Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-17, 18:50
  #1
Avstängd
Har konstant sex med hans flickvän sedan 6månader tillbaka.
Vi älskar varandra nu.

Det började lätt med att han introducerade sin flickvän,

han var sedan otrogen mot henne. Jag tröstade henne, tröst ledde till kramar, kramar ledde till kyssar, kyssar ledde till sex.

Det känns taskigt mot båda, även fast båda förrutom jag förtjänar ett "straff".

Vi har firat nyår, kör krogrundor, äter middag tillsammans och hon är officielt tillsammans med honom.

Vad göra?
Citera
2017-10-17, 18:55
  #2
Moderator
Nospheratus avatar
Det är väl bara att berätta allt du skrev i trådstarten för din kompis så löser sig antagligen uppsägningen av bekantskapen helt automatisk utan större arbetsinsats.
Citera
2017-10-17, 18:56
  #3
Medlem
ChrisChans avatar
TS, Själv skulle jag göra mitt bästa för att förstöra ditt liv om jag var tjejens pojkvän och kom på detta. Tror de flesta tänker samma. Var försiktig mao.
__________________
Senast redigerad av ChrisChan 2017-10-17 kl. 18:58.
Citera
2017-10-17, 18:57
  #4
Medlem
Verkar inte vara nå flickvänsmaterial, dumpa henne också.
Citera
2017-10-17, 18:58
  #5
Medlem
Centauris avatar
Vem behöver fiender när man har vänner som du.

Utan lojalitet är vänskap skit.

I andra delar av världen hade du mördats.
__________________
Senast redigerad av Centauri 2017-10-17 kl. 19:01.
Citera
2017-10-17, 19:05
  #6
Medlem
DarkOceans avatar
Ni borde säga upp bekantskapen alla tre
Citera
2017-10-17, 19:05
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisChan
TS, Själv skulle jag göra mitt bästa för att förstöra ditt liv om jag var tjejens pojkvän och kom på detta. Tror de flesta tänker samma. Var försiktig mao.

Vi är försiktiga, hon köper hotelrum var och varannan vecka. När vi inte kan träffas hos mig. Det är en bit att åka för henne.

Men jag kan inte fortsätta det här.
__________________
Senast redigerad av juiceme 2017-10-17 kl. 19:09.
Citera
2017-10-17, 19:42
  #8
Medlem
ImAFlirts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisChan
TS, Själv skulle jag göra mitt bästa för att förstöra ditt liv om jag var tjejens pojkvän och kom på detta. Tror de flesta tänker samma. Var försiktig mao.
Fjantig du är. Att säga upp bekantskapen räcker väl som ”straff”?
Citera
2017-10-17, 19:57
  #9
Medlem
Centauris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
Fjantig du är. Att säga upp bekantskapen räcker väl som ”straff”?

Nej, det gör det inte. Är du en cuck eller?

Man förstör hans liv. Sedan ser man till att det kommer ut vad man gjort. Endast då har man återställt sin ära.

Efter detta kommer ingen försöka igen.
Citera
2017-10-17, 19:58
  #10
Medlem
ImAFlirts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Nej, det gör det inte. Är du en cuck eller?

Man förstör hans liv. Sedan ser man till att det kommer ut vad man gjort. Endast då har man återställt sin ära.

Efter detta kommer ingen försöka igen.
Cuck? Modeordet man ser överallt...

Man behöver inte vara en mes för att man inte vill hämnas. Det är för i helvete ett tecken på mognad.
Citera
2017-10-17, 20:22
  #11
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImAFlirt
Cuck? Modeordet man ser överallt...

Man behöver inte vara en mes för att man inte vill hämnas. Det är för i helvete ett tecken på mognad.


Ja cuck. Eller mes, eller fjolla. Du tänker iaf inte som en karl.

Vem bryr sig om mognadsgrad i en situation där båda pissar på honom? De har alltså öppnat upp för att det inte finns några regler, eller moral för den delen. Så vem ska han då spela mogen inför?

Skulle du spela ”mogen” om t.ex. din bästa vän förgrep sig på ditt nyfödda barn, och skulle då bara polisanmäla och vänta på utredning? Eller skulle du ta ditt ansvar som KARL och ta saken i egna händer för att skydda ditt barn?

Sånna som du är anledningen till att kvinnor rövknullar dagens män på alla sätt och vis. De lär sig av fjollor som DIG!
Citera
2017-10-17, 20:28
  #12
Medlem
ImAFlirts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Ja cuck. Eller mes, eller fjolla. Du tänker iaf inte som en karl.

Vem bryr sig om mognadsgrad i en situation där båda pissar på honom? De har alltså öppnat upp för att det inte finns några regler, eller moral för den delen. Så vem ska han då spela mogen inför?

Skulle du spela ”mogen” om t.ex. din bästa vän förgrep sig på ditt nyfödda barn, och skulle då bara polisanmäla och vänta på utredning? Eller skulle du ta ditt ansvar som KARL och ta saken i egna händer för att skydda ditt barn?

Sånna som du är anledningen till att kvinnor rövknullar dagens män på alla sätt och vis. De lär sig av fjollor som DIG!
Du glömmer det faktum att du antar att du vet vem jag är och vad jag står för eller inte baserat på mitt korta inlägg.

Jag hade förmodligen blivit ursinnig och hämndlysten om något sådant hade hänt mitt framtida barn. Det är förståeligt men har pedofilen valt att bli pedofil? Jag kan behärska mig, försöka få den farliga mannen till åtal. Hade jag dock sett övergreppet mot mitt barn när det hände så hade jag förmodligen i affekt misshandlat mannen.

Det finns heller ingen man spelar mogen inför, man agerar så som man tror är som minst destruktivt. Ibland tar känslorna över och det är förståeligt för vi är känslomässiga varelser med stora egon emellanåt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback