Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-03-10, 12:44
  #253
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Har du några uppgifter över hur många som blivit åtalade och fällda som resultat av den utredningen? Jag hoppas för din skull att det inte är en (som Donald Trump brukar säga) maskopi häxa hoax.
Vår erfarenhet är alltid att inget händer.
Och detta hyckleri som är tillsammans också, där Hillary ska utredas OCH har utretts.
Och ska utredas igen och igen.

Men trumpen ska inte ens man få titta på om han gjort nått som behöver översyn.
Varför detta hyckleri?

Och man måste ju tillägga nu när det går så dåligt för dom, att Hillary inte hjälper dom heller med nått vad som sker idag.

Men för min del får man gärna skicka Hillary i fängelse, men saken är det ändrar precis ingenting för nått idag.
Men visar den bitterhet högerextrema har idag pga alla sina inkompetenta, korrupta och kriminella man har idag I POTUS och följe.
Och det kommer fortsätta, men sätt gärna Hillary i fängelse för min del, kan inte vara mer ointresserad för dagens saker.
Citera
2019-03-11, 13:26
  #254
Medlem
Raskaoverisens avatar
Man får ju hoppas att det händer något snart och om man läser eller tittar på annan media än Fake News CNN etc. Så kommer motdraget från Trump snart "förhoppningsvis"
THE STAGE IS FINALLY SET FOR TRUMP, HUBER & AG BARR TO BRING DOWN HILLARY, BARRY & THE DEEP STATE!
https://www.youtube.com/watch?v=QTH2hwCMCas
Citera
2019-03-11, 14:10
  #255
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Man får ju hoppas att det händer något snart och om man läser eller tittar på annan media än Fake News CNN etc. Så kommer motdraget från Trump snart "förhoppningsvis"
THE STAGE IS FINALLY SET FOR TRUMP, HUBER & AG BARR TO BRING DOWN HILLARY, BARRY & THE DEEP STATE!
https://www.youtube.com/watch?v=QTH2hwCMCas
Problemet är att detta är bara ett narrativ för Republikaner.
Hillary redan genom gått långa utredningar, och detta är faktiskt helt omöjligt att bortse ifrån.

Men för min del sätt Hillary i fängelse, då det betyder ingenting längre.
Citera
2019-03-11, 15:07
  #256
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Problemet är att detta är bara ett narrativ för Republikaner.
Hillary redan genom gått långa utredningar, och detta är faktiskt helt omöjligt att bortse ifrån.

Men för min del sätt Hillary i fängelse, då det betyder ingenting längre.
Spännande detta eller hur?Kommer bli trevliga tider på forumet framöver
Citera
2019-03-11, 15:18
  #257
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Spännande detta eller hur?Kommer bli trevliga tider på forumet framöver
Jag kan inte säga nått om att du tycker det är trevligt att aldrig något händer med Hillary.
Skoj för dig, dock händer aldrig nått och ingen aning varför du tycker detta är trevliga tider.

Men vi hör en massa om snuttefiltar, men denna måste vara den överdrivet största vi träffat på.
Och varför det alltid blir så tokigt med Hillary och det narrativ ni kör, hon redan genomgått utredningar.
Och klarat dessa, mer om vad man kan säga om trumpen, som inte vill klara en utredning ens.
Detta samtidigt som man säger inget av det påstådda skett.
Men man agerar som det har skett nått.

Även är idag Hillary irrelevant för politiken, så för min del sätt henne i fängelset.
Det har ändå inget med politiken att göra idag.
Citera
2019-03-13, 15:11
  #258
Medlem
E.Merckxs avatar
Rep. John Ratcliffe skriver att Lisa Page vittnade under ed att den crackrokande bogen hindrade FBI fran att atala haxan:

Lisa Page confirmed to me under oath that the FBI was ordered by the Obama DOJ not to consider charging Hillary Clinton for gross negligence in the handling of classified information.

https://twitter.com/RepRatcliffe/sta...58231198765057
Citera
2019-03-13, 16:19
  #259
Medlem
Clinotn är väl utredd, kritiserad och klar. Tror inte hon hamnar i samma sits och misstänkt brottslighet som Trump faktiskt.
Ett sätt att rikta bort uppmärksamheten från Trumps fadäser är det säkert men eftersom Hillary är en f.d politiker utan intresse att ånyo kandiderar till presidentposten så är hon troligen ganska kall för rättsväsendet just nu. Hon är historia medan Trump är nutid och president och därför högintressant att utreda för misstänkta oegentligheter, lögner, förvanskningar mm. Att utlysa ett nationellt nödläge så länge faran Trump är president vore ju inte fel om det varit möjligt med tanke på den skada han verkar åsamka USA.

Och när det gäller olyckan Trump så är ju anfall absolut inte bästa försvar med tanke på hur hans träsk fördjupats allt mer när han genom lågpannade utfall ständigt anklagar andra för sin egen tillkortakommande när det gäller att skydda landet från t.ex utländsk infiltration. Hillary må ha varit slarvig, nonchalant och kanske lite naiv medan Trump ju är ett vandrande nationellt nödläge som steg för steg försvagar USA säkerhet och som faktiskt får Hillarys fadäser att blekna bort i jämförelser.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback