdag (imorgon) och kysste oss sedan en efter en innan hon klädde på sig sin päls och gick ut till den väntande taxin. Så, vi har fortfarande ingen om vad hon vill, ingen plan, ingen aning om vad som ska hända utan låter det bara ske.
Några råd?

Hur går det för er, du kanske inte kan svara, du och frugan kanske sitter inspärrade i chefens källare vid de här laget?
Citera
2017-11-25, 21:54
  #23
Medlem
Uppdatera oss TS!
Hur går det? Är nyfiken 😆
Den här historien kan väl bara leda till en sak....
Citera
2017-11-30, 20:34
  #24
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Jag tror att du behöver dra dig tillbaka TS, låt kvinnorna ha sin relation (men se till att din fru fixar bilder/video).
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback