Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-18, 21:44
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
När man läser här på Flashback så är det som att titta på en gammaldags freakcirkus men ibland så griper ett inlägg tag. Det gjorde ditt tills jag kom till att du vill gå ut och döda folk. Dålig idé! Sådana människor backar man långsamt bort ifrån. Men å andra sidan skrev du inte att du hatar kvinnor i tredje meningen så ...

Vad du kan göra är att befinna dig där kvinnor är. Engagera dig i någonting där även kvinnor i din egen ålder är. Gå utanför ramarna lite.
Jag vet inte vad jag skriver när jag mår såhär. När jag kommer in i mina värsta dagar som jag är i nu mår jag riktigt jävla dåligt att jag inte kan göra annat än ligga i soffan eller sängen.

Jag har insett att jag aldrig kommer få en flickvän. Jag måste lära mig acceptera det men jag vet inte om jag vill leva så.

Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Att du inte har hittat rätt, beror nog på att du har sökt på fel ställen.
Och kommer man ingen vart, får man försöka andra vägar.

Att vara grön i arbete är värre än att aldrig haft en partner.
Finns många exempel på lateblomers.

Det kan nog vara svårt om man är deprimerad och
försöker med att dejta, har du funderat över hur du uppfattas
och presenterar dig själv?
Man brukar inte intressera andra om man är negativ,surmulen,
tyst och enkelspårig, eller lägger fram sig som en evig förlorare.
Jag vet inte vilka fler ställen jag ska titta på. Vart kan jag hitta någon som gillar en kille som mig? Har svårt att tro att dom finns.

Ja jag har funderat över hur andra uppfattar mig och det är knappast positivt. Jag är nog inte mentalt normal tyvärr, sedan är jag ful på det. Det är kört alltså.
Citera
2017-10-18, 21:48
  #14
Medlem
erikp121s avatar
Ensamhet och eskorter. Så tänker jag leva i alla fall. Krävs dock att jag skaffar ett arbete efter utbildningen, vilket är lite jobbigt i och med att man då "bidrar" till "samhället".
Citera
2017-10-18, 21:51
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Att du inte har hittat rätt, beror nog på att du har sökt på fel ställen.
Och kommer man ingen vart, får man försöka andra vägar.

Att vara grön i arbete är värre än att aldrig haft en partner.
Finns många exempel på lateblomers.

Det kan nog vara svårt om man är deprimerad och
försöker med att dejta, har du funderat över hur du uppfattas
och presenterar dig själv?
Man brukar inte intressera andra om man är negativ,surmulen,
tyst och enkelspårig, eller lägger fram sig som en evig förlorare.


Du borde ta dig tid att se på dokumentären Gubben i stugan.
Kram på dig.
Citera
2017-10-18, 22:13
  #16
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeleak
Jag är en man som gör allt i min ensamhet. Jag jobbar ensam, äter ensam, sover ensam och jag utöver mina intressen ensam. Många gånger tycker jag att det är skönt men inte alltid, jag vet faktiskt inte vad jag vill längre. Ibland saknar jag att ha någon att krama men det händer ju inte. Och ibland tänker jag att jag ska gå ut och döda någon så jag kan sitta ännu mer ensam i en cell hela dagarna.

Jag har ingen lust att ta mig till jobbet och möta massa människor på vägen dit.

Du kanske behöver ruskas om lite. På ett bra sätt.

Kanske kan du gå med i ett roddarlag eller liknande. Då får du frotteras intensivt med andra män, vissa sidor hos dig kanske slipas av och andra egenskaper dyker upp som du inte visste fanns.

Tänk dig själv att sitta tillsammans typ viking style och ro i takt och sätta takten med hög röst ...

Tror någon gömd del i dig behöver vakna. Som människa har man ju olika sidor och vissa sover troligen.

Ja, det var lite av en tjejs tankar och fantasier i saken 🙄 Vad tror du?
Citera
2017-10-18, 22:53
  #17
Medlem
Mooons avatar
Börja spela innebandy med något gott gäng. Kvinnor älska ofta katter, leta upp ett katthem och erbjud dig att hjälpa till med muskelkraft. Är det bara tanter där, har de säkert döttrar. Gå med i ett
parti du gillar. Tänk utanför boxen.


Citat:
Ursprungligen postat av Lifeleak
Jag vet inte vad jag skriver när jag mår såhär. När jag kommer in i mina värsta dagar som jag är i nu mår jag riktigt jävla dåligt att jag inte kan göra annat än ligga i soffan eller sängen.

Jag har insett att jag aldrig kommer få en flickvän. Jag måste lära mig acceptera det men jag vet inte om jag vill leva så.


Jag vet inte vilka fler ställen jag ska titta på. Vart kan jag hitta någon som gillar en kille som mig? Har svårt att tro att dom finns.

Ja jag har funderat över hur andra uppfattar mig och det är knappast positivt. Jag är nog inte mentalt normal tyvärr, sedan är jag ful på det. Det är kört alltså.
Citera
2017-10-19, 00:47
  #18
Medlem
twoeggss avatar
Du kanske har problem att se bra ut på bild som mig? Jag ser rätt ful ut på de flesta bilder. Lyckas jag se ok ut är det ändå väldigt få som är intresserade på nätdejtingsidor/tinder. Tycker du borde lägga ned söka tjej ett tag. Fokusera på att må bra och träffa människor ändå. Du är inte precis ensam om att ha problem med nätdejting. Även killar som ser rätt bra ut får inte särskilt många matchningar.
Citera
2017-10-20, 21:58
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Du kanske har problem att se bra ut på bild som mig? Jag ser rätt ful ut på de flesta bilder. Lyckas jag se ok ut är det ändå väldigt få som är intresserade på nätdejtingsidor/tinder. Tycker du borde lägga ned söka tjej ett tag. Fokusera på att må bra och träffa människor ändå. Du är inte precis ensam om att ha problem med nätdejting. Även killar som ser rätt bra ut får inte särskilt många matchningar.
Ja tyvärr ser jag sällan bra ut på bild, väldigt sällan. I spegeln tycker jag att jag kan se OK ut ibland.

Jag blir inte direkt yngre, jag känner att det är nu det måste hända något. Jag har fan mindre än tio år kvar till medelålders.
Citera
2017-10-22, 04:25
  #20
Medlem
REEEEEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeleak
Ja tyvärr ser jag sällan bra ut på bild, väldigt sällan. I spegeln tycker jag att jag kan se OK ut ibland.

Jag blir inte direkt yngre, jag känner att det är nu det måste hända något. Jag har fan mindre än tio år kvar till medelålders.
Jag är i samma sits som du. För min del försöker jag komma till ro med att livet inte händer för oss alla. Det finns nog inte mycket att göra då den sociala inkompatibiliteten har hunnit rota sig djupt vid 30 tyvärr.
Citera
2017-10-25, 08:27
  #21
Medlem
Sluta runka och börja meditera eller något. Och säg inte nej bara för att det inte är tillräckligt matcho. Runkning får en att dra sig ifrån tjejer, då man får njutningen utan dem
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback