Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-17, 13:52
  #1
Medlem
Hej,

Tänkte försöka köpa Counter-Strike: Global Offensive VPN Activated från HRKs-hemsida och jag tänkte bara fråga om det är någon som har gjort det? Jag vet att man ska aktivera det via VPN, så långt har jag fattat. Men vad menas med "Total Price (VAT included):" ?

Det står Sweden 25% och då stiger priset men kan man inte välja Outside of Europe och få det aktiverat utan problem och spela inom Sverige eller måste jag välja inom Sweden 25% eller vadå?
Citera
2017-10-17, 14:08
  #2
Medlem
Pegganns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugnare
Hej,

Tänkte försöka köpa Counter-Strike: Global Offensive VPN Activated från HRKs-hemsida och jag tänkte bara fråga om det är någon som har gjort det? Jag vet att man ska aktivera det via VPN, så långt har jag fattat. Men vad menas med "Total Price (VAT included):" ?

Det står Sweden 25% och då stiger priset men kan man inte välja Outside of Europe och få det aktiverat utan problem och spela inom Sverige eller måste jag välja inom Sweden 25% eller vadå?

Med Total Price (VAT included) menas det totala priset inklusive Value Added Tax (typ som Sveriges moms). Momspålägget brukar vara 25% på varans pris.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback