Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-17, 18:33
  #1
Medlem
Så efter att ha varit i kontakt med Haribo så ser det ut som deras Stora Fruktnappar har utgått ur sortimentet. Vilket är en jävla tragedi i mina ögon, och som extra salt i såren ser det ut som dom kommer ha kvar dom vidriga stora skum fruktnapparna

Någon som har sett om det finns någon butik i Stockholmstrakten som fortfarande har några kvar i lager? Ser ut att vara helt slut på alla online butiker.
Citera
2017-10-17, 19:34
  #2
Medlem
Dalulvens avatar
Dinosaurierna försvann. Titanic sjönk. Och nu är den större fruktnappens öde beseglat?
Citera
2017-10-18, 01:20
  #3
Medlem
carminaburanas avatar
De där har jag nog aldrig ens sett, och då. Är jag en enorm. Konsument av lösgodis.
Citera
2017-10-29, 06:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ygrad
Så efter att ha varit i kontakt med Haribo så ser det ut som deras Stora Fruktnappar har utgått ur sortimentet. Vilket är en jävla tragedi i mina ögon, och som extra salt i såren ser det ut som dom kommer ha kvar dom vidriga stora skum fruktnapparna

Någon som har sett om det finns någon butik i Stockholmstrakten som fortfarande har några kvar i lager? Ser ut att vara helt slut på alla online butiker.

Hade några i em påse köptes på ica nära karlaplan för en vecka sen kanske finns kvar dära.
Citera
2017-10-29, 13:04
  #5
Medlem
Är det bara dom stora napparna som tas ur sortimentet, men det finns väl små nappar också?
Citera
2017-10-29, 13:13
  #6
Medlem
Denoms avatar
Godast är nog ändå mininapparna som kommer i sådana små minipåsar ändå så det gör inget att de stora försvinner. För övrigt är allting i små godispåsar godare än lösgodisvarianterna av det hela eller sånt som finns i de stora påsarna.
Citera
2017-10-29, 20:31
  #7
Moderator
rotadents avatar
Har de där stora napparna funnits kvar ända till nu alltså? Det var flera år sen jag senast såg dem bland lösgodiset. Gillade dem aldrig, de blir mycket hårdare och knöligare att äta än de små napparna.
Citera
2017-11-01, 18:16
  #8
Medlem
Nappar luktar bajs när du har intagit psilocybinsvamp kom vi fram till en gång
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback