Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-17, 20:33
  #13
Medlem
Hänger inte med. Varför vill du säga upp vänskapen med honom?
Citera
2017-10-18, 15:43
  #14
Medlem
Yeahbitchs avatar
Du är en vidrig människa. Säg upp vänskapen med båda två och så hoppas jag att killen dumpar henne på ett förjävligt sätt.
Citera
2017-10-18, 15:54
  #15
Medlem
JoelSUOMIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivreSaVie
Hänger inte med. Varför vill du säga upp vänskapen med honom?

Ja, här är det enbart duell på liv och död som gäller.
Citera
2017-10-18, 16:54
  #16
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
Du glömmer det faktum att du antar att du vet vem jag är och vad jag står för eller inte baserat på mitt korta inlägg.

Jag hade förmodligen blivit ursinnig och hämndlysten om något sådant hade hänt mitt framtida barn. Det är förståeligt men har pedofilen valt att bli pedofil? Jag kan behärska mig, försöka få den farliga mannen till åtal. Hade jag dock sett övergreppet mot mitt barn när det hände så hade jag förmodligen i affekt misshandlat mannen.

Det finns heller ingen man spelar mogen inför, man agerar så som man tror är som minst destruktivt. Ibland tar känslorna över och det är förståeligt för vi är känslomässiga varelser med stora egon emellanåt.

Ditt inlägg skvallrar iaf vad du är för man.

Du skriver som en robot, utan känslor. Moget hit och moget dit. När man utsätts eller ens barn utsätt för något sådant så finns det inga regler. Struntar fullständigt i varför han blivit pedofil, eller psykopat för den delen. Hade man resonerat så i samhället så hade alla brottslingar gått fria enligt dig. ”Varför har de begått det bråttet” då tex. Ja för att de KAN det! Sen när de åker fast spelar de oskyldiga, precis som folk som är otrogna eller folk som ger sig på små barn. Vissa är bara så vrickade och egoistiska och någon logik till VARFÖR finns ibland inte.

En sak kan jag dock hålla lite halvt med och det är hur pass destruktivt det kan bli att reagera med känslor. Konsekvensen blir att man kanske sitter inne ens barn får det ännu värre. Däremot kan man utföra detta mer smidigt utan att åka fast. Men det är en annan sak.

OnT. Är att jag i en situation som TS vän befinner sig i hade definitivt hämnats på ett grovt sätt om jag fick reda på det. Hans flickvän och hans ”vän” förtjänar att ruttna i helvetet. Så känner jag.
Citera
2017-10-30, 12:29
  #17
Medlem
ImAFlirts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Ditt inlägg skvallrar iaf vad du är för man.

Du skriver som en robot, utan känslor. Moget hit och moget dit. När man utsätts eller ens barn utsätt för något sådant så finns det inga regler. Struntar fullständigt i varför han blivit pedofil, eller psykopat för den delen. Hade man resonerat så i samhället så hade alla brottslingar gått fria enligt dig. ”Varför har de begått det bråttet” då tex. Ja för att de KAN det! Sen när de åker fast spelar de oskyldiga, precis som folk som är otrogna eller folk som ger sig på små barn. Vissa är bara så vrickade och egoistiska och någon logik till VARFÖR finns ibland inte.

En sak kan jag dock hålla lite halvt med och det är hur pass destruktivt det kan bli att reagera med känslor. Konsekvensen blir att man kanske sitter inne ens barn får det ännu värre. Däremot kan man utföra detta mer smidigt utan att åka fast. Men det är en annan sak.

OnT. Är att jag i en situation som TS vän befinner sig i hade definitivt hämnats på ett grovt sätt om jag fick reda på det. Hans flickvän och hans ”vän” förtjänar att ruttna i helvetet. Så känner jag.
Nej precis, i stundens hetta så existerar inga regler.
Citera
2017-10-30, 21:58
  #18
Medlem
Maravillas avatar
Haha, TS är ju största nollan i hela denna soppa. "Vi älskar varandra nu". Ja, tills du gör något som upprör henne och hon söker tröst på annat håll.
Kan lova att hon sugit andra kukar än din och hennes pojkvän under denna tid. En tjej som är kapabel till att ligga med sin pojkväns polare, oavsett omständigheter, har en rejäl slampa inombords.
Citera
2017-11-09, 04:21
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juiceme
Har konstant sex med hans flickvän sedan 6månader tillbaka.
Vi älskar varandra nu.

Det började lätt med att han introducerade sin flickvän,

han var sedan otrogen mot henne. Jag tröstade henne, tröst ledde till kramar, kramar ledde till kyssar, kyssar ledde till sex.

Det känns taskigt mot båda, även fast båda förrutom jag förtjänar ett "straff".

Vi har firat nyår, kör krogrundor, äter middag tillsammans och hon är officielt tillsammans med honom.

Vad göra?

Fram med sanningen, allt som hänt. Det gynnar i längden för allihopa. Ditt samvete kan en dag bli gott.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback