Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-10, 13:19
  #1741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
Jag tror inte militären kommer skydda gränsen, tvärtom så löper ett skydd för gränsen som kallas Artikel 42 ut imorgon och 99% av alla som ansökt om asyl via en app har blivit godkända.
Källa: Fox News

Jag loggade faktiskt in på Flashback för att kolla om det diskuterades här för de talas väldig mycket om det på andra, engelsktalande ställen på nätet.

I valet 2016 så röstade Amerikanerna för en mur och nu får en öppen gräns och jag tror Amerika kommer kollapsa av det här.

Shocking Videos Show Scale Of Border Crisis Ahead Of End Of Title 42
https://summit.news/2023/05/08/shock...d-of-title-42/ 😔

Väldigt sorgligt och onödigt. Men det finns ju givetvis en global agenda bakom detta.
Citera
2023-05-26, 05:32
  #1742
Medlem
dufrianords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Väldigt sorgligt och onödigt. Men det finns ju givetvis en global agenda bakom detta.

Kalergi Planen och kollaps av Väst genom ohämmad och extrem massinvandring.
USA är nära en kollaps nu om jag förstått det hela rätt. Sorgligt att se på vad som var ett fantastiskt land för bara 1-2 generationer sedan.

Tycker den här artikeln förklarade det ganska så bra och hur landet förändrats till något ingen skulle känna igen för bara 5 år sedan. https://www.lawenforcementtoday.com/...ctly-happened/

Inte för Donald Trump är speciellt bättre, han införde Operation Warp Speed och allt de där med mRNA injektorer och lockdowns och någon mur vid södra gränsen som de röstade för 2016 kom som bekant inte upp, nu är det öppna gränser istället.

Kanske så har UN Migration Pact kommit i effekt. Håller med dig om att det är väldigt sorgligt.
Citera
2023-05-26, 11:29
  #1743
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
Kalergi Planen och kollaps av Väst genom ohämmad och extrem massinvandring.
USA är nära en kollaps nu om jag förstått det hela rätt. Sorgligt att se på vad som var ett fantastiskt land för bara 1-2 generationer sedan.

Tycker den här artikeln förklarade det ganska så bra och hur landet förändrats till något ingen skulle känna igen för bara 5 år sedan. https://www.lawenforcementtoday.com/...ctly-happened/

Inte för Donald Trump är speciellt bättre, han införde Operation Warp Speed och allt de där med mRNA injektorer och lockdowns och någon mur vid södra gränsen som de röstade för 2016 kom som bekant inte upp, nu är det öppna gränser istället.

Kanske så har UN Migration Pact kommit i effekt. Håller med dig om att det är väldigt sorgligt.
Dock kommer staketet upp som trumpen beslutade om, det är bara så att när TDS-trumpnissarna sade de kom upp.
Så hade inte ens byggloven blivit startade mestadels, därför det blev så lite staket.

Men det kommer byggas, men först kör man klart Bush och Obamas gränsskyddsbeslut också, men det kommer byggas utan tvekan, då beslutat har tagits.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback