Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-10-25, 22:24
  #37
Medlem
Mitt råd är att slappna av. Inget kan gå fel. Du är en tjej så du har ändlöst med killar som flockas runt dig jämt och ständigt, upptagen eller inte. Går det fel med honom har du hundratals till, och de är minst lika bra, säger minst lika fina saker och vill ta dig till minst lika fina ställen

Tänker du så kommer du känna dig mera avslappnad och bry dig mindre, på det sättet får du bort rädslan. Det är sanningen trotts allt, så bör vara enkelt.
Citera
2017-10-25, 22:33
  #38
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia

Blattebrudar som sätter press. Kan du snälla gå och leva ditt jävla liv någon annanstans än i mina trådar. Du är för jävlig och ingen bryr sig om vad du säger för skit om mig här. Mina kompisar är inte idioter och jag har ingen kille för att imponera med hjälp av killen. Gå bara, gååååå.
Det råkar var sant det jag spekulerar om? Det förväntas säga att ens kompisar inte är idioter pga av lojalitetskänslor.

Den enda som kan fixa dina problem är du. När du lär dig det, först då kan du börja göra skillnad. Sluta nu agera korkad blattebrud så ordnar det sig.

Klart du tror jag är för jävlig. Det tror du om alla som inte råkar skriva exakt det du vill höra.
Citera
2017-10-25, 22:44
  #39
Medlem
Disciplinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Så en kille ska vara på det sättet? Jag är så jävla rädd att han bara fejkade det för att få någon vinning av det. Jag litar inte på det haha, som sagt, en grabb fejkade till hela två år med mig. Jag är störd för alltid. Men du har 100% rätt och jag är mycket väl medveten om det, om vad jag säger och hur jag gör och varför jag gör så. Tack för att du skrev ditt inlägg.
Ska och ska... en kille kan vara på det sättet - i alla fall i början - och fortfarande ha ett genuint intresse i dig. Till viss del är det säkert ett skådespel, men det är inte osannolikt att målet med det faktiskt är att vinna ditt hjärta.

Om du inte fuckat upp det hårt så kan du ju faktiskt höra av dig till honom och förklara varför du gör som du gör och hoppas att han accepterar det. (Jag känner förstås inte till hela situationen så det är en bedömning du själv får göra, men det är en möjlighet som faktiskt är värd att betänka.)

Du säger att du är rädd för att bli sårad, men samtidigt vill du bli älskad. Att älska en annan människa kräver dock att man är sårbar, osv... trött kliché.
Citera
2017-10-25, 22:55
  #40
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Men kära du, kan du snälla söka hjälp för din egna skull. Din rasistiska ådra kommer försätta dig i trubbel en vacker dag.
Förresten: detta jag menar med att skylla på svenskar för sina egna tillkortakommanden Du hade inte anklagat någon annan etnicitet för rasism utan du hade nog bara sagt "jävla turkhora" om det råkar vara just en turk som rubbade din prinsessmentalitet fel.

Dessutom, och du kommer nog inte tro mig, har jag sökt hjälp för mina besvär några gånger.
Citera
2017-10-25, 23:58
  #41
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Förresten: detta jag menar med att skylla på svenskar för sina egna tillkortakommanden Du hade inte anklagat någon annan etnicitet för rasism utan du hade nog bara sagt "jävla turkhora" om det råkar vara just en turk som rubbade din prinsessmentalitet fel.

Dessutom, och du kommer nog inte tro mig, har jag sökt hjälp för mina besvär några gånger.
NEJ DU HADE INTE RÄTT OCH NEJ JAG HADE ALDRIG KALLAT DIG FÖR TURKHORA - LÅT MIG VARA I FRED!!!!!!
Citera
2017-10-26, 00:12
  #42
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
NEJ DU HADE INTE RÄTT OCH NEJ JAG HADE ALDRIG KALLAT DIG FÖR TURKHORA - LÅT MIG VARA I FRED!!!!!!
Du läser galet och jo jag har rätt. Jag känner till din stereotyp.
Citera
2017-10-26, 12:43
  #43
Medlem
Phoenixboxs avatar
Utan att ha lusläst den här tråden eller TS övriga inlägg..endast baserat på intuition rör det sig om personlighetsstörning som ligger till grund för TS uppfattning om henne själv och relationsproblem och anknytningsstörning.

Emotionell instabil personlighetssyndrom aka. borderline.

Ett tips TS: ta kontakt med psykvården och red ut dina problem med dig själv innan du ger dig in i en relation.

Anledningen till att du inte kan lita på folk har att göra med att du inte är mogen/att du inte kan lita på dig själv riktigt än.
__________________
Senast redigerad av Phoenixbox 2017-10-26 kl. 12:46.
Citera
2017-10-26, 13:14
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynami
Dagisnivå, precis sådär reagerar arabjävlar när det går dom emot och så är det krig!
Och svenskar skiter på sig så fort någon konfronterar dem... Då ska svenskarna minsann påstå att man är "omogen pojke" när man tar till våld... Sanningen är att folk lär sig inte ifall de inte får våld tillbaka, psykisk eller fysisk.

Hon är förmodligen en blatte, men blattar har rätt i vissa saker när det gäller våld.

Hon måste läsa vad den andra tjejen skrev till henne till viss del: "Man fejkar en personlighet till en början för att vinna hjärtat av den andra personen, det kan säkert ta 1-2 år av fejkande innan man vågar vara sig själv till stor del".

dunia, jag själv har märkt att vissa tjejer fejkar sin personlighet också, men de gör det för att vinna någons hjärta, tror jag i alla fall.
Citera
2017-10-26, 13:45
  #45
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylosande
Och svenskar skiter på sig så fort någon konfronterar dem... Då ska svenskarna minsann påstå att man är "omogen pojke" när man tar till våld... Sanningen är att folk lär sig inte ifall de inte får våld tillbaka, psykisk eller fysisk.

Hon är förmodligen en blatte, men blattar har rätt i vissa saker när det gäller våld.

Hon måste läsa vad den andra tjejen skrev till henne till viss del: "Man fejkar en personlighet till en början för att vinna hjärtat av den andra personen, det kan säkert ta 1-2 år av fejkande innan man vågar vara sig själv till stor del".

dunia, jag själv har märkt att vissa tjejer fejkar sin personlighet också, men de gör det för att vinna någons hjärta, tror jag i alla fall.
Man är inte stabil om man tar till våld förutom vid självförsvar. Vill du ha dunia så PM: a istället.
Citera
2017-10-26, 17:22
  #46
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phoenixbox
Utan att ha lusläst den här tråden eller TS övriga inlägg..endast baserat på intuition rör det sig om personlighetsstörning som ligger till grund för TS uppfattning om henne själv och relationsproblem och anknytningsstörning.

Emotionell instabil personlighetssyndrom aka. borderline.

Ett tips TS: ta kontakt med psykvården och red ut dina problem med dig själv innan du ger dig in i en relation.

Anledningen till att du inte kan lita på folk har att göra med att du inte är mogen/att du inte kan lita på dig själv riktigt än.
Tro mig, jag litar på mig själv. Men vet du vad det innebär när förtroendet man hade för andra krossas? Det går bara inte att lita på andra. Men det spelar inte en roll längre. I got me.
Citera
2017-10-26, 17:28
  #47
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunia
Tro mig, jag litar på mig själv. Men vet du vad det innebär när förtroendet man hade för andra krossas? Det går bara inte att lita på andra. Men det spelar inte en roll längre. I got me.
Nej det gör du inte. Sluta ljug för dig själv och sök någon form av hjälp.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback