Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2018-01-17, 08:54
  #97
Avstängd
Vad fan gjorde du inte mer för?

Klart att du våltagit henne, detta är en dock en vanlig täkt,

men säg inget, lev med det,

Jag tar aldrig upp alla gånger jag gått över gränsen med tjejer, jag klappar dem bara efteråt o köper blommor så blir allt bra,

Om du inte beter dig som att ngt är fel utan en kvinnas plats att ta, då blir det inget problem
Citera
2018-01-17, 15:44
  #98
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Jag tror inte att hon sov utan var vaken men inte ville säga varken eller utan bara låg helt still å låtsades sova för å på så sätt ”smita ifrån” att behöva säga ja eller nej.
Om hon nästa dag kommenterade att hon somnade snabbt så var det nog också för att slippa kännas vid att något hänt. Delvis kankse för din skull, för att di skulle slippa ett pinsamt nej.
Håller med
Är tjej och varit i samma sits en gång som ung... Jag ville inte ha honom, men kroppskontakt var skön just då... Så jag låtsades sova...
Dagen efter sa jag att jag var däckad och minns inget...


Ingen våldtäkt eller ofredande där inte
Citera
2018-01-17, 22:57
  #99
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gryken
Hej,

Det var en kväll för ca. 3 år sedan som jag hamnade i samma säng som min största crush i mitt liv hittils. Jag hade några månader innat samlat mod och berättat hur jag kände, hon kände inte likadant.
Jag fick därefter tankar om att jag helt enkelt hade varit för stor pussy och att jag var tvungen att vara mer för att det skulle bli något.

Hur som helst, jag började ta på den här tjejen när jag låg i samma säng som hon, gick innanför trosorna och grejjer. Hon låg helt still, men jag fortsatte ändå i säkert 3 - 5 min och tog henne även på brösten, jag var så dum att jag tänkte att hon gillade det även fast hon inte gav någon respons alls och att jag ändå skulle skita i, huvudsaken var ju att jag gillade det. Jag hade ju börjat fått för mig att tjejer gillade killar som tänker på sig själva och som tar det dom vill ha..

Det som kanske är mest pinsamt är att jag inte var full, då hade jag iallafall haft någon ursäkt för mitt "creepiga" beteende.
Hon sa dagen efter att hon typ hade blixtsomnat som i koma för att hon hade rest och var jetlaggad. Jag har fortfarande ingen aning om hon ens vet att jag tog på henne, har inte vågat tagit upp det. Men jag skämdes som fan dagen efter och hade skuldkänslor över att hon kanske kände sig våldtagen

Hon kanske var rädd att säga ifrån för att vi hade varit kompisar så länge eller något annat..
En annan grej som kan ha påverkat var att hennes bästa kompis också låg i sängen, jag låg mitt emellan dom...

Vad tror ni?

Hur hamnar man i säng med en massa folk man känner helt plötsligt, var detta på en fest?

Men våldtäkt? Näe, skulle jag inte säga... Sexuellt ofredande maybe...
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback