2017-10-17, 23:37
Medlem
SEQR ska läggas ned, meddelade företaget Seamless idag till sina aktieägare.

Kommentarer på nyheten?

Jag har använt SEQR i hela Europa och varit nöjd. Bättre än Swish dessutom, vid personöverföringar.

Vad tycker ni?
Citera
2017-10-17, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2018-Aktiespanaren

Kommentarer på nyheten?

Jag har använt SEQR i hela Europa och varit nöjd. Bättre än Swish dessutom, vid personöverföringar.

Vad tycker ni?
Bra, de vägrade ha mig som kund. Min affär har SEQR, men Seamless ville inte att jag skulle handla via dem.
Citera
2017-10-18, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2018-Aktiespanaren

Nu förhastade du dig lite.

Seamless ÖVERVÄGER att lägga ned B2C-delen av Seqr, för att i stället SATSA på Seqr för B2B som, enligt dom själva, är starkt och växande.

Källa: https://www.affarsvarlden.se/bors-ek...ission-6877929
Citera
2017-10-18, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Nu förhastade du dig lite.

Seamless ÖVERVÄGER att lägga ned B2C-delen av Seqr, för att i stället SATSA på Seqr för B2B som, enligt dom själva, är starkt och växande.

Källa: https://www.affarsvarlden.se/bors-ek...ission-6877929
Att gå ut med budskapet att man överväger att lägga ned konsumentdelen är detsamma som att avrätta verksamheten.
Citera
2017-11-05, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Att gå ut med budskapet att man överväger att lägga ned konsumentdelen är detsamma som att avrätta verksamheten.

Exakt.

Vem har inte raderat appen efter det där pressmeddelandet?

Varumärkessjälvmord. Sjukt dålig stil gentemot aktieägarna.
Citera
2017-11-26, 13:46
Medlem
knors avatar
SEQR är en riktig skittjänst som vill ha avgifter för precis allt. 1:- för SMS med påminnelse om att parkeringen håller på att gå ut funkade på 90-talet, men inte nu. Även avgifter för att ladda kontot. Jag hatar SEQR djupt och blir väldigt glad om de lägger ned missfostret.
Citera
2018-02-10, 21:53
Medlem
SEQR är ett jävla mysko!!!

Det betalar ut återbäring varje kvartal men denna gången har det inte gjort det och många är irriterade på SEQR i deras fb sida och det menar att återbäringen kommer inom några dagar. Och så har dom sagt nu sedan den första februari! Jag har ca 3000kr i återbäring jag väntar på och börjar bli irriterad på företaget !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in