Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-10-17, 20:46
  #13
Medlem
Oavsett om du hade träffat den här nya mannen eller inte så låter du ju onekligen inte särskilt lycklig i din relation. Otrohet är svek mot dig och missbruk är knappast en bra miljö för barn, även om han är en "städad" alkoholist. För både din och din sambos skull så skilj er om det inte går att lösa, dvs om ni pratar ut på riktigt och verkligen försöker förändras. Men låter ju som att det är ganska kört och ingen av er mår bra.
Citera
2017-10-17, 21:09
  #14
Avstängd
Mp3Kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiosa
Jag är helt klart en 10 både utseendemässigt och personlighetsmässigt.

En 10 narcisist med eller?
Citera
2017-10-18, 06:06
  #15
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mp3Kung
En 10 narcisist med eller?
Det reagerade jag också på lite faktiskt men så tänkte jag att vissa människor som är snygga/vackra vet om det också, det konstiga är att dessa brukar vara lite mer ödmjuka och försöka tona ner det #ur egen mun..

Var kanske ett sätt att uppväga för den eventuellt framtida statusen; ensamstående småbarnsmamma med ett missbrukande ex som pappa till ungarna (som annars är ett rätt stort minus när man är på singelmarknaden)?

Iaf så rannsaka dig själv Ts, vill du bryta upp familjen för du är olycklig i förhållandet? ..gör då det, barn märker när föräldrar inte drar jämt och mår inte bra i sådana hem men gör det inte bara för du fick lite "dagg i diket" pga snubben du nämnde i trådstarten, sånt går nämligen över..
Citera
2017-11-09, 04:47
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Webbiana
Du har barn och sambo men vill splittra din familj för att det kittlar lite i f*ttan. Och folk undrar vad som är fel på samhället.
Ja det är för tråkigt att det ska slita sönder familjeband.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback